Ik ben nog niet zo heel lang aangemeld op ikkeben maar als ik zo eens rond snuffel op de forums vind ik wel dat wat de tienerzwangerschappen betreft er veel (niet per se negatief) maar wel grove meningen naar elkaar worden gegooid! ik bedoel we zijn allemaal mamas en dus kunnen we toch ook gewoon normaal advies aan elkaar geven als dat gevraagd word?? En als je een bepaald persoon niet 'geloofd’
Dan reageer je er toch gewoon niet op want daardoor worden blijkbaar mensen die wel de waarheid vertellen en gewoon graag wat advies willen hebben meteen uitgekaffert voor broodje aap verhalen… Begrijp me niet verkeerd ik wil niemand aanvallen maar ik begrijp gewoon niet waarom het allemaal zo grof en lullig moet…
Geef gewoon je welgemeende advies (Op een NETTE EN VRIENDELIJKE manier) of reageer niet…zo bespaar je ook de gevoelens van jonge meisjes die het wel echt even moeilijk hebben… want waarschijnlijk door sommige (naar mijn mening) grove reacties durven bepaalde tienermoeders niet eens meer hun verhaal hier kwijt!! Hopelijk staan we elkaar voortaan wat vriendelijker te woord hier!!
Groetjes joyce
joyce