Lees dit maar eens goed door

Weet je ik ben me eigenlijk al de hele tijd in aant verontschuldigenik heb netjes mijn exuses angeboden aan jullie allemaal…Ik probeer zo vriendelijk mogelijk te blijven maar krijg van jullie alleen maar steeds comentaar over de topic die ik geschreven heb We wonen in nederland en ieder heeft het recht om een eigen mening te hebben dan moet je geen site maken waar mensen op forums dingen met elkaar kunnen delen want ja dan kun je dit verwachten …
Je mag het gerust weten ik voel me niet bepaald welkom door jullie…
Jullie moeten eens leren om gewoon met elkaar om te gaan en niet meteen een haat te creeren tegen tienermoeders want ik krijg steeds mees de indruk dat sommige daar gewoon wat tegen hebben… Verder maak ik geen woorden aan jullie vuil want daar sta ik boven…Ik houd de eer aanmezelf en als ik behoefte heb aan advies of iets dergelijks ga ik wel naar een andere site waar mensen elkaar wel respecteren om wie ze zijn …
En ik ben niet de enige die dit vind want ik heb al meerdere mensen gesproken die vinden dat hier respectloos met elkaar omgegaan wordt…

ps. een goede tip voor deze site BEHANDEL ELKAAR MET RESPECT!!
En ga dr niet vanuit dat gewoon maar iedereen liegt want dan ben je in mijn ogen geen goede beheerder!!

Iets terug posten mag maar ik zal het niet meer lezen want ik heb geen zin om hier nog langer aangemeld te zijn…
Spijtig dat we elkaar dus toch niet begrijpen…

joyce

Lieve Jocye,

Ik ben het helemaal met je eens!
Dit forum wordt door een aantal dames geregeerd die erg duidelijk standpunt hebben en dat dan ook erg duidelijk aan iedereen laten merken die het niet met hun eens zijn.
Ik kan je wel een pmtje sturen met een aantal forums waar men elkaar wel in hun waarde laat en waar meningsverschillen op een nette en fatsoenlijke manier worden opgelost.
Ik heb me al sinds ik op dit forum ben geergerd aan een aantal dames hier en ga dit forum bij deze ook verlaten.

Het is te belachelijk voor woorden dat iemand telkens zijn/haar excuses moet bieden voor de manier waarop ze iets zegt en dat er door anderen telkens weer grof overheen gegaan wordt.

Wat marieke 1980 ook al zei: Gaan we weer…

Ik vind het hier soms net een kleuterklas met een aantal pesters en meelopers.
Zo dat is eruit van mijn kant.

Groet Maaike

tjonge jonge de mods hebben gelijk en de anderen die hier al wat langer zitten ik vind dit topic ok maar onzin .

de mensen hebben wel degelijk respect voor elkaar

Mamajob
Vertel wie zijn het dan
Ben erg benieuwd
Snap ook niet echt hoor wat je met je berichtje probeert te zeggen
Iedereen heeft zijn eigen mening
En er zijn meiden hier die uitleggen over wat er allemaal verzonnen word
Je moet een weten
Maar goed weet niet of je dit nog leest
Hoop dat je het lef hebt om de mensen waar jij het over hebt het dan ook te zeggen
He bah ik ben een beetje boos zeg
Ow ja lieve mods als het geen goed bericht is gewoon weg halen
Maar dat weten jullie wel
Mag het misschien niet zeggen maar SJE denk dat jij de klos bent
Ik hou van je eerlijke en goede adviezen
knuf
En van de andere ook

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

heleen ben het helmaal met je eens

Hebben jullie gezien dat buiten de zon volop schijnt???

gr Tries

even diep adem halen

Lieve joyce
(voor als je dit leest)

Ik denk dat je eens rustig moet gaan zitten en eens goed moet lezen wat men hier nou probeert te vertellen. Sje geeft bijvoorbeeld alleen maar het advies dat de titel wat minder heftig had kunnen zijn of dat je dit gewoon met de webmaster had kunnen bespreken. Dit is puur advies die zij geeft. Ik zie helemaal ook niet dat Sje of wie dan ook boos reageert. Het is maar hoe je als persoon bent en de berichtjes opvangt. Ik vind dat niemand hier dan ook fel reageert. Naar mijn mening is dit een goede forum, waar men goed wordt behandelt en wordt gerespecteerd. Je vraagt er als persoon er natuurlijk zelf om negatieve reacties te krijgen als je onzin loopt uit te kramen.

Hoe zou jij het nou vinden als iemand een heel verhaal aan jou loopt te vertellen en achteraf kom je erachter dat er niks van waar is??? Ik denk dat je kwaad zou worden, omdat je in de maling bent genomen. Ik heb zowat de topics met ‘16jarige’ gelezen. En er zijn hele jonge moeders bij die gewoon serieus overkomen en alle moeders gewoon netjes reageren.

Je moet zelf eens heel goed lezen voordat je vooroordelen maakt. Want je blijft maar vooroordelen hebben, en maakt een hele drama van iets wat makkelijk te bespreken is.

Als je het niet fijn vindt met hoe de moeders hier met elkaar omgaan, zoek dan maar een ander forum op waar men, naar jou gevoel, je wel respecteert. ik zelf heb 1 keer een felle reactie gehad toen ik me net hier had aangemeld, dat kwam omdat ik misschien bepaalde woorden verkeerd heb geformuleerd, ach ja iedereen maakt fouten. Maar sindsdien ben gewoon normaal behandeld en voel ik me op mn gemak om iets te vertellen.

En om eerlijk te zijn, ik weet nou niet zeker of je het nou meent, met het feit dat je de kant van de moeders begrijpt, want je blijft maar drama creëren en vervolgens loop je weg. Ik wens je veel succes met het vinden van een nieuwe forum…

Groetekes!

Zo hallo, moeder van JoyceJordy, ik kom net binnen en lees jouw verhaal.
Ik vind dat je je belachelijk aansteld en volgens mij heb jij dringend hulp nodig.

Ik hoop dat de dames waar ik het al drie jaar heel leuk mee heb zich niet teveel aantrekken van jouw domme idiote gedrag.

En hup, ga maar op zoek naar een ander forum, zo iemand als jij kan ik missen als kiespijn.

Afz. miranda

En nog even dit, JoyceJordy, jij doet zo negatief over deze site, terwijl je hier nog geen week je best hebt gedaan om ons te leren kennen. Ik heb die moeite wel gedaan toen ik hier tweeen eenhalf jaar geleden voor het eerst kwam en weet je wat mij was overkomen ? Mensen leefden heel erg met me mee toen ik zwanger was en bang was om te bevallen. Ik was overtijd en elke dag werd er gevraagd hoe het met me was. En toen de baby er eenmaal was, besloot ik zelf een geboortekaartje te sturen naar de mensen waar ik inmiddels een soort van band had opgebouwt. En toen ik op mijn kraambed lag en ik effe niet op die rolze wolk zat waar ze het altijd over hebben, toen kreeg ik elke dag wel een pakketje thuis met cadeautjes voor mij en de baby van ikkebenleden.

Maar zover in het contact kom jij niet omdat je mensen afstoot en kwetst.
Maar dan moet je eerlijk zijn en zeggen dat jij het moeilijk hebt en het niet afschuiven op ikkebenleden. Dat is onfatsoenlijk en het maakt je ongeliefd.

Afzender Miranda ( iemand die wel met veel plezier op de ikkebensite komt )

quote:
Kijk zoals ik al eerder zei ik ben hier nog niet zolang en ik heb alleen mijn mening gegeven meer niet.. En je moet ook begrijpen als je dan dingen leest dat het mischien anders overkomt.. ( ik dacht echt wat is dit ?? ) nu niet meer hoor.. Ik begrijp jullie kant ook zeker..Ik ben deze topic gestart omdat ik wel eens wilde weten hoe dat nou zat en ik vind dat ik daar een duidelijke reacties op heb gekregen.. Ik ben het nu ook eens van jullie kant gaan bekijken en als jullie beweren dat het inderdaad zo ver gaat met de leugens die die meisjes verspreiden dan snap ik volkomen dat het soms voor jullie ook te ver kan gaan.. Ik had mischien niet meteen zo heftig mogen reageren dat was niet aardig van me.. Maar dat komt zeker aangezien ik niet precies wist waar haantje hupte en mischien heb ik mijn conclusies te snel getrokken.. Ik bedoel ik heb ook veel hulp aan sommige tips en reacties ( over andere onderwerpen ) gehad.. En ik heb ook andere topics gelezen die heel gezellig of handig waren.. Dus denk niet dat ik jullie beoordeel.. Wat de garappen makers betreft HOUD ERMEE OP Het is niet leuk voor de mamas en al helemaal niet leuk voor de mensen die wel echt hun verhaal kwijt willen.. Wat mij betreft hebben we allemaal ons standpunt wel duidelijk gemaakt toch?

Hopelijk kunnen jullie het ook een beetje van mijn kant bekijken waarom ik deze topic gestart ben…

Groetjes joyce

joyce

</BLOCKQUOTE id=quote>
quote:
Weet je ik ben me eigenlijk al de hele tijd in aant verontschuldigenik heb netjes mijn exuses angeboden aan jullie allemaal..Ik probeer zo vriendelijk mogelijk te blijven maar krijg van jullie alleen maar steeds comentaar over de topic die ik geschreven heb We wonen in nederland en ieder heeft het recht om een eigen mening te hebben dan moet je geen site maken waar mensen op forums dingen met elkaar kunnen delen want ja dan kun je dit verwachten .. Je mag het gerust weten ik voel me niet bepaald welkom door jullie... Jullie moeten eens leren om gewoon met elkaar om te gaan en niet meteen een haat te creeren tegen tienermoeders want ik krijg steeds mees de indruk dat sommige daar gewoon wat tegen hebben.. Verder maak ik geen woorden aan jullie vuil want daar sta ik boven..Ik houd de eer aanmezelf en als ik behoefte heb aan advies of iets dergelijks ga ik wel naar een andere site waar mensen elkaar wel respecteren om wie ze zijn .. En ik ben niet de enige die dit vind want ik heb al meerdere mensen gesproken die vinden dat hier respectloos met elkaar omgegaan wordt..

ps. een goede tip voor deze site BEHANDEL ELKAAR MET RESPECT!!
En ga dr niet vanuit dat gewoon maar iedereen liegt want dan ben je in mijn ogen geen goede beheerder!!

Iets terug posten mag maar ik zal het niet meer lezen want ik heb geen zin om hier nog langer aangemeld te zijn…
Spijtig dat we elkaar dus toch niet begrijpen…

joyce

Zo, ik zou dan wel eens willen weten waar ik dan als medebewoonster van deze site en vooral ook als moderator je niet behandelt hebt met respect. Ik vond je reactie tof toen je toegaf dat je wellicht alleen de minder toffe topics had gelezen en hier heb ik dan ook iets van gezegd. Dus waar is mijn gebrek aan respect naar jouw toe dan ? En wat ik nu nog belangrijker vind, je hebt het dan over respect maar verdien ik dat dan niet of zo ? Je wilt immers geen woorden meer aan "ons " vuil maken, tjonge dat is respectvol. Of wil je die alleen maar zelf? Ik vond de topic prima zo, wat mij betreft was er iets uitgepraat en konden we prima verder, maar nu ga je toch echt over de schreef hoor ! Volgens mij had je tekst in de link van Kimmetje toch niet echt goed gelezen.
Iedereen is hier vrij om te komen, maar ook vrij om te gaan. Erger je je aan bepaalde mensen ga dat dan niet respectloos en achterbaks effe neerkalken om dan vervolgens heel laf te verdwijnen. Ik kan dan misschien in jouw ogen geen goede moderator zijn, maar jij ziet niet wat wij onder ogen krijgen. Weet je wat je moet doen ? Start een forum voor tienermoeders die hulp nodig hebben en ga vooral niet nadenken als ze dingen posten die niet kunnen kloppen, want dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat je met al je goede bedoelingen behoorlijk beet bent genomen. En mocht je dan toch per ongeluk wel in de gaten krijgen dat je bij de neus bent genomen, kun je altijd weer lekker laf verdwijnen.

Toedeloe want mijn respect voor jouw is blijkbaar op !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 31 Aug 2008 21:41:44

Goh, in deze topic zijn we bijvoorbeeld wel heel erg onrespectvol geweest, of toch niet?

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?whichpage=1&Forum_Title=Zwanger&Topic_Title=16%2525252Bjaar%2525252Ben%2525252Bzwanger&CAT_ID=4&FORUM_ID=318&TOPIC_ID=11520

En oooooo wat waren we hier vervelend

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?whichpage=1&Forum_Title=Zwanger&Topic_Title=BRANDENDE%25252525252BVRAAG%25252525252521%25252525252521&CAT_ID=4&FORUM_ID=318&TOPIC_ID=11822

Beste Joyce en Mamajob,

Ik ben hier nu zo’n 7 jaar woon hier bijna, ik behandel iedereen gelijk
iedereen heeft recht op een mening en behandel ik met respect.

De boel wordt volgens mij behoorlijk overtrokken, mischien onbedoelt of bedoelt
maar deze toon staat mij echt niet aan.

Er word uit gelegt waarom er in sommige topics op een manier wordt gereageerd

Je vind dat prima en snapt het er wordt alleen uitgelegt door een lid als je de kop texst anders had verwoord het anders was over gekomen, en vervolgens zou je niet welkom zijn??? iedereen heeft recht op zijn mening en mag dat ook zeggen.

Maar goed als je een betere plek vind zo zeggen met respect
Het ga je goed!

gr Tries

O ja mamajob zou ik nog zo vergeten, foei wat respectloos van me

quote:
Lieve Jocye,

Ik ben het helemaal met je eens!
Dit forum wordt door een aantal dames geregeerd die erg duidelijk standpunt hebben en dat dan ook erg duidelijk aan iedereen laten merken die het niet met hun eens zijn.
Ik kan je wel een pmtje sturen met een aantal forums waar men elkaar wel in hun waarde laat en waar meningsverschillen op een nette en fatsoenlijke manier worden opgelost.
Ik heb me al sinds ik op dit forum ben geergerd aan een aantal dames hier en ga dit forum bij deze ook verlaten.

Het is te belachelijk voor woorden dat iemand telkens zijn/haar excuses moet bieden voor de manier waarop ze iets zegt en dat er door anderen telkens weer grof overheen gegaan wordt.

Wat marieke 1980 ook al zei: Gaan we weer…

Ik vind het hier soms net een kleuterklas met een aantal pesters en meelopers.
Zo dat is eruit van mijn kant.

Groet Maaike/mamajob

</BLOCKQUOTE id=quote>

Goh, je had dan ook deze topic eerst nodig om ons hiervan op de hoogte te brengen ? Over kleuterklas gesproken…

Gewijzigd door - Asje op 31 Aug 2008 22:23:50

hoe bedoel je mee lopen

Tries

Ik heb besloten om toch nog even te reageren op jullie bullshit…
Nee het klopt ik heb inderedaad geen respect meer voor jullie!!

Ik ben geen debieletje dat me de hele tijd gaat zitten verontschuldigen aan jullie…
Jullie denken dat jullie heel wat zijn met name asje en sje hebben de grootste mond op het hele forum… Ik zal me verder maar inhouden want jullie zijn het namelijk niet waard!!! Blijkbaar is het jullie hobbie om mensen te treiteren …

Ik heb intussen naar aanleiding van dit forum meerdere persoonlijke mailtjes gekregen van mensen die het met mij eens zijn…
Dus het zal wel niet alleen aan mij liggen allemaal…

Veel plezier verder met jullie zielige forumpje waar mensen elkaar beledigen en vernederen… IK PAS!!!

joyce

quote:
Ik heb besloten om toch nog even te reageren op jullie bullshit.. Nee het klopt ik heb inderedaad geen respect meer voor jullie!!

Ik ben geen debieletje dat me de hele tijd gaat zitten verontschuldigen aan jullie…
Jullie denken dat jullie heel wat zijn met name asje en sje hebben de grootste mond op het hele forum… Ik zal me verder maar inhouden want jullie zijn het namelijk niet waard!!! Blijkbaar is het jullie hobbie om mensen te treiteren …

Ik heb intussen naar aanleiding van dit forum meerdere persoonlijke mailtjes gekregen van mensen die het met mij eens zijn…
Dus het zal wel niet alleen aan mij liggen allemaal…

Veel plezier verder met jullie zielige forumpje waar mensen elkaar beledigen en vernederen… IK PAS!!!

joyce

</BLOCKQUOTE id=quote>

Mijn hobbie is niet treiteren maar IKKEBEN precies het forum waarin ik in eerste instantie nog aardig was voor je voordat je zo nodig moest spuien. Mooi voor je dat je steunende mailtjes hebt gekregen. Alleen zo verschrikkelijk jammer dat deze mensen het dan blijkbaar nodig vinden om hier eerst rond te wandelen op het forum en dan deze topic nodig hebben om zo duidelijk te maken hoe vervelend ik wel niet ben, pfffff via een mail aan jouw notabene ? Start gezellig een heel knus forum samen en hopenlijk zal daar altijd iedereen heel eerlijk en respectvol, alles naar waarheid vertellen.

weet je …
ja wist je het maar hé? had je maar de wijsheid in pacht hè…

ik weet het wel… ik blaas het kaarsje uit

dag allemaal slaap lekker meisjes