Eva was altijd al gek op de lasagna van Friso en vanavond aten we zelf ook lasagna. We hadden lasagnette, een soort kleine stukjes lasagna, met bladspinazie en tomaat. Nou, dat fietste er goed in. Er zat ook een sausje bij waar je tomaat in moest doen, met olie, maar dat heb ik niet gegeven omdat ze dan naar mijn gevoel iets teveel suiker en zout zou krijgen. In het toetje, bananenpudding, zat natuurlijk ook al suiker. Normaal doe ik vers eten zonder zout, wij eten nooit zout, en dan een toetje al dan niet met suiker. Maar nooit én zout én suiker in bv een saus én dan ook nog een suikertoetje. Daar let ik wel op. Ze heeft goed gesmuld. Eigenlijk zo veel, dat ze na haar badje het water uitspuugde wat we haar ook nog hadden gegeven. Dat buikje stond helemaal bol!
Ik voeg nooit zoet toe, maar ik maak me er niet te druk om als het in een saus zit hoor. Als het inderdaad maar niet te veel is. En dan zit ik vaak suiker in sausjes en ook nog in een toetje…ach, alles met mate he? Gisteren at ze twee frietjes en die vond ze ook lekker!
Groetjes Rainbow, trotse mama