Ik weet het niet helemaal zeker , maar wat ik nog kan herinneren van de jaar afrekening verbruiken wij ongeveer 130 kuub per jaar. Maar eerlijk is eerlijk, wij hebben ene vaatwasser, gaan geregeld in bad, douchen iedere dag, wasmachine staat vaak aan en in de zomer staat een groot bad (van 2,5 m bij 3 m) op waar ook elke dag schoon water in gaat (omdat bo er met zijn zandvoetjes in gaat en met zijn zandspeelgoed dus dat wordt aan het eide van de dag wat zanderig) Ik denk dat als we het zwembad achterwege laten, het bij ons ook al een heleboel scheelt!!
wat betreft energie, daar betalen we iedere maand 180 euro aan. Dat is in de laatste jaren behoorlijk omhoog gegaan, en dat terwijl we eerder niets bij hoefde te betalen, maar gewoon door dat de olie prijs zo duur is geworden. eerder zaten we namelijk zo op de 110 euro, en sinds de geboorte van bo is dat dus behoorlijk omhoog gegaan. Maar qua prijs kun je niet gaan vergelijken, wij zitten bv bij de nuon, maar als wij overstappen naar een andere leverancier, betalen we zo 30 euro in de maand minder, voor hetzelfde gebruik. Waarom we niet overstappen? omdat er vele negatieve verhalen zijn mbt die betreffende leverancier en we het dus niet aandurfen.
liefs woezel