Lachen met Erik!

Ja, toen ik las dat hij 16 is, dacht ik: ‘Nee, dat kan toch niet!’ Ik vind het echt een supergladde aal! Homootje, lijkt mij ook. Maar ja, dan verkoopt hij geen platen, dus dat mag pas over jaren duidelijk worden. Brrr, creep!

Eva vindt Poesje Mauw ook leuk, maar ze rockt toch echt liever op drums! Straks houdt ze van Rammstein ofzo, of van die WRAAAAAGH-schreeuwmuziek. Je weet het niet he? Mijn ouders moesten aan de ene kant de echte popmuziek horen van mij, dus A-Ha en Bros enzo en van mijn zus meer aparte muziek, zoals van de CURE enzo. En dan van beide kant heeeeel hard!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh, ja Rainbow, ken jij New Kids on the Block!!! GEweldig vond ik dat. Mijn moeder was fan van The Monkees. Die heeft daar een boek van en ik dus een boek van NKOTB. Benieuwd of Sanne ook een boyband leuk gaat vinden.
Gelukkig ben ik nu niet meer zo soft.

Oh hou maar op mijn hele kamer hing vol met New Kidt on The Block. En ik was elke week wel verliefd op een ander

Ach ja ik zie wel wat morgan later leuk vind. Nu is het gelukkig alleen nog gaga die ik niet kan waarderen

Groetjes,

Michèle

Ik was op Donnie! Die was zo lekker stoer en ruig! Hahaha!

Hot dog girl, zong ik dan, wist ik veel! En natuurlijk hadden mn zus en ik ook een plakboek van de NKOTB!

hahaha… als je het nu terughoort joh… SLECHT!!! Maar wel leuke herinneringen

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Homootje, lijkt mij ook.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hihi, ik durfde het niet zo te zeggen, maar gelukkig jij wél

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Ik was op Donnie! Die was zo lekker stoer en ruig! Hahaha!

Heb je zeker geen recente foto’s gezien van hem. Daar is niet zoveel meer van over. Doe mij zijn broer maar dan.

Groetjes,

Michèle

Is new kids on the block voor mijn tijd??

Ik was van de Spice girls, backstreetboys en al die onzin.

Seth neuriede laatst ook een melodietje mee, zo schattig:D

Liefs, Anne

Ja Anne, we zijn toch van een andere generatie. NKOTB was toen wij 15 waren, backstreet boys veeeeeeeeeel later. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Daar was ik al bang voor

Liefs, Anne

Spice girls is ook van tijd. Anne, wij zijn van de jonge generatie haha

Liefs

Oh wat voel ik me nu oud als ik dit zo hoor…

Groetjes,

Michèle

Gelukkig, ik voelde me al zo jong bij al die ouderen

Liefs, Anne

Ik vond Joey altijd leuk, maar die ziet er nu niet echt geweldig uit. Ik vind Donnie nu wel erg stoer hoor, Jordan vind ik te. Moet zeggen dat mijn man wel wat van Donnie heeft.
Toch ergens goed voor geweest.
Mijn ex-collega is vorig jaar nog naar een concert geweest van NKOTB. Die is nog helemaal gek van ze. Ik moest wel erg lachen dat zei ook zo fan was.
En inderdaad het is inmiddels alweer 20 jaar, 20 JAAR. geleden.
Ik voel me ook wel oud dan hoor!!

groetjes carolien

Deze oma voelt zich nog heel jong! Zo lang ik nog weet wie Justin Bieber is, ben ik nog heel jong van geest vind ik.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoe moet ik me dan voelen overgrootmoeder Spice girls enzo was van Madelon der leeftijd

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Slik, ik wist niet wie dat was. Maar als ik met Sanne van de glijbaan af ga, voel ik me ook een stuk beter, behalve als mijn heupen iets te breed zijn voor de schommel!!!

ik weet het ik was 10 toen ik bij NKOTB wegzwijmelde. Oh ja overigens toen ik 5 was had ik een enorme crush op danny de munk als Cis

Groetjes,

Michèle

Ik was echt 8 ofzo, ik deed echt alles wat mn zus deed (heel irritant, lijkt me terugkijkend) en zij was fan van de NKOTB. Dus ik ook, maar kon wel kiezen dat ik Donnie de leukste vond. Geen idee hoe hij er nu uitziet. Vergane glorie waarschijnlijk. Zn broer, Marky Mark… Kennen jullie dat nummer nog, Good Vibrations? vond ik ook al zo goed. Waarschijnlijk omdat hij Donnies broer was.

Gelukkig heb ik me daarna niet meer met boybands ingelaten. Toen ik eenmaal 12 was, kreeg ik smaak en werd het Pearl Jam en Iron Maiden, hahaha!! Grunge en Death Metal. Nu ben ik wat gematigder, al kan ik nog steeds heel erg genieten van Pearl Jam, is niet keihard natuurlijk en Eddie Vedder op een 12jarig meisjeshart, dat wilde wel, hahaha!

liefs

@ Liske, Eddy is ook aardig ouder geworden inmiddels hoor, maar hij klinkt nog steeds geweldig inderdaad

Groetjes,

Michèle

@Michele, dat weet ik, maar hij is wel mooi ouder geworden vind ik. En met zo’n stem mag je aardslelijk zijn, het blijft genieten! En in de jaren 90 vond ik em echt superlekker, hahaha!