Wat fijn dat het goed gaat, mini-boy!
Groetjes,
M
Wat een mooi kereltje!! Het is en blijft elke keer toch weer een wonder!
Lekker van genieten!
Het is nog steeds erg genieten hier. Ik ben zelf lichamelijk al weer volop op de been. Ben afgelopen zaterdag zelf naar de supermarkt geweest wilde even er tussenuit. Ook scheelt het dat we een kraamfeest geven dus is het met bezoek ook niet zo’n stormloop.
Met een 2e op je bed liggen? Tja … je moet de eerste dagen wel. Die hechtingen, en die stuwing … maar na 4 dagen had ik het daar wel gezien, en ook met het eten ging ik er gewoon uit. Jurian daarentegen is veel bij fam geweest dus daar had ik even geen zorgen voor die vond het nl helemaal niks. De kraamverzorgster zei ook dat dit de beste manier was, omdat het thuis nu ook niet zijn thuis is. Mama lag alleen maar op bed en Jurian mocht niet springen op bed etc
Manlief heeft vanaf vandaag 2 weken vrij … dus hier komt het goed met de mega was etc … Vanmiddag was ik alleen met de mannen en voelde me gewoon trots. Misschien komt de tegenslag nog… maar nu gaat het goed en geniet ik er echt van!!
Ik heb bij Noah nauwelijks op bed gelegen… ik kan dat echt niet… Ik deed het natuurlijk wel eventjes… vooral smiddags even… maar keek meer tv op bed dan dat ik sliep ofzo… en savonds zodra de kraamhulp weg was zat ik beneden…
Nu willen wij sowieso de eerste 3 dagen geen visite, dus heb alle tijd om dan juist lekker rustig aan te doen…
Ik zou me ook trots voelen Mini-boy met 2 prachtige kereltjes om me heen
Geniet er lekker van!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Wat een leuke foto en wat is de grote broer dan ook ineens echt GROOT!
Leuk om te zien!
Gr, Danielle
Ow wat een schatje en zo lieff met zijn tweetjes op die foto. Kusje voor zijn broertje haha.
Nog Gefeliciteerd
Groetjes Jaantje
Gewijzigd door - Jaantje op 03 Aug 2010 18:47:51
Ik ga nu nog elke middag naar bed hoor … en ben dan echt vertrokken… HEERLIJK! Kreeg dit ook als advies van de huisarts omdat ze vond dat ik teveel deed/doe en hierdoor de kans op urineverlies etc verhoogd wordt. Maar ben al goed aan het bekkenbodemspier training aan het doen hahahaha…
Alleen die vetrul op mijn buik, lijkt wel of er nog een mini broertje/zusje in zit. Kan met moeite mijn eigen kleren aan… … Tja geef het de tijd zegt men, je zoon is nog geen 10 dagen oud…
…
Toch lijkt het alsof hij al heel lang bij ons is… en het nooit anders geweest is. Zou hem voor geen GOUD meer willen missen… Zelfs de bevalling is verleden tijd, waardoor ik nu ook zeg … OOIT hoop ik het nog een keer mee te maken! Maar nu even genieten. Ik vond de zwangerschap zwaarder met die misselijkheid etc.
Wat heerlijk mini-boy dat je zo aan het genieten bent.
Enne… dat buikie heb ik ook lang over gedaan hoor.
Gr Patries
Wat fijn dat je er zo lekker van geniet. Gelijk heb je!
Heerlijk ook dat je man nu lekker 2 weken vrij is.
En laat je buik lekker even voor wat het is, die trekt vanzelf wel weer bij. Ik mocht door mijn keizersnede 6 weken niks met mijn buik doen. Dus bij mij duurde het helaas ook even voordat ik weer in mijn eigen kleding paste.
Groetjes,
Sandra
Wat goed, dat je zo geniet!
Ik moest ook elke middag slapen van de kraamverzorgster, en dan nam zei Seth op schoot, als hij niet wilde slapen. (O, wat verlang ik naar weer zo’n kleinhummeltje, heerlijk!!) Goed dat je dat ook doet!
Geniet lekker verder meid
Liefs, Anne
Ik hoefde niet te slapen als ik niet wou… maar moest wel van 1 tot 3 even rusten op bed… ook al was het een boekje lezen, of tv kijken…
Ik heb 1 x een middag geslapen verder niet…
Oh en over het buikkie… daar heb ik 2jaar over gedaan, en nog kreeg ik niet alles helemaal weg…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ik ben zo blij dat je zo lekker aan het genieten bent! ik gun het je zo!
En idd die buik komt wel, meis haha ik kom nu pas ongeveer in mijn oude kleren van voor de zwangerschap van rico…dusse. je hebt nog wel effe
Gister heeft meneer heel de dag gehuild … dat went nooit he… Vandaag ben ik hele dag alleen met de mannen en gaat het hartstikke goed! Ben er gewoon trots op … wetend dat er ook nog wel dagen komen dat het minder zal gaan hoor …
*Meiden … bedankt voor de kaarten die ik gekregen heb, super leuk lief!
*Bakmama: super bedankt voor het pakket kleding, zit veel in wat hier al netjes gestreken klaar hangt om te gaan dragen. Levi heeft vandaag naar het cb het vestje (waar was het ook alweer van?) aangehad… stond snoepig!
*Kimmetje: Super leuk dat stelletje, gaat hij zeker ook dragen!
ach wat sneu had ie een regeldagje?
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
geen dank meis
ben blij dat je het leuk vind!
ach gerum! idd een regeldag! dat bestaat ook nog
Hoe is het nu verder met Levi?
ik weet niet wanneer de darmkrampjes over het algemeen beginnen maar rico kreeg het binnen 2 weken al.
Kun je nog wat dingetjes gebruiken trouwens? ik heb zoveeeelll van rico nog rompertjes en dat soort dingen, ik heb trouwens ook een baby sleep voor als Levi een voorkeurshouding krijgt.
ik vond dat erg prettig om de afplatting van rico’s hoofdje nog verder te voorkomen… aangezien Levi ook een sterrenkijkertje was kan het zijn dat doordat hij zo klem lag hij dus een voorkeurshouding heeft dan is zo’n baby sleep echt een oplossing! mocht je hem willen laat het me weten meid!
We leggen levi elke keer op andere zij. Dus na elke voeding verandert dit. Hierdoor zouden we de voorkeurshouding moeten voorkomen volgens het cb. Heb je foto van die sleep ding? Weet niet wat ik me erbij voor moet stellen? Liefst wil men natuurlijk zo weinig mogelijk in het bedje hebben ivm stikkingsgevaar/wiegendood etc.
Verder heeft meneer erg veel last van krampjes. Hij moet de ‘harde keutels’ er echt met moeite uitpersen en dan nog vaak met hulp van mama. (doe dan vaak even extra tempen etc en dan voel ik het gewoon zitten ZO ZIELIG! ) … Ik weet uit eigen ervaring wat het is …
Even nog foto delen met jullie…