Lengte

Dat zal inderdaad wel ja. Wij hebben een uit de kluiten gewassen deense dog en jullie z’n dochter…

Hij is ook echt bovenin de curve hoor met lengte, gewicht en hoofdomvang. Maar zolang het keurig in verhouding is (en dat is het) vind ik het prima.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Haha Mriek je mag best even opscheppen hoor

En inderdaad zou ik me er niet druk om maken, het is tenslotte nog maar een baby. Straks gaan ze kruipen, lopen etc en dan groeien ze ook niet meer zo hard.

Ik moest toen Tim 2 maanden was naar de kinderarts in het ziekenhuis voor zijn hartruisje. Die arts vond dat Tim te zwaar was en dat we hem op dieet gingen zetten. Echt niet dat ik dat ga doen bij een kind van 2 maanden. Hij was toen 6 kilo en 60 cm. Laatste keer dat hij gewogen was toen was hij 5,5 maand en toen was hij 8030 gr en 70 cm.

Ik moet aanstaande donderdag weer, dus ben benieuwd hoeveel Tim weegt en hoe lang hij is. Voor mijn gevoel is hij niet zo veel gegroeid, maar we zullen het zien.

Groetjes,
Sandra

Wat een achterlijke kinderarts! Echt een debiel. Sorry voor m’n taalgebruik, maar echt bizar. Gelukkig heb je je eigen gezond verstand gebruikt…

Laat je nog even weten hoe het donderdag met Tim afloopt? Mag jij ook even opscheppen…

nick was bij 3maanden 61cm en woog 6610
toen zat ie nog op maatje 62 nu zit op 68 dus is behoorlijk gegroeit 2februari moet ie ben benieuwt

Hoi,

Aaron is nu 6 mnd en 17 dgn en is nu 70 cm en 8 1/2 kilo.

Gr, Danielle

rico was 2 weken geleden (toen hij 3.5 maand was) 60.5 cm en 5600 gram
vind hem ook groot!

(K)Kuzjes!

Sandra, ik vind die kinderarts ook een achterlijke gladiool! Sorry hoor. Hoe durft hij te zeggen dat je je BABY op dieet moet zetten? Tim groeit gewoon prima en elk kindje is anders! Groot gelijk dat je zijn advies niet opvolgt! Nou ja zeg, hoe bestaat zoiets!

Wat een grote kindjes hebben jullie allemaal joh. Julia is nu gemiddeld (ze woog wel 8 pond he, bij de geboorte), maar als ik dat zo lees, dan groeit ze helemaal niet zo hard! En ik vind haar al zo groot! Ze staat nu volgens mij weer stil. Ze eet ook lang niet meer zo veel als een week of drie geleden…Dat had ze denk ik nodig omdat ze haar sprong moest maken…Ik laat haar volgende week weer even wegen, vind ik wel fijn om dat 1x per maand te laten doen. Ze is bijna 5 maanden en ik denk dat ze 6600 gram ofzo weegt. Zeker niet klein of licht, maar wow, wat een beertjes hebben jullie!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Morgan is maar een chiwawa (zo’n paris hilton hondje) in vergelijking met Erik Mriek

enne wat een debiel, zou een goede zijn voor mijn achterlijke schoonzus. Zij is te zwaar en haar zoon zit aan een dieet…

Groetjes,

Michèle

Je bedoelt zeker die schoonzus die ook al niet kan koken en die alles verpest in de was?

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Haha dank je Mriek, ik laat het donderdag weten.

Ja, erg he die kinderarts. Ik wist niet wat ik hoorde toen ze het zei…echt niet normaal. Ze was voor mijn gevoel ook al behoorlijk op leeftijd, dan zou je toch denken dat ze genoeg gezond verstand heeft opgebouwd in al die jaren…maar nee hoor.

Groetjes,
Sandra

Enne Rainbow ik zou me niet te druk maken hoor… de ene baby weegt nu eenmaal meer dan de ander. Julia heeft een keurig gewicht en wie weet staan die van ons straks stil en groeit Julia ze weer voorbij

Geniet er nog maar van dat ze nu nog wat lichter is. Ik vind het af en toe behoorlijk sjouwen als hij bijv. in de maxi cosi licht

Groetjes,
Sandra

Wat raar dat die arts dat zei. Mijn zoontje is 9 weken en is al 60 cm en bij 5700 gram. hij zou dus eigenlijk ook op dieet moeten??? Ik vind hem helemaal niet te dik. Hij is juist helemaal in verhouding qua lengte en gewicht. Toch alleen maar lekker als ze het goed doen…

Een baby op dieet en dan nu al jojo-en zeker!

Inderdaad Rainbow. Echt dat wijf is pas debiel.

enne wijsheid komt met de jaren, helaas de gebreken ook he…

Groetjes,

Michèle

Wijsheid komt zeker niet met de jaren…Toen ik zwanger was, wist ik al dat Julia groot zou worden. Ik was best bang dat ik dan veel last zou krijgen met bevallen en ik besprak dat met mijn vk. Zij was de oudste van de groep vk’s. Ze nam me niet serieus en zei: ‘Je kunt er niets aan doen dat Julia een dikkerd wordt, je kunt misschien nog een heleboel rondjes gaan rennen’. Zo van: dan val je af en zij misschien ook…Was natuurlijk bij wijze van bedoeld, maar ik kon het helemaal niet waarderen. Waar slaat dat op he! Ze zanikte ook al toen ik 1x flink was aangekomen (3 kilo in een maand)…alsof ik een of ander nijlpaard was. Toen Julia was geboren, kwam uitgerekend zij op visite. Ze keek in de wieg en zei: ‘Wat een bolle toet!’ en ‘Ja, ze is écht zwaar…Tegenwoordig worden de kinderen echt steeds zwaarder (met een zucht)’. Goed, ze wás een behoorlijke tante, maar ze was ook lang EN erg mooi toevallig! Ik kon haar wel wurgen dat mens! Wijs was niet en tactisch ook al niet!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Rainbow op 23 Jan 2009 21:23:42

Alsof jij er wat aan kan doen dat je kind met een bepaald gewicht geboren wordt. Echt om moe van te worden af en toe die opmerkingen. En waar hebben we het eigenlijk over, echt geen kilo’s dat ze te zwaar zijn. En Tim zit altijd wel boven zijn curve qua gewicht en lengte. Maar het blijft allemaal in verhouding. En ach beter zo dan dat ze vel over been zijn hoor. Pff het zou toch te zot voor woorden zijn dat een kind van een paar maanden al op dieet moet…het idee alleen al. Gewoon lekker laten eten, ze zullen het nodig hebben als ze erom vragen. Komt straks allemaal wel goed hoor.

Haha Michelle daar heb je inderdaad wel gelijk in…helaas de gebreken ook.

Groetjes,
Sandra

Wat kunnen mensen soms toch stom reageren!!! Krijg je nog bijna het gevoel dat je je kleintje moet verdedigen ook…Nou ja lekker laten gaan.

Ik heb vanaf het moment dat er bij mij suiker geconstateerd werd te horen gekregen van de vk’s en gynocologen dat ze gingen proberen om er een 8 ponder van te maken maar dat ze niks konden beloven. Rekening moest houden met een keizersnee ivm met de grote en bla bla bla. Pas bij de laatste echo kwamen ze er achter dan morgan waarschijnlijk 7 pond zou zijn. bij de geboorte was ze 44 cm en 3038 gram… Foutje bedankt. Waar krijg je dan elke week een echo voor…

Groetjes,

Michèle

Bij een vriendin van me zeiden ze dat de kleine ongeveer 7,5 maximaal 8 pond zou worden. Nou het werd een stevige knul van 10 pond en 55 cm. Als ze dat had geweten was ze gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Nu is ze thuis begonnen en uiteindelijk alsnog naar het ziekenhuis. Foutje…bedankt.

Zelfde als mijn andere schoonzus dus 58cm en bijna 9 pond… Doet mij mijn ukkie dan maar.

Groetjes,

Michèle

Na mijn zwangerschap heb ik ook weinig vertrouwen meer in echo’s. Na een goede zwangerschap heb ik in de laatste maand 5 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege bloedverlies. Op de echo was telkens niks te zien, dus zeiden ze telkens maak je geen zorgen het is vast iets onschuldigs. Ondanks dat mijn gevoel zei dat het niet goed zat. De 4e keer zelfs met ambulance vervoert omdat ik zoveel bloed was verloren. Had alles bewaard voor de verloskundige en die zei dit is niet normaal. Maar omdat er op de echo niets te zien was, mocht ik ook deze keer na een paar dagen weer normaal. Uiteindelijk na de 5e keer ziekenhuis vanwege bloedverlies kreeg ik met spoed een keizersnee, omdat de placenta aan het loslaten was. Je moet er toch niet aan denken wat er anders gebeurd was…

Groetjes,
Sandra