Weet je ik ben me eigenlijk al de hele tijd in aant verontschuldigenik heb netjes mijn exuses angeboden aan jullie allemaal…Ik probeer zo vriendelijk mogelijk te blijven maar krijg van jullie alleen maar steeds comentaar over de topic die ik geschreven heb We wonen in nederland en ieder heeft het recht om een eigen mening te hebben dan moet je geen site maken waar mensen op forums dingen met elkaar kunnen delen want ja dan kun je dit verwachten …
Je mag het gerust weten ik voel me niet bepaald welkom door jullie…
Jullie moeten eens leren om gewoon met elkaar om te gaan en niet meteen een haat te creeren tegen tienermoeders want ik krijg steeds mees de indruk dat sommige daar gewoon wat tegen hebben… Verder maak ik geen woorden aan jullie vuil want daar sta ik boven…Ik houd de eer aanmezelf en als ik behoefte heb aan advies of iets dergelijks ga ik wel naar een andere site waar mensen elkaar wel respecteren om wie ze zijn …
En ik ben niet de enige die dit vind want ik heb al meerdere mensen gesproken die vinden dat hier respectloos met elkaar omgegaan wordt…
ps. een goede tip voor deze site BEHANDEL ELKAAR MET RESPECT!!
En ga dr niet vanuit dat gewoon maar iedereen liegt want dan ben je in mijn ogen geen goede beheerder!!
Iets terug posten mag maar ik zal het niet meer lezen want ik heb geen zin om hier nog langer aangemeld te zijn…
Spijtig dat we elkaar dus toch niet begrijpen…
joyce