Ik ben maar even een nieuw topic gestart want mijn topic over nachtvoeding klopte niet helemaal meer. Morgan heeft vanacht een fles van 90 + 2 gehad (bedankt voor de tip Mriek) en ze heeft daarna lekker doorgeslapen. Alleen het enige stukje nacht wat nooit rustig verloopt is die tussen half vier en vijf. Het is een geheen en weer geloop van mij voor haar tul (alleen als ze heel vast slaapt hoeft ze die niet terug) en zoals vanmorgen merk je dat ze moe is nog. Oogjes wrijven, gapen, ogen amper open doen en zodra ze haar tul terug had lekker der knuffeldoek tegen haar wang wrijven. Gewoonlijk is ze zo vertrokken en dat is ze op zich nu ook wel tot 15 tot 20 min erna, dan is ze weer wakker. Tegen vijfen slaapt ze meestal wel weer in en soms ook niet, maar om kwart over zes gaat de wekker om de eerste fles te krijgen. En ik ben weer helemaal verrot.
Ik kan toch moeilijk 90+2 flessen blijven geven??? Ze mag van het cb naar 180+6 maar die drinkt ze nog niet leeg en als ze er daar 3 van krijgt loopt ze de hele dag weer leeg zeg maar. Dus ik wissel af. Begin met 180+6 en dan 150+5 en dan kijk ik hoe ze is. Anders weer 150+5 en bij de derde kijk ik ook. Alleen de laatste geef ik zo ie zo wel 180+6. Maar ja wat ik al zeg ze komt om 4 uur. En de komende week ben ik nog vrij maar daarna moet ik ook aan het werk weer en mijn vriend werkt van half zeven tot een en die kan 's middags nog even slapen, maar voor mij zit dat er niet in. Alleen hij wordt niet wakker van haar en hem wakker maken duurt te lang plus dat ik zelf alles hoor, en dan denk laat maar ik doe het zelf wel. Hij kan alles hoor maar niet slaapdronken
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />