Lekker warm, maar hoe gekleed

nee we hebben geluk het is redelijk blijven liggen
maar even vraagje
gebruiken jullie voor de zon een bandana voor jullie kleintjes??
want zag een leuke aanbieding voor een bandana en zonnebrilletje van baby-banz…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

is een bandana zo’n doek die je om je hoofd knupt?? of knoopt, knuppen zal wel twents zijn.

Ja das zo’n ding Deze mamma heeft een hekel aan bandana’s dus wij zijn aan de base bal cap.

Groetjes,

Michèle

Owwwwwwwww Inge wat een ellende, hoop dat je vandaag een betere dag hebt.
Wat heb je met de visjes gedaan, Door Rico zijn risotti

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Ah arme visjes… Rico eet geloof ik alles namelijk toch Inge??

Groetjes,

Michèle

quote:
is een bandana zo'n doek die je om je hoofd knupt?? of knoopt, knuppen zal wel twents zijn.

hahaha ja knuppen is twents hahaha

groetjes!!

karin

ja zo’n ding is dat haha,
en michele ik vind dat kei stoer voor een jongetje zoiezo! ik heb er 1 gezien met van dat leger camouflage print echt super stoer! of zo’n piraten bandana
het wordt dan toch die camouflage print hoor, met een stoer zonnebrilletje
maar rico heeft nog een hekel aan dingen om zn hoofd dus dat kan ie denk ik pas op over een paar maanden als ie kan zitten of staan/lopen, dan is ie wat meer baby af op den duur en dan…hmmm echt een stoer mannetje

Ha ha ha morgan vandaag met haar capuchon (mamma was der cap vergeten) en zonnebril langs de lijn. Echt als een princes zoveel aandacht kreeg ze… iedereen vond haar zo stoer

Groetjes,

Michèle

dat is gaaf he! ik voel me ook altijd apetrots als iedereen die we tegenkomen naar m kijkt en zegt: wat een scheeet!! wat een lieverdje! en eerst zei iemand die ik TOTAAL niet uit kon staan van: ooh wat is hij lief,
en toen zei ik: kijk maar uit hij ziet er lief uit maar hij bijt!
haha

Oh ha ha ha dat zeg ik ook altijd en dan lig ik helemaal in een deuk als ze weer van die bijtbewegingen maakt gelijk

Wij zeggen trouwens altijd Hi tegen Morgan en gister leek het wel of ze ook Hi zei. Nou weet ik het is een heel makkelijke klank maar het klonk wel schattig.

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk zei ze Hi! Erik zegt sinds kort ‘auto’. Staan we met hem voor het raam naar de auto’s te kijken en we zeggen dan de hele tijd ‘auto’. En nu zegt 'ie het dus na. Slimme kindjes, die Morgan en Erik!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Julia zegt af en toe HOI. Nou ja, dat lijkt dan he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha, of zouden we gewoon horen wat we willen horen?

Groetjes!

Nog even over de topicvraag : ik denk dat je kindjes niet te warm maar ook niet te koud moet kleden, immers ze zitten stil en vaak in de wind. Ik doe Minke altijd nog een ( dun katoenen inmiddels) mutsje op als ik met haar ga wandelen. Verder voel ik soms in haar nekje als ze dan klammig wordt kan je altijd wat aan uit/ af doen. Liever op pad zijn en wat uitdoen dan dat ze het koud krijgt… ik smeer haar met zon zeker in, heb speciale kinderzonnebrand factor 50. Lijkt overdreven maar babyhuid is zo gevoelig.
groetjes!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha ach dan zegt morgan al heel lang mama, alleen dan de lange versie mamamamamamamamamamamamamamamamamamamama Ha ha ha nee ik denk als ze echt gaan praten dat we het wel horen, maar veel herhalen is wel de truuk bij deze kleine pappagaaien.

Enne hier ook hoor alles in laagjes. Hoewel ik benieuwd ben wat ze vandaag aan heeft. Pappa heeft de vrije hand

Groetjes,

Michèle

haha dan zegt ruben…koe! haha

ruben heeft vandaag een rompertje zonder mouw en een shirt met lange mouw aan en een lang broekie, lekker luchtig allemaal…
maar het weer slaat hier al om…ik zie wolken
en geen zon meer…maar het is nog wel prettig buiten!
straks nog maar ff aan de wandel met ruben en diego! kan nog mooi ff…

karin

Dylano zegt giegaboe ipv kiekeboe daar lijkt het in ieder geval op alleen zegt hij het niet als we het spelletje spelen

en jahhh hij rolt nu alle twee e kanten van buik na rug en ook andersom. Hij gaat nu rollend de kamer door. Ook een manier om ergens te komen

Groetjes Michelle

Net als Erik Michelle! Die rolt ook door de kamer ipv kruipen. Slim van ze hoor.

Groetjes!

Hier vooral babababababababa!

O, papa heeft de vrij hand Michele? Dan ben ik benieuwd wat Morgan aan heeft. Ik leg alles altijd klaar, want papa ziet Julia het liefst alleen in een rompertje! Vind 'ie lief staan. Maar zo naar de Appie lijkt me niet zo’n succes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Mriek
ja zo komen ze inderdaad overal. Wist niet wat ik zag hahahaha

@rainbow
inderdaad nog te koud voor appie alleen een rompertje

@Michèle
Wat had ze aan?

Groetjes Michelle