oh dan zal ik toch helaas moeten bekennen toen ik rico voor de teletubbies had gezet (intro op youtube) dat hij ontzettend ging gillen en huilen hahaha hij vond het niks
Kruidvat potjes ui zout selderij?! 4+:S
haha hij vind baby tv niks en iets ouder vindie wel leuk…b.v. jungle book
nog zoiets, mijn moeder kwam hier en had een popje waar muziek uit kwam die vroeger van mij was geweest, dus ik druk op dat buikje van die pop want wilde weten hoe dat muziekje ook al weer ging. rico keek heel verbaasd en stak zn handjes uit dus ik dacht oke wil je kijken? dus ik liet hem dat popje zien hij pakt het aan, kijkt vervolgens en dacht volgens mij van: HEEE ik ben geen meisje! ging KEI hard huilen ik dacht ohjee snel wegpakken en het was weer goed.
wat een kleine mafkees vanalles willen hebben maar toen het besef kwam wat het eigelijk was vond hij het minder hahaha
Ha ha ha zou zijn vader al een ‘goed gesprek’ met hem gehad hebben… Bij Morgan is nog steeds het knisperboek van oma en haar tul nummer 1. Hoewel ze ook een muis had gekregen van de dochtertjes van mijn collega, met allemaal vormpjes en zo waar ze op kan bijten, en die vind ze ook wel heel interesant.
Groetjes,
Michèle
Rico heeft zo’n rammelaar gekregen die in zo’n baby doos zat, zo’n groene worm met bellen eraan ofzoiets. die bijt hij ook nog is kapot
weet jij wat ik bedoel met een tut knuffel? met flosjes eraan? ja die heeft hij dus van winnie the pooh en dat is echt zn knuffeltje, ik geef m altijd als ie te bed gaat en dan pakt hij die met beide handjes vast en wrijft daarmee door zn oogjes. echt lief.
Ja ik weet wat dat is, ik noem het een tuttendoek. Morgan heeft er daar een paar van, maar ze heeft de voorkeur voor een badstof slab zonder touwtjes. Daar doet ze hetzelfde mee. Gek genoeg had ik als kind twee badstof spuugdoeken als knuffels.
Groetjes,
Michèle
maar het is geen doek he? heti s echt met een dikke kop eraan van poeh
de rest is wel doek idd haha met flos natuurlijk
Ja ik ken ze, Morgan heeft 5 van die dingen, maar ze wil ze niet, ze wil alleen die slab. Gek mutsje
Groetjes,
Michèle
hahahahaha die zal ze dan wel extra lief vinden.
het enigste wat rico doet met die slab is m op willen eten maar dat gaat helaas niet
hij ligt de laatste dagen trouwens op zijn buik continu naar zn handen te kijken, dan draait ie zn handjes weer om beweegt zn vingertjes. jaja handjes zijn nummer 1 speelgoed op het moment
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 04 Mar 2009 13:50:04
Ja hij zal wel lief zijn denk ik, mamma heeft ook een badstof fetisjh
Maar het is een slab met afgeknipte touwtjes he, dus ze draagt hem niet, ze slaapt er mee.
Groetjes,
Michèle
haha fijn mriek, hier jungle book forever
heb net liga eerste stap gekocht en een halve gegeven (na zijn fles die hij opgedronken had) heeft er lekker op gesabbelt en heeft nog niet de helft van de helft op, maar wat wil je na zn fles. maargoed hij vond het lekker en werd boos toen zn liga viel
de fles is nu wel weer goed gegaan en hij had weer aan 1 stuk doorgeslapen tot 3 uur vanaf half 1 dus…
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 04 Mar 2009 15:38:30
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 04 Mar 2009 16:04:47
Ha ha ha doe je hem wel een slab om met die liga want het is een ramp om natte liga uit de kleren te krijgen.
Groetjes,
Michèle
nou dat was ik dus even vergeten heel zn spijkertuinpak onder hahah hij zag ERUIT michele echt neit normaal ik kreeg hem amper schoon, het zat in zn haren in zn oor in zn neus op zn oogleden echt overal.
echt grappig
en nu kent hij een nieuw spelletje hij lacht en kraait zich rot als hij het goed heeft:
ik zeg: pak mama’s neusje (pakt mn neus en hard hij knijpt echt pijnlijk dan) ik zo: goedzooo en hij gilt en kraait is helemaal blij
dan : pak mama’s wangetje (en hij pakt mn wang) weer hetzelfde verhaal haha.
en dan : pak mama’s mondje en dan wil ie mn lip pakken maar dat lukt nog niet goed maar al heeft ie hem is het velletje knijpen en dat doet PIJN zeg ik je
Even zijn kleren in een emmer lauwwarm water met wat wasmiddel zetten en daarna pas wassen dan krijg je het er wel weer uit.
Enne ja ik weet het, ik hou Morgan haar nagels ook erg goed bij zeg maar. Want anders is het echt pijnlijden soms, enne mijn haar altijd opsteken als ze in de buurt is want ze trekt er echt heel hard aan.
Groetjes,
Michèle
ja ik zet mn haar ook altijd in een staart of knot als ik rico moet pakken, en niet loslaten he! doet echt pijn. en maar blijven lachen die smurf.
zn vinger nagels rond knippen lukt wel.
teennagels moeten rechtgeknipt worden en dat is maar goed ook want ik kan die echt nauwelijks knippen hij kromt zn tenen elke keer dan. het is gewoon geen doen.
michele kruidvat is echt nog goorder dan bon bebe, echt ik ging bijna letterlijk over mijn nek! de geur alleen al. (tuingroenten)
Ha ha ha ik had gister een etospotje. dat was best te doen, andijviestampot. Alleen die hebben pas vanaf 6 maanden dus moet je nog even wachten. Dacht alleen dat ik zo’n 12 dagen met de potjes zou doen, maar ja ze eet hele potjes dus moet toch weer bijhalen Dure hobby hoor.
Groetjes,
Michèle
ja haha echt he, ik zei al tegen rijco: ik ga die boekjes elke maand van disney en movie4kids afzeggen want als hij nu hele potjes gaat eten komt dat ons dadelijk duur te staan
maar goed vanavond wordt het wortel met aardappel (weet dat hij het daar ZEKER goed op doet) om te wennen aan een heel potje
Ha ha ha hier is bruine bonen met appel en nu dan rundvlees erbij echt nog steeds nummer 1…
Vanavond moet ik even kijken wat ze gaat krijgen. En morgen maar weer even inslaan Toch maar even langs de etos na het zwemmen
Groetjes,
Michèle