Lekker warm, maar hoe gekleed

het was vandaag heeeeeeeeeeeeerlijk weer.

Ik vind het zo moeilijk om te bekijken wat ik Sofie dan aan moet trekken.
Romper, lange/korte/geen mouw?? en dan? en kan ze zonder jas in de kinderwagen?? lastig vind ik dat. Ik liep in de stad en keek een beetje rond, alle baby’s waren weer anders gekleed.

Net las ik ook iets over zonnebrand, gebruiken jullie dat ook als ze in de schaduw liggen??

Zie de topic van de draagzak daar gaat het ook over kleding.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

oh dank je

Graag gedaan daar zoek je ook niet echt als je het over kleding wilt hebben

Groetjes Michelle

daarom zullen we het er hier maar over hebben
hahaha.
maargoed rico geef ik een luchtig dun wit of gewoon een licht broekje aan, een romper met lange mouwen met daarover een dun shirtje met KORTE mouwen, en dan heeft ie b.v. een witte romper met daarop een donkerder shirt, dat is wel stoer om te zien, iets met lange mouwtjes onder een tshirtje.
en schoentjes natuurlijk.
en daarover dan nog een heel dun vestje (ook wit)
maar die zon staat pal op zn gezicht dus ik wilde een parapluutje ofzoiets voor op de buggy maar er past er geen 1 die ik heb gehaald dan maar een petje.

en ik leg hem met een romper met lange mouwen in bed op een warme dag als vandaag in een slaapzak zonder pyjama (in de middag dan he) met daarover nog een dekentje bij de beentjes voor extra geborgenheid. het nekje voelde lauw aan dus 't zal wel goed zijn hij sliep echt UUUUUUUUREN
en s’avonds gewoon pyjama aan want dan is het ook wat koeler

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij de hema hebben ze parasolletjes Inge. Heb je daar al gekeken. Gek genoeg zijn ze alleen in zwart verkrijgbaar, maar dat is niet zo erg. Enne ik heb een baseball pet voor morgan… Heel erg stoer.

Groetjes,

Michèle

Ik denk dat het ook wel scheelt hoe zwaar je kindje is. Dylano is geen bolle hahahaha dus heeft het ook wel eerder koud denk ik al heeft hij met dagen zoals gister ook een luchtige lange broek aan met rompertje met korte mouw en dunne trui met lange mouw.

Groetjes Michelle

Ik kijk altijd naar wat ik zelf aan heb en dat doe ik Tim ook aan. Als ik dan naar buiten ga dan moet je je natuurlijk wel bedenken dat zo’n kleine stilligt. Maar net als gisteren met dat mooie weer hebben ze weinig nodig.

Tim had gisteren een broekje aan en een romper met korte mouwen en een shirtje met korte mouwen. Toen we gingen wandelen was het al een beetje tegen het einde van de middag dus toen heb ik hem nog een body warmer aan gedaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Inge,

Ik heb een universele parasol voor op de kinderwagen. Kostte maar 8 eur bij de Prenatal.

Groetjes,
Sandra

die moet ik ook maar ff halen dan…
heb zo’n ouderwetse kinderwagen, een bruine, zou ie daar ook op passen??

groetjes!!

karin

Ik zou het voor de zekerheid even in de winkel navragen Karin?

Wij hebben een Quinny kinderwagen, maar ja hij is niet voor niets universeel dus lijkt mij wel dat het moet passen. Je kunt de bevestiging zelf zo wijd draaien als je maar wilt en als hij om de stang gaat weer strak draaien.

Groetjes,
Sandra

sandra dankjewel voor de tip! ik had me helemaal lam gezocht naar iets wat wel kon passen! 8 euro? bij prenatal? soo wat goedkoop…netjes

Graag gedaan

Ja, vond het zeker heel goedkoop. We hebben hem gekocht toen Tim net geboren was, dus was wel al vorig jaar zomer. Maar je kunt altijd even kijken of ze ze nog hebben. Lijkt mij wel.

Groetjes,
Sandra

en die moet echt 100% zeker passen op ALLE wagens? ik heb een cruiser…

E nanders de hema inge. Ik heb hemn gekregen dus ik weet niet wat ie daar kost.

Groetjes,

Michèle

ik heb er laatst een gekocht bij de prenatal voor 5 euro. twee weken geleden. in allerlei keluren verkrijgbaar. Ik heb de Mutsy kinderwagen en ik wilde m om de dikke stang, dat wilde dus niet zoals ik dat wou, want dan kon ik m niet aandraaien. Maar blondje als ik ben , je kunt m natuurlijk ook draaien, en dan vastdraaien en dan weer terugdraaien. als jullie het nog snappen…

Ha ha ha ik snap je. Zo maakte ik die van ons vast en je hoorde krnap, pappa meteen oh jij hebt hem meteen weer gesloopt. Nee deze keer hoorde dat zo.

Ik sloop nog wel eens wat

Groetjes,

Michèle

haha ik snap je ook
nou hier is het echt een vrijdag de 13e dag,
mijn sleutels liggen in de brievenbus met de brievenbus sleutel eraan en mijn vriend had de zijne even aan de mijne gedaan omdat hij dacht dat die van mij er niet aan zat:S snappen jullie m nog?
margoed…nu kunnen we dus niet in de brievenbus want de woningbouw had perongeluk 1 brievenbus sleutel niet gegeven maar in plaats DAARVAN een sleutel voor electrische rolstoelen om die op te laaien:S
dat was al 1 rotzooi punt het 2e toen rico bijna stikte en het derde gebeurde net, rijco wilde de hele grote vissenkom verversen (is geen kom maar zo’n hele grote vaas meer. waar dus 25 liter water in moest)
hij liet m uit zn handen glippen in de keuken dus de hele vloer lag vol glas en water…en de visjes lagen tussen het glas, nog niet eens te spartelen die lagen doodstil zo waren ze geschrokken…het laminaat was nog niet helemaal afgelegd aan dat stuk dus alles zit nu ONDER het laminaat en ALLES kan er weer uit en moet opnieuw gelegd worden omdat het nu bol staat…
pff wat een dag

Oh meid, de wet van Murphy he… Als 1 ding mis gaat. Ach op je kan maar 1 ding doen, of twee eigenlijk of hard gaan huilen of hard gaan lachen. Ik doe altijd het laatste of beide.

Groetjes,

Michèle

Jeetje Inge wat een ellende. Pff jullie krijgen inderdaad wel alles tegelijk.
Vervelend dat je nu weer het laminaat opnieuw moet gaan leggen.

Enne Michele, wat een stoere foto van Morgen. Echt heel leuk met die zonnebril op.

Groetjes,
Sandra