Ha lieve mensen…
Jaja we zijn heerlijk aan het genieten. Oh wat is het een mooi kereltje met een bos donker haar… Niet voor te stellen dat Jurian ook zo klein is geweest.
Jurian is ook helemaal trots maar … vandaag toch even naar mijn zusje gebracht omdat hij het wel erg vreemd vind zo’n zuster in huis en mama die op bed ligt
update bevalling: Na een bezoek van de huisarts zondagavond en 2x poging tot strippen wilde het nog maar minimaal doorzetten. Ze zei dit wordt niks meis. Ik weet zeker dat als je vliezen gebroken worden dat het dan heel snel gaat, maar dat laatste stukje gaat maar niet. Ze mocht niet op eigen houtje de vliezen breken dus na overleg met het ziekenhuis mocht ik die ochtend gelijk komen. Na de echo etc. hebben ze daar mijn vliezen gebroken en kon de bevalling beginnen. Wat iedereen verwachte (daar in zh ook) dat het snel zou gaan gebeurde niet. Na een uur had ik er nog maar 1cm bij gekregen. Dus moest ik aan het infuus en werd het al snel ‘ondragelijk’. Ik zei ik kan niet meer… (half 4) ze zei we gaan eens kijken én… weer maar 1cm … ik zat toen op 6cm. Ze zei we gaan je pijnstilling geven, dit wordt het niet. Dus ik een injectie in mijn been gekregen en toen moest ik even op mijn zij gaan liggen. Ik roep: HET KOMT! En ja hoor net de injectie gekregen en hup volledige ontsluiting en het hoofdje stond al. Wat bleek dat alles tegenhield. Levi was een sterrekijker (kwamen ze laat achter) waardoor hij de draai pas maakte toen ik op mijn zij draaide en daardoor gelijk de doorstroom naar buiten maakte. Dus in mum van tijd stond hij toen op de wereld … zo vreemd opeens! Maar gelukkig hoor want had niet langer volgehouden volgens mij.
Zo even het lugubere verhaal rondom de bevalling. Het is vreselijk geweest tot … je de klein in je armen heb en alleen maar kan huilen van geluk!!
Gewijzigd door - mini-boy op 28 Jul 2010 19:03:28
Gewijzigd door - mini-boy op 28 Jul 2010 19:04:00