Lachen met Erik!

Ik lach me helemaal suf hier. Hier stond net een muziekzender aan (even goed wakker worden…haha) en toen kwam Justin Bieber voorbij. Weet niet of het iedereen iets zegt, maar anders maar even naar You Tube. Britney Spears in haar jonge jaren, maar dan een jochie. Zeg maar. Dus hij zingt: "Baby, baby, baby, oh-oh-oh! " En dat natuurlijk het hele liedje door.

Erik is aan het spelen, het liedje is klaar en ineens hoor ik: “Bimmie, bimmie, bimmie, oh!” Zo jammer dat ik jullie geen geluidsopname kan laten horen, het is zo geestig. Klinkt ook zo wijs. Mijn kind zingt Justin Bieber.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ik hoef geen topic meer te openen maar ik had dus daarnet hetzelfde alleen dan met de black eyed Piece. Mamma is nogal dol op I got a feeling dus morgan hoort net I got a feeling en zingt er zelf vlekkeloos achteraan oeh oeh oeh. Ja die twee kunnen naar idols, x factor en Holland got talent

Groetjes,

Michèle

Geweldig! Onze kleine mensjes worden groot!

Lekker samen zingen

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Haha Michèle, Morgan en Erik: dé sensatie van 2010!

Hij heeft het nog regelmatig gezongen vanmorgen en net tijdens het broodje eten ook nog. Terwijl het zo’n afschuwelijk nummer is. Waarom kan Erik niet ook meezingen met de BEP? Desnoods met Sieneke, alles beter dan Justin Bieber.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ach zo is morgan ook helemaal gek van lady gaga en als ik iets erg vind is het lady gaga…

Groetjes,

Michèle

Ieh, ik vind haar ook niets. Zo freaky. Gelukkig weet Erik nog niet dat zij bestaat, haha. Nou ja, ze zullen later misschien ook wel muziek gaan luisteren waar wij dan natuurlijk niets meer mee hebben. Als oude besjes die we dan zijn…haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach zolang morgan swingt op David Guetta, headbangt op metallica en meehuppelt op madness is Gaga haar vergeven

Groetjes,

Michèle

hahaha, wat een geniaaltje!
misschien een keer mee laten doen aan hollands got tallent

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Haha, schitterend Mriek!
Een natuurtalentje

Liefs, Anne

@Michèle: vooruit, dan is het haar idd vergeven.

@de rest:

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend grappig!! Echte artiesten in de dop!!

Haha wat cool van Erik!

Liefs

Haha echt ontzettend leuk.

Groetjes,
Sandra

Baby, baby, baby jeah! Wat cool dat Erik dat meezingt! Eva kan dat nog niet. Laatst was ik met haar in een winkel, waar ze het lied ‘Crazy bitch’ draaiden. Dat is een liedje uit de hitlijsten. Met een flinke beat eronder. Ik zag opeens haar kopje op en neer gaan op de maat en haar voetjes. Zat ze gewoon een potje mee te rocken! En dat op zo’n lied!

Eva (en papa en mama) zijn ook gek op Lady Gaga. Okay, ze is een freak, maar wij vinden haar gaaf. Haar CD is ook echt leuk en staat hier vaak op. Eva vindt vooral Poker Face leuk: pa-pa-pa-pa-pa-pokerface!

De CD van K3 staat hier ook in de repeat: handjes draaien, alle kindjes in de wereld doen me na, A-HA!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Mriek, Justin Bieber is volgens mij inderdaad nog een ventje, maar ik hoorde bij de Kids Top 20 dat hij een TATOEAGE heeft gezet! Hij is geboren in 1994 google-de ik net! Dat is wel héél jong! Ik vind het maar een zeik-ventje, bleeeeh! Ik kon laatst lid worden van de ‘Ik haat Justin Bieber-hyve’, maar toen kende ik hem nog niet. Nu wel, echt een sukkeltje! Hopelijk wordt Erik geen fan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mag dat dan wel op die leeftijd een kind tatoeren?? Of heeft ie een smurfen plakplaatje??

Groetjes,

Michèle

Oh echt? Een tattoo? Hemel. Dan denk ik inderdaad dat het waar is wat Michèle zegt, dat kan geen echte zijn. Haha! Ik hoop zooooo dat Erik geen fan wordt. We zeiden hier laatst tegen elkaar: ben benieuwd wanneer hij uit de kast komt. Dat gedraaikont om die meisjes in z’n videoclips…niet heel geloofwaardig. Maakt natuurlijk niets uit, maar ach…daar ben je dan toch mee bezig hè?

Wat cool dat Eva van zulke heftige muziek houdt. Hihi. Gelukkig vindt ze K3 ook leuk, anders ging ik me zorgen maken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Och, wat lachen zeg.
Sanne swingt op alle soorten muziek. Als we in de auto zitten zegt ze als eerste “muziek”. En als ik een liedje zing dan kijkt ze me lachend aan. En als ik dan klaar ben zeg ze “nog keer”. 's avonds als ik haar naar bed breng en na het verhaaltje voorlezen, zegt ze “liedje”. Maar echt een voorkeur heeft ze niet.
Vanochtend in de auto een kinderliedjes cd gedraaid. Vindt ze leuk en als het liedje afgelopen is zeg ze dus “nog keer”. Maar ik ga dat niet elke keer draaien hoor. Ze moet onze muziek ook maar waarderen.
Zelfs houd ik wel van stevige rock muziek. Mijn man houd ook van stevig muziek maar ook van regiogebonden muziek. (zeg ik dat goed) Zoals Ede Staal en Harry Niehof. Ook dat vindt ze leuk.
Ik vind deze leeftijd zo leuk.
Groetjes Carolien