Leesbericht Derek Ogilvie

Super leuk! Ben zelf in juli naar Derek geweest. Vond het een hele ervaring en zeker heel bijzonder. Ondanks zijn serieuse kant heeft Derek ook heel veel humor.

Den Haag is voor mij iets te ver weg. Woon in friesland.
Alle mama’s die er wel heen kunnen … als Derek met een data komt heel veel plezier. Ik lees vast de ervaringen wel.

@ mellanie dat weet ik wel zeker dat jij het kan lopen zou het den haag zijn.

@ dames Den haag ligt niet vast he. Ik bedoel alle suggesties zijn welkom.

Groetjes,

Michèle

@Michele: oh echt???

@Inge

Groetjes,

Michèle

@Bakmama: dat kan hij maar dat is niet de bedoeling van deze reading. ik ben er nog niet over uit of ik rico wil laten “readen” Rijco wil liever niet maar ik ga er zoiezo wel heen als het doorgaat. vind het wel stoer!

quote:
Neeeej daar hou ik niet van.. Mede door geloofovertuiging en alles wat de achterliggende gedachten is met geesten oproepen; brrr eng! Heb er iets te veel over gelezen.. Geef mij maar een bezoekje aanm'n apenfamilie

Maar geloofsovertuiging gaat toch niet samen met de evolutietheorie?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 06 Nov 2010 21:09:49

Ik wou al zeggen… het ging toch om het baby-fluisteren had ik begrepen? En niet om een reading van/met spirits?

Klopt het ging inderdaad om de kinderen om te fluisteren, mocht er meer uitkomen is het mooi maar het draait inderdaad om de kinderen.

Groetjes,

Michèle

Ik zit derek ogilvie te kijken op tv, en herinner me ineens dit topic! Heb je ooit nog iets gehoord hiervan Michèle?
Al kunnen onze ‘‘baby’s’’ inmiddels al heel wat vertellen, het lijkt mij nog steeds heel bijzonder zo’n reading mee te maken!

Groetjes Anouk

heel toevallig vroeg ik mij dit eergisteren nog af. maar was vergeten hier iets over te vragen…
dus michele ik ben ook wel benieuwd, maar ik neem aan van niet anders had je het zelf wel verteld

nope sorry dames. Nooit meer wat van gehoord, Wel nog een keer contact gezocht maar ben bang dat we pas met onze kleinkinderen kunnen gaan.

Groetjes,

Michèle

hahahahaha

Jammer joh!

Ik ben vorig jaar eens geweest (een “gewone” reading met volwassene op locatie) en ik vond het erg indrukwekkend.

@mammaH ben het met je eens, maar ik ga nie smeken

Groetjes,

Michèle

aah please?

@ Inge

Groetjes,

Michèle

Jammer zeg… Maar het was ook bijna te mooi om waar te zijn haha! En wie weet onze kleinkinderen ooit ja! hahaha!

Is er trouwens iemand met ervaring met een onbekend medium? Iemand die dus contact kan maken met overleden, en die wel bereikbaar is zeg maar? Want ik ben zo ontzettend benieuwd wie en wat ‘‘het jongetje’’ dat bij mij thuis, en soms bij mijn ouders thuis, is… Ik vermoed dat het Jayvey* is, maar ik wil dit zo graag bevestigd hebben, en weten of hij iets duidelijk wil maken…

Groetjes Anouk

ik heb er ervaring mee. Ik ben alleen zijn achternaam kwijt. Maar wat ik je aan raad, Ga eens naar een paranormaalbeurs daar zitten er veel bijelkaar en kun je kijken waar jij een goed gevoel bij krijgt, je kan kiezen voor een consult daar, maar ook hun kaartje meenemen en later contact met ze opnemen. Overigens is een prive consult wel duurder dan op een beurs, maar vaak ook veel langer.

Groetjes,

Michèle

Ow das ook een optie ja! Dankjewel! Ik zal eens kijken wanneer zoiets een keer hier in de buurt is. Dan kan ik daar eventueel een reading laten doen, en mocht ik er een goed gevoel bij hebben en nieuwsgierig zijn, kan ik altijd nog besluiten om een privereading te laten doen!

Groetjes Anouk

geen dank. google eens op paraview

Groetjes,

Michèle