Fijn dat het goed ging! Ach ja, dat slapen moet vast gewoon wennen. Erik slaapt ook nog niet in een bedje op de creche, hij slaapt in de kinderwagen op de groep zolang hij er nog niet uit kan rollen…lekker onder de mensen en niet zo achteraf alleen in een vreemd bedje. Zal nog wat worden als hij straks ook in bed moet slapen daar…
Het is altijd fijn om eerder thuis te kunnen zijn van het werk. Hoe eerder hoe beter…en vroeg op moet je sowieso, dus dat je haar dan een half uur eerder brengt maakt ook niet uit. Toch? Hier brengen we Erik ook om 7.30 uur. De creche zit in de straat achter ons (ideaal), dus daarna race ik even weer terug naar huis om te ontbijten en me nog iets toonbaarder te maken en daarna ga ik naar het station om naar het werk te gaan. Lekker rustig ontbijten schiet erbij in op de dag dat ik Erik naar m’n ouders breng (daar gaat 'ie dinsdags heen). Zij wonen praktisch naast het station, dus dan eet ik bij m’n ouders snel ff iets en dan ga ik naar de trein.
Zucht, wel een gedoe altijd. Gelukkig heb ik een weekend van vier dagen om uit te rusten…