Oooooo, 3-4 uur per dag is echt niks joh. Echte huilbaby’s huilen…hoe zat het nou…drie uur per dag, drie keer in de week en dat minimaal drie weken lang. Ja, dat was het: de DRIE, ik heb het even nagezocht. Dus je baby is niet meteen een huilbaby. Eva huilde wel erg veel en overstrekte zich constant. Zij hield ook echt nooit op, ook niet als we haar optilden want dan deed haar nekje blijkbaar zeer. Arm ding. Eva was achteraf ook geen echte huilbaby, daarvoor huilde ze ook niet veel genoeg. Maar wij werden er hoorndol van, sliepen meestal een uurtje per nacht. We waren gesloopt! Inbakeren en osetopatie waren de tovermiddelen! Dat baby’s huilen is een feit, maar net wat Inge ook zegt, als ze bv krom trekken of gaan overstrekken moet je dat even in de gaten houden. Dat KAN betekenen dat Levi bv pijn heeft. Maar zoals ik het lees is het gewoon een rustig ventje? Osteopatie helpt trouwens ook bij darmklachten.
Wij hadden ook die draagdoek, maar ik wist totaal niet hoe je 'm moest knopen. Had ik dat ding eindelijk goed zitten, wilde Eva er absoluut niet in. Doodsbang werd ze, ze voelde zich opgesloten! Ook de hangmat in de box was geen succes om die reden. Terwijl ze zielsgelukkig was toen ze in de Pacco bakerdoek mocht!
Groetjes Rainbow, trotse mama