Niks meer dan normaal eigenlijk dat een kind een helm moet dragen,
de arme ziel zal tijdens het leren fietsen is op een steen vallen, gerum!
Laag Sintbudget?
Ik wist niet dat ze het verplicht gaan stellen. Hmm…vind het wel een beetje betuttelend, maar ja…dat is Nederland Het zal voor loopfietsen vast niet gelden denk ik.
Groetjes,
M
Wat een bs zeg dat ze dat verplicht gaan stellen. Inderdaad betuttelend. Ik bedoel wij hebben het toch ook zonder geleerd. Enne heb je die helmpjes wel eens gezien, er zit echt geen bescherming aan, ze beschermen alleen de bovenkant van het hoofd terwijl bewezen is dat een kind meerstal zijn zijkant beschadigd maar gezien daar de rand van de helm zit is de kans groter dat die meer schade aanricht dan bescherming biedt. Wij kregen er in Portugal ook 1 meer voor Morgan echt niet dat ik hem gebruikt heb.
Groetjes,
Michèle
@Bakmama: ik moest ff googelen wat nou een Bilibo was, maar ziet er wel erg leuk uit!! Je kan er veel mee! Simpel maar leuk…
Ik ga ook meteen even kijken wat dat is. Zoek nog iets leuks voor Eva!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik lees het topic terug en zie dat ik me niet echt subtiel heb geuit… Niks aanvallends bedoeld hoor. Ieder zn ding, ook met Sinterklaas. Vond de reactie alleen wat raar van je zus Rainbow. Alsof jullie raar zijn met een mooi bedrag aan kadootjes en je je kinderen daarmee tekort doet. Het gaat niet om het geld maar om het gevoel en de gezelligheid. Das mer mijn punt, maar dan wat vriendelijker gezegd…
Sorry… overkomt me vaker de laatste tijd.
Liefs!
@Liske, ik had het zo helemaal niet opgevat hoor! Maak je niet druk, hihi! Als je iets leest komt het miscshien over alsof mijn zus het heel lomp zei, maar dat was in het echt niet zo, ze mailde het en schreef er een smiley bij. Maar die zagen jullie niet, dus kon me je reactie wel voorstellen hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Haha… Ik ben een beetje onzeker geworden over hoe ik overkom. Ik ben echt wat minder subtiel maar heb dat op het moment zelf niet echt door… Kan daardoor ook wat moeilijker inschatten hoe mensen hun reactie daarop dan weer bedoelen… Daar kunnen geen smileys tegenop. Weet het nog van mn vorige zwangerschap, toen had ik dat ook. Dus nu let ik er extra op dat ik niet al te bot overkom, maar ik floep er af en toe nog wel heel direct commentaar uit (nou heb je daar verbaal meer last van dan schriftelijk, dus t valt mee hier! )
Maar goed, gelukkig heb ik niemand beledigd…
Liefs!