Laatste fles

hallo allemaal

ff een vraagje.
delano drinkt nu overdag 150 water met vijf schepjes,
daar heeft hij ook genoeg aan,
maar de laatste fles van elf uur krijgt hij 180 water met 6 schepjes en doe er rijstebloem bij,maar die drinkt binnen tien muten leeg en heb het idee dat hij daar niet genoeg aan heeft en daarom smorgen om vijf uur steeds wakker is.
maar heb op het pak gekeken en die gaan maar tot 180 zouik ook een fles van 210 met zeven schepjes kunnen maken en rijstebloem of mag dat niet,wil gewoon kijken wat hij daar van drinkt dan en of hij wel nog een anderhalf uurtje langer kan slapen.

anouk nelissen

Volgens mij kan je dat wel proberen
Je kindje geeft zelf aan wanneer het genoeg heeft
Vertrouw op je gevoel jij kent je kindje het beste

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

je moet gewoon op je gevoel af gaan dan komt het wel goed.
mijn dochtertje dronk ook meer dan dat ze mocht hebben.
bij haar doe ik alles op mijn gevoel en ze groeit goed op de lijn

brie

Je kunt best proberen hem wat meer te geven, wie weet slaapt hij wat langer door.
Mijn zoontje had ook nooit voldoende aan 180 cc
op een gevenen moment kreeg hij over dag 210 cc en de laatste fles 250 cc met 3 schepjes rijsterbloem en meneertje sliep er heerlijk op door.
toen hij wat ouder wert en de fruithap groente hap kreeg, zijn we weer gaan minderen met de melk naar 180cc

Groetjes Marianne mama vanRuben

bedankt voor jullie raad ,ik ga hem straks eens 210 geven alleen met de rijstebloem erin ,ik krijg die niet dik,komt meschien omdat ik deze al vantevoren klaar maak,normaal moet je die pas erbij doen als de melk warm is he,

anouk nelissen

goeden morgen,

nou gisteren dus geprobeerd met een fles van 210 en meneertje heeft hem helemaal leeggedronken.om vier uur vanacht was hij echter wakker,maar dit omdat hij moest poepen en het niet ging (denk ik) ik heb hem ff geholpen een beetje en toen heeft hij geslapen tot kwart voor zeven,
vanavond wederom een poging.

anouk nelissen

wat je vroeg over de rijstenbloem,die kun je het beste pas in de fles doen als die warm is dan word de voeding dikker.gewoon blijven proberen je zal zien dat het werkt.

brie

Ik had het zelfde probleem toen chris zo oud was, die was standaard om half 5 wakker. ik ben toen in de laatste voeding de voeding voor hongerige babay’s gaan doen en daar deed hij het aardig op.

groetjes Bianca mama van Rick en Chris

Ik had het zelfde probleem toen chris zo oud was, die was standaard om half 5 wakker. ik ben toen in de laatste voeding de voeding voor hongerige babay’s gaan doen en daar deed hij het aardig op.

groetjes Bianca mama van Rick en Chris

de aan houder wint he zeggen ze,
maar goed zijn al drie weken aan het proberen om hem door te slapen maar helaas,iedere morgen is hij om vijf uur wakker,maar zoals ik al zei kwam het afgelopen nacht omdat hij met zijn ontlasting in de knoop zat,vanmorgen beetje roosvice laxo bij de voeding gedaan en heeft hij meteen gepoept,
meschien is het gewoon zijn wekker om om vijf wakker te worden ,dit met meer voeding en de rijste bloem is het laatste wat ik nog probeer ,zal het meschien eens een paar dagen moeten aanhouden,

en indd gisteren heb ik eerst de fles warm gemaakt en verveolgens de rijstebloem erbij gedaan,en was de voeding wel dikker.

anouk nelissen

ik hoop voor je dat hij er wat langer op slaapt,ik weet uit ervaring dat het erg vermoeiend is/kan zijn.ik heb het de eerste 3mnd alleen moeten doen en mijn dochtertje(nu 6,5mnd) zat aan toen aan 8 voedingen en dat was zwaar.gelukkig zit ze nu aan 4flesjes en 1potje.ze krijgt rond 8uur de laatste en smorgens om 7uur de eerste weer

brie

Gewijzigd door - brie op 02 Mar 2007 09:52:24

wij zijn ook met de nacht moeten stoppen omdat hij tw snel en teveel bij kwam.ong halve kilo perweek,
nu is hij overdag van alleen minder gaan drinken (gelukkig)
en komt hij ook niet meer zo fors bij ,heeft flink de griep gehad en is dus ook wat afgevallen.(wat voor hem gelukkig geen kwaad kon)
ik hou het maar vol wat ik nu probeer en maak me er niet meer zo druk om ,dan sta ik maar tig keer op om hem de speen te geven,ben uitgeprobeerd

anouk nelissen

ik denk ook dat je dat het beste kan doen.dat heb ik ook gedaan.ik was wel bij dat ze nu zo goed door slaapt snachts.farah slaapt trouwens nu beter nu ze er ook vast voedsel bij mag hebben.ze krijgt nu ook 2tandjes tegelijk,ben blij dat ze er geen last van heeft,jordy had er heel veel last van

brie

ik denk ook wel dat als ze vast voedsel mogen hebben dat ze dan ook langer snachts gaan slapen maar goed die mag delano nog niet hebben,al is de verleiding wel groot om het eens te proberen,benita was drie maanden toen ze pap met het lepeltje at,maar goed die heeft ook nooit ergens problemen mee gehad qua doorslapen niet (was na tien dagen al) en nooit problemen gehad met ontlasting en ook niet met doorkomende tandjes of dergelijke.

anouk nelissen

ik vond die door komende tandjes bij mn zoon echt een ramp en ben blij dat farah er geen last van heeft.maar ja ik weet ook dat het nog kan komen.tis nu wel grappig om te zien dat jordy nu aan het wisselen is en farah haar tandjes krijg.

brie

ben eens benieuwd wanneer benita gaat wisselen met haar tandjes,
en of delano er last van gaat krijgen ,ik vermoed haast van wel,want die heeft overal last van waar benita nooit moeite mee had,hihihihih net het tegenovergestelde.

anouk nelissen

hoe oud is benita?meestal begint het wisselen als ze 5/6jaar zijn.volgens onze tandarts was jordy vrij vlot.hij was net 5 toen hij begon en hij heb er 5gewisseld en krijg nu 2 nieuwe tanden boven,een echte fietsenrekje(hahaha)ik vind nu dan ook dat hij echt groot wordt.geef je een tip,vertel wel dat het kan gaan bloeden als er een tand uit gaat anders schrikken ze erg.ik heb jordy gezegt dat het ging boeden om de bacterien tegen te houden en dat vond hij geweldig.op school vonden ze dat ook grappig en nu schrikt hij niet meer als hij een tand verliest

brie

benita word in november al weer vijf
is indd wel goed ja om ze daar op voor te bereiden,maar nu is benita met haar verleden em leven wel wat gewend

anouk nelissen

ja dat scheelt zeker,bij jordy kwam het vrij onverwachts.vrijdags zat zn tand los en zaterdags was hij eruit,hij is vreselijk geschrokken en huilde alles bij elkaar.gelukkig was hij snel getroost en na de uitleg was hij blij en trots.

brie

wel fijn als het snel gaat dan he
we hebben het er wel eens met benita over en die zegt dan nee dat wil ik niet hihihihih,ze wil geen grote mensen tanden hihihi

anouk nelissen