Leesbericht Derek Ogilvie

Dames,

Ik heb gister een leesbevestiging gekregen van het management van Derek Ogilvie. Ik weet niet wanneer ik direct bericht terug krijg van hun zelf verder maar misschien is het wel slim om even na te denken wanneer als ik op wat voor dag en waar we als het kan het zullen houden. Het is denk ik voor zowel hun als mijzelf wel prettig als we meteen kunnen ‘onderhandelen’. Dus zouden jullie er met mij over willen brainstormen. Ik ben overigens best bereid mijn huis open te zetten hiervoor. Ik heb een aardig ruime woonkamer, een ruime tuin en een gesloten poort dus mocht het in de zomer vallen dan ruimte zat, alleen woon ik wel in Den Haag dus niet echt centraal. Dus vandaar mijn verzoek willen jullie mee stormen.

Groetjes,

Michèle

Aah wat leuk!!! Hopelijk gaat het door!! Even denken, aangezien er meerdere mensen zijn hier die er graag naar toe willen, is het misschien een idee om het bij iemand te doen die wat centraal in nderland woont? Dan is het minder ver voor de meeste mensen. Ik denk dat Bo het namelijk niet heel geweldig vind als ik eerst 2,5 uur met hem in de auto moet rijden. Garantie voor een driftbui die het gehele bezoek zal duren. Dat is tenmisnte hoe hij nu is, dus misschien dat als het nog een half jaar duurt voordat dit plaats gaat vinden, hij er anders in is.
Ik weet ook niet hoe de rest er over denkt! Maar ik vind het wel heel erg leuk als dit doorgaat!!

liefs woezel

Het zou idd helemaal super zijn mocht dit door gaan.
Voor mij maakt het niet zo heel erg veel uit waar ik naar toe moet, als het maar geen 2.5uur rijden is haha.
Ik ben eventueel ook wel bereidt om mijn huis open te stellen, maar ook dit ligt niet bepaald centraal geloof ik.

Ik zal even na denken!

Liefs, Melanie

Superleuk zeg!! Ben idd benieuwd wanneer je bericht krijgt!

Als je van iedereen weet waar ze ongeveer wonen, zou je idd een punt kunnen nemen wat in het midden ligt… Voor mij valt Den Haag namelijk alleszins mee

wat gaaf michele! toevallig dat ik pas terug nog in dat bericht over derek van een andere ikkebenmama aan je vroeg of je nog wat gehoord had
Ik moet even kijken hoe ik dan bij jou kom als het allemaal doorgaat… want ik ben geen held in alleen met de trein gaan.
Ik overleg ook even met Rainbow wat zij doet.

Zo, ik lees dit nu pas… zou echt wel gaaf zijn, zo’n reading!

Voor welke kindjes is dit bedoeld?

Groetjes van Sascha en Senne

@ Sascha we hebben er geen leeftijdsgrens aan gesteld. Want das niet eerlijk. Morgan is nu ook al wat ouder dan toen ik het aanvroeg en wie weet kan hij de mamma’s ook nog wel wat vertellen

Groetjes,

Michèle

Dus Senne en ik zouden ook mogen komen?

Ja natuurlijk waarom niet. Wat ik zeg ik weet niet wat het management mij gaat antwoorden. Ik heb alleen nog maar een leesbevestiging gekregen, maar het lijkt me handig als we iets van een lokatie hebben minimaal mocht het wel door kunnen gaan. Datums kan ik niet noemen want ik weet niet hoe zijn agenda er uit ziet maar mochten ik moeten gaan ‘onderhandelen’ dan heb ik een uitgangspunt.

Groetjes,

Michèle

Lijkt me helemaal geweldig!

Ik woon ook alles behalve centraal natuurlijk -Goes- dus het heeft weinig nut om mijn huis open te stellen. Data enzo maakt me niet uit, ik vraag gewoon vrij mocht het zijn op een dag dat ik moet werken!

Wanneer had jij de mail gestuurd dan? Omdat je zegt dat Morgan nu al een stukje ouder is…

Afgelopen zomer al, denk dat ze net 1.5 jaar was of zo.

Groetjes,

Michèle

Tja wat is centraal???

hier kan ookl maar heb niet zo’n grote woonkamer
Den haag is voor mij goed te doen

Liefs Michelle

[img]http://lbym.lilypie.com/TikiPic.php/U3yr.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lbym.lilypie.com/U3yrp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” />

[img]http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/BMk3.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb3m.lilypie.com/BMk3p2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

Jaaaaaa, ik wil natuurlijk ook graag meedoen! Al moet ik ervoor naar Den Helder! Hoewel…hmmm…De dag maakt mij niet uit en de locatie ook niet. Ik kan altijd inderdaad met Inge komen, dat is geen punt! Haal ik haar wel effe op!

Maar een leesbevestiging…je hebt al heel lang geleden gemaild…kun je dan nagaan hoeveel mails ze krijgen, als ze je mail nu pas lezen? Hopelijk vinden ze het een leuk idee en zijn onze kindjes interessant genoeg voor Derek om te gaan readen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@ Rainbow ik had de hoop al een beetje opgegeven eerlijk gezegd. Want ja het is inderdaad al even terug.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, Houdt je er niet van Bakmama??

Liefs, Melanie

Veel plezier dames!

Ik laat deze even aan me voorbij gaan. Mn schoonzusje is afgelopen jaar bij een opname geweest en zij vond het erg tegenvallen.

Ik ben wel benieuwd hoe jullie het ervaren hebben als het doorgaat!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

@Bakmama; je hoeft het niet leuk te vinden, maar dit is al ruim een half jaar geleden besproken en een hoop meiden vonden dit wel superleuk, vandaar ook de aanvraag.
je bent ook niet verplicht te komen, vrienden van ons verklaarde me ook al voor gek
enne de dierentuin kunnen we idd ook altijd een keer doen

@Rainbow: helemaal top, ik heb je nog een mail gestuurd

@Michele: ik had idd ook de hoop opgegeven… laten we hopen dat het doorgaat!

@ Bakmamma, het was een idee dat ik geopperd heb. Niet als ikke ben uitje maar meer uit een soort nieuwsgierigheid en toen ik er achter kwam dat hij ook prive readings doet was het idee geboren. Dus vandaar. Een dagje dierentuin kunnen we ook altijd nog plannen en doen. We hebben namelijk nog steeds geen ikke ben uitje gehad.

@ inge ik verwacht alleen niet morgen een antwoord hoor, kan best zijn dat daar ook weer wat tijd over heen gaat.

Groetjes,

Michèle

Ik ben ook geinteresseerd, en Den Haag is prima bereikbaar voor mij!
Datum maakt niet veel uit, als ik echt niet kan is het jammer

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik ben ook nog steed erg geinterreseerd. Den haag is voor mij super. Haha kan ik misschien zelfs wel lopen
Mij maakt de lokatie ook niet uit en datum ook niet (geen zaterdag alleen)
Een dagje dierentuin lijkt me trouwens ook onwijs gezellig. ZEkers voor die kleintjes allemaal met een grote groep met kinderen.