Nee, Julia past ook niet alles in maat 62. Kleertjes van de HEMA moet ik echt nog omslaan, die zijn erg groot. Ze heeft wel kleding die al wat aan de korte kant is nu, maar ach, er hangt alweer zat in maat 68. Toch hoop ik dat ze nog even in 62 kan hoor, want ze heeft nog niet alles aan gehad! Zo klein is Morgan niet joh, want een collega van mij heeft een dochter die een week ouder is dan die van mij en die is maar 5600 gram en 63 cm…Dat was echt weinig…
Julia was zoals je weet een bonkje toen ze geboren was, hoewel niemand dat aan haar zag. Ze was ook een lange lady en dat compenseert haha. Nu was ze relatief veel aangekomen in 5 weken, maar eerst was het ook maar een ons of vier…Ze trekt nu veel meer naar het gemiddelde. Ze is nu nog groter en vier onsjes zwaarder (dat is ook maar een worteltje lengte en een paar plakjes ham he, hahahahahaha) dan Morgan, maar die sprint volgens mij behoorlijk door dat vrouwtje! En op de foto zie je dat ze brede schoudertjes heeft, als een zwemster!
Ik snap niet dat mensen Julia dan zo groot vinden en Morgan zo klein, want eigenlijk schelen ze nou ook weer niet zoooooooooo heel veel toch? Rare lui!
Groetjes Rainbow, trotse mama
[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />