Wat fijn dat Merel de lasagne zo lekker vond. Hihi naar aanleiding van dit topic had ik ook weer helemaal zin gekregen in lasagne. Was alweer een tijdje geleden en Tim vind het ook erg lekker.
Ben wel erg benieuwd naar de foto’s!
Groetjes,
Sandra
Wat fijn dat Merel de lasagne zo lekker vond. Hihi naar aanleiding van dit topic had ik ook weer helemaal zin gekregen in lasagne. Was alweer een tijdje geleden en Tim vind het ook erg lekker.
Ben wel erg benieuwd naar de foto’s!
Groetjes,
Sandra
Hahaha, zoals Merel eet, zo doet Eva dat ook soms! Iets in haar mond doen en dan het er uit halen, bekijken en weer terug! Ook met brood, dat dan helemaal zompig wordt. Brrr, blij dat ik dat niet hoef te eten! Eva is dol op pasta. Vanavond gaan wij aan de (milde) chili con carne. Lekker bruine boontjes!
Hoe plaats je een foto? Zet de foto ergens op internet, bv op Hyves (doe ik altijd). Open de foto. Klik met de rechtermuisknop op de foto en kijk op ‘eigenschappen’. Dan zie je een link. Die moet je kopiëren. Dan klik je in je berichtje hier op Ikkeben op het vierkantje bij ‘formaat’, met de zon en de berg en dan kopieer je de link. Klaar! Wij willen Merel zien!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ff kijken of het lukt.
Niet dus. Is te groot. Ik ga het ff verder proberen…
Groetjes Natasja
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - kringeldingetje op 25 Sep 2009 19:08:20
Hoe kan ik ook alweer een foto verkleinen? Als ik 'm er nu opzet, wordt-ie te groot.
Groetjes Natasja
Wat ik vaak doe is als wij nasi pasta oid dergelijks eten
Ik maak alles klaar Pasta groente en vlees En haal de porties voor Bjorn er van af Dan doe ik de saus of kruiden er door heen voor ons eten en haal daar een eetlepel saus voor Bjorn vanaf en roer dat door zijn eten heen
Heeft hij toch de smaak Maar niet zo sterk en zout als bij ons Ze krijgen toch al genoeg zout binnen via brood, vleeswaren etc
Mocht het toch nog wat flauw van smaak zijn kruid ik het nog een beetje bij met wat oregano, thijm oid
Alleen voor lasagne kan dit niet Maar af en toe moet kunnen hoor
[quote]
Hahaha, zoals Merel eet, zo doet Eva dat ook soms! Iets in haar mond doen en dan het er uit halen, bekijken en weer terug! Ook met brood, dat dan helemaal zompig wordt. Brrr, blij dat ik dat niet hoef te eten!
Fijn dat niet alleen mijn knul dit doet Alleen voert hij mij wel af en toe van die natte kleffe stukken brood Hij kan echt geirriteerd worden als ik niet wil "appe"
Soms oke Maar echt niet altijd
Gr Linda