Laatste fles

het is voor kinderen best wel eng denk ik,de kleine tandjes gaan weg en er komen van die grote tanden voor terug.jordy was erg benieuwd waneer zijn grote tand zou komen want dan hoorde hij bij de grote jongens op school.ik vind het nu wel stoer staan dat hij boven 2tanden mist en zeker nu hij sinds vorige week een oorbelletje heeft

brie

hahahaha cool ja zo een oorbelletje
we zijn helamaal van het onderwerp laaste fles aan het afdwalen hier hahahaha

anouk nelissen

ja best wel hahahaha,ik hoop wel voor je dat delano gauw beter zal gaan slapen dan heb je zelf iets meer rust.misschien is hij wel toe aan iets meer voeding?tis wel lastig dat je als moeder niet altijd weet wat je kindje wil,vind je ook niet?ik merk wel dat ik bij farah makkelijker ben dan bij jordy toen de tijd,met de eerste ben je altijd voorzichtiger dan bij de tweede

brie

heer eerlijk geloof ik dat ik nu meer voorzichtig ben als bij benita
meschien stom ,maar goed

anouk nelissen

nee natuurlijk is dat niet stom,ik doe nu meer op mijn gevoel en als iets niet zeker weet vraag ik advies aan andere moeders.dat is ook waarom ik dit een goeie site vind,je kan hier advies vragen aan andere moeders,je kan je ei kwijt en gezellig over andere dingen praten.

brie

dat is indd waar ja,
voor mamma’s is dat ook erg belangrijk,
ik vind het fijn dat als je tqijfelt over dingen hier lekker advies kan vragen.
en gewoon lekker kletsen,

anouk nelissen

ook dat is erg belagrijk,lekker kwekken.het is ook fijn om soms je frutraties te delen met anderen.dit is voor mij even tijd voor mezelf met een bakkie.

brie

hier ook lekker tijd voor mezelf want manlief is met benita ff naar mijn ouders in het cafe wat drinken(komt ze eens lekker uit)en delano ligt al lekker te slapen,dus ff genieten want ze zullen wel niet zo lang blijven.en dan is het weer gedaan met de rust

anouk nelissen

Anouk,
Ik zou het ook gewoon proberen hoor om wat meer te geven. Ik doe dat bij demi ook de laatste fles om 23 uur en dan ook nog voor hongerige baby’s! Ze slaapt sinds afgelopen maandag door en het komt echt vanzelf. We schrokken ons een hoedje, want ze had die dag inentingen gehad en moest haar om 7.15 wakker maken. Daarna dachten we dat het maar eenmalig was, maar ze kwam die nacht daarna ook weer om 4 uur, maar heb haar laten liggen en na een kwartiertje viel ze weer in slaap en zo is het tot nu toe nog steeds dus hoop dat het zo blijft.
Het komt echt vanzelf, maar soms moet je even hard zijn en gewoon laten liggen, want het lijkt wel alsof ze een automatische klok hebben.
Liefs Natasja

hallo

nou met 210 in de laatste fles is een paas dagen ged gegaan(wel niet doorslapen)
maar nu braakt hij dus na de fles en neem ik aan dat het hem tovh wel teveel is.
afgelopen nacht wel doorgeslapen van 24;00 tot kwart voor zeven vanmorgen.
vanmorgen weer een beetje gebraakt na de fles.
dus vanavond maar weer terug naar de 180 ,doe wel geen rijstebloem meet in de voeding want meneer kon niet poepen ervan,dus weer naar de nutriyon terug gegaan.

anouk nelissen