Levi....+ foto

@ Rainbow: Oeehh inderdaad… kijk er wel naar uit… Heb je net toevallig dat programma gezien op Sbs6: Documenataire: 60 baby per uur…
Elke aflevering zie je dan een aantal babys geboren worden in amerika ofzo… Nouuuuuu echt, hun mogen dus niet thuis bevallen, en de vader mag de navelstreng niet door knippen… zo raar…

Maar goed…Die vrouwen… 1 vrouw zat continu aan haar lachgas te lurken…haar vliezen braken… ze perst (naja schreeuwt ) 1 x en het kind is er…
Maar het ging me om de babies… wat mooooooooooooooiii!!! :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

o meis wat heb je geleden
maar wat een mooie wonder heb jullie daar voor terug gekregen
smelt hoor van de twee broertjes.geniet lekker van jullie trots

groetjes marielle mama van tanja

wat een mooie mannetjes allebei!
Geniet ervan!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat een lekker ventje zeg, om op te eten! Super leuk! Gefeliciteerd!

@ Melanie, je hebt het over amerika daar is alles raar

Groetjes,

Michèle

Wat een bevalling meid! Maar eindelijk heb je je kleintje!
Nogmaals gefeliciteerd!

En wat een mooie foto van je twee jongens, echt een grote broer!
Geniet van je kraamtijd en de gezinsuitbreiding!

Liefs, Marloes

@ Michèle: Ben ik blij dat ik daar niet woon…Ik heb nu 1 thuis bevalling gedaan… en wil het graag de 2e keer weer… en het zou me echt vies tegen vallen om in het ziekenhuis te moeten bevallen…

Hoi hoi,

hier spuit 11 weer… log ik ff een dagje of 2 niet in of kijk naar de verkeerde topics… is er weer een baby geboren!! Van harte gefeliciteerd met de kleine Levi (wat een prachtnaam, die had ik ook op mijn lijstje staan…), wat een knapperd!! En supergoed gedaan zeg die bevalling als ik dat allemaal zo lees!! Geniet lekker van de kraamtijd en laat je verwennen! En wat is het idd mooi he die broeder-/zusterliefde!!

Grtz Von

@Melanie: dat is in Engeland

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oh mini boy wat een prachtig geboortekaartje zo leuk met die foto;s erop

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wat een super mooie kindjes heb je en wat een super schattige foto!
Geniet er maar lekker van en laat je maar goed verwennen in de kraamweek, dat heb je verdiend!

ooch lieverdje! ik ben zo blij voor jullie! en wat een lief kereltje!!
Ik ben zo blij dat hij er nu eindelijk is!
en je was al zo bang ik had zo met je te doen… krijg je ook nog zo’n bevalling…
Ik moet zeggen dat ik je verhaal herken, bij mij schoot het ook niet op, de weeeen waren ondragelijk en de ontsluiting ging heel snel, maar op het eind die laatste cm hij zat klem in het geboortekanaal omdat Rico ook een sterrenkijkertje was. Hij kreeg het benauwd en kreeg dopjes op zijn hoofdje om zn hartslag in de gaten te houden.
Als ik had geweten dat ik even op mijn zij moest liggen zoals jij zei!! had ik dat natuurlijk gedaan maar ik werd gewoon gek van de pijn!
ik ben echt ontzettend trots op jou! jij bent een kanjer een toppertje van de bovenste plank! helemaal geweldig gedaan lieverd en het is jullie zo gegunt!
Geniet er lekker van meis, ik denk aan jullie!
enne ik zou eigenlijk graag jullie adres willen zodat ik een kaartje kan sturen… als dat mag?? moet je hem even mailen!

Liefs Kusss

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat een ontzettend mooie foto.

Net als de foto’s op het geboortekaartje. Echt zo mooi en ontroerend hoe Jurian en Levi daarop staan. Maar goed dat had ik je al laten weten ik dwaal af

Nogmaals geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Mooie foto!
Mooie baby!
Mooie grote broer!
kan het nog mooier…
Heel veel liefs en goede gezondheid voor jullie allemaal
x Boukje en Sarah

Lilypie First Birthday tickers

Nou, daar istie dan eindelijk! Gefeliciteerd! Wat fijn dat de bevalling erop zit! Jullie hebben een heel mooi mannetje gemaakt! En wat een lieve foto van de twee mannen!

Geniet lekker van je kraamtijd met de kleine.

liefs

Nogmaals allemaal super bedankt voor de lieve felicitaties etc. Springen de tranen van in mijn ogen … zo lief die digi vrienden!!

Hier gaat het verder goed hoor. Vandaag zijn de hechtingen (ja had er toch 3) eruit gehaald, en zit ik nu met mega borsten ivm stuwing. WAT EEN PIJN!! De kool is paraat … dus die gaat er zo gelijk in

Ik heb nog tot maandag kraamhulp en dan moeten we het zelf gaan doen, maar daar kijk je ook wel weer naaruit. Mijn bed nu wel gezien hahaha…

Dikke kuz van Jurian & Levi & mama…

Fijn dat het goed gaat!

Doet de kleine man het ook goed?
En wat vind Jurian er allemaal van?

Lekker nog genieten meid!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@ Mini-Boy : Kun je bij een tweede nog net zo rustig in je kraambed blijven liggen als bij de eerste?
Bij Noah kon ik dat al niet… en ben erg benieuwd hoe dat bij de tweede gaat…

Fijn dat het allemaal top gaat en zal maandag best wennen zijn als je er weer alleen voorstaat.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Die bevalling heb je er weer fijn op zitten Wat een mooie mannen heb je, mini-boy. Mooie foto ook. Geniet er van.

XxX Mamsje Didi