Levy cb geweest weegt 8,5 kilo

Onze dochter is nu 83 cm en 9 kilo en wordt over een week 2. Ze is vanwege haar vroeggeboorte al vanaf het begin bij een kinderarts onder controle en ik heb ook een paar keer de hulp van een diëtist aangevraagd. Wat mij verteld is, is dat volvette producten sowieso de voorkeur verdienen voor ieder kind. Ze hebben die vetten ontzettend nodig voor de groei van hun hersentjes. Verder blijven ze zeggen dat ik me geen zorgen moet maken over het gewicht van mijn dochter. Dat is heel moeilijk, ik herken je verhaal helemaal- als ik met haar in bad zit schrik ik soms echt van haar magere lijfje… Daar komt bij dat ze, als ze wel een keer ziek is, meteen afvalt en dat lijkt dan meteen heel dramatisch bij haar omdat ze al geen reserves heeft… Maar goed- kinderarts, diëtist en sommige verpleegkundigen op het cb zeggen allemaal dat er geen reden is tot zorg en dat dit gewoon bij ons meissie hoort en door ons geaccepteerd moet worden…

Zolang hun zeggen dat het goed is dan is het goed lijkt me. Mijn zoontje is nu bijna 5 maanden niet meer aangekomen, maar hij braakt veel ,eet slecht en heeft reflux dus dan is het weer een heel ander verhaal.

nou herken het idd ook erg max en romy zijn ook al weer afgevallen maar nu hebben ze ook vorige maand de neus/keel amandellen eruit gekregen.
max weegt 9040
romy 8020
ze zijn 1 jaar en 7 maanden oud we staan ook weer sins kort onder behandelling van de ka omdat de twins veel te ligt zijn en ook van als ze in bad zitten je schrikt elke x weer van dat lichaampje en die ribbetjes en botjes die je kunt tellen.
En idd ook erg vervellend dat als ze ziek zijn geen reservers hebben en dus meteen nog weer af vallen.
hier zijn ze ook op glutten getest maar gelukkig niets.
nu dachten ze dat het door de amandellen kon komen omdat ze ook zo bar weinig eten af wachten dus of de ingreep heeft geholpen…

[/url]

[/url]