Kruidvat potjes ui zout selderij?! 4+:S

Ja, erg gezellig. Wij hebben sinds kort pas een kinderstoel. Maar Tim vind het helemaal leuk om gezamelijk met ons te eten. Hij krijgt zijn groente tussen half 6 en 18.00 uur. Zijn brood eet hij samen met ons en zijn groente s’avonds krijgt hij wel eerder. Wij eten zelf altijd later en anders zit zijn groente weer zo kort op zijn laatste fles. Met 9 maanden vervalt de laatste fles dus dan laat ik hem lekker eten als wij ook eten.Want dan krijgt hij natuurlijk een toetje en dan niks meer.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja zo dien wij het ook nu Morgan eet tussen 17.30 en 18.00 en dan twee uur later haar fles, Als die straks weg is dan inderdaad ook gewoon met ons mee eten, anders sta je twee keer de dingen te doen. Ze is wel al gewend aan haar warmhoud bord want ze eet niet zo snel, alleen als pappa dreigt haar eten op te eten

Groetjes,

Michèle

ja precies maar dan ga je al naar een biologische winkel, maar ga eens na hoeveel mensen er NIET bij stilstaan en gewoon vlees kopen uit de supermarkt en dat klaarmaken voor een baby. ik persoonlijk had er nog niet bij stil gestaan totdat ik erover las, sindsdien heb ik toch zoiets van; nee geen hormoonvlees voor rico voorlopig

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

De manier van bereiding zal anders zijn dan dat we zelf doen. Hierdoor is het voor kinderen ( als het goed is ) beter verdraagbaar. Ben benieuwd hoe ze in de smaak vallen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja precies…daarom blijf ik toch even potjes geven…gewoon zoiezo omdat ik me daar nu beter bij voel.
en ben blij als hij dadelijk 6 maanden is want wat ik al eerder zei…ZOOO weinig variatie met 4+ potjes.
met 6+ heb je volgens mij al 10 soorten maaltijd meer als een week volgeboekt met fruit weet ik trouwens niet…?

Fruit heb je ook veel varia Inge alleen helaas ook met kiwi. Toch maar eens kiwi gemengd proberen, een kiwi los zeg maar lust ze in iedergeval niet

enne hier hebben we de mazzel dat pappa in een biologische supermarkt werkt he… Niet dat wij alleen maar biologisch eten hoor want zo goed verdient dat ook weer niet

Groetjes,

Michèle

hahaha, ik weet niet eens of we hier een bio winkel hebben erg he
zolang woon ik nou ook weer niet in helmond maar goed
het schijnt dat kiwi pitjes een allergische reactie kunnen opwekken.
en volgens mij zitten die niet in de potjes van olvarit, dat mij is verteld.
proberen kan altijd he aardbei doet het hier trouwens perfect
met die frutapura, heerlijk vind hij dat

Ik heb eigenlijk alleen potjes staan voor op de voetbal, voor de rest krijgt ze zowel thuis als op de creche vers fruit en dat vind ze nog steeds het lekkerste.

Groetjes,

Michèle

Ik maak het fruit ook altijd vers klaar. Sinds 2 weken krijgt hij ook af en toe kiwi. Heb het nog niet los geprobeerd, maar dan door appel of banaan. Er zitten heel veel vitamine in een kiwi en Tim eet het gelukkig goed.

Groetjes,
Sandra

kiwi is zeker erg gezond
rico zit op dit moment NU even in een crisis. hij hikt zich een ongeluk en het houdt maar niet op hij vind het erg naar…iemand een tip?
ohjee ik ben al junklid zie ik…haha volgens mij al een tijdje maar viel me niet eens op

Speen geven wil bij morgan nog weleens helpen. Anders uit laten hikken met andere woorden wachten tot het ophoud of hem een beetje afleiden zodat zijn middenrif tot rust kan komen (daardoor hikt ie )

Groetjes,

Michèle

ja dat wist ik. hikken heeft ook niks met spijsverteringsproblemen te maken dat wist ik ook.
ik had hem effe op zn buik gelegd, en toen ging de PIJNLIJKE hik in ieder geval over. nu hikt ie nog wel maar dan zonder pijn hij vond het echt zeer doen ik zag het aan hem. en vond het ook vervelend en werd boos.
tut geven ja dat is een goeie kan ik ook wel is proberen. slokje water wil ook wel is helpen maar nu hielp dus effe niks. hij zit nu zn rammelaar in zn mond te stoppen en naar papa te kijken die kabouter plop nadoet haha

Pappa die plop nadoet… hmmmmm

Groetjes,

Michèle

ja zovan: plopperdeplop plop plop haha ja het is in ieder geval een komisch gezicht. en rico vind het enig

Ha ha ha dat zal best dat ie het enig vind, op die leeftijd is dat ook allemaal nog leuk… Wacht maar als je straks de hele dag teletubbies moet kijken of zo

Groetjes,

Michèle

Kan niet wachten! Vind teletubbies zo leuk! Keek het al voordat ik uberhaupt een kinderwens had! Haha.

Groetjes!

Ja leuk he!

Straks hebben we weer een goed excuse om alle kinderprogramma’s mee te kijken

Groetjes,
Sandra

Oh nee ik heb niks met tubbies en bumpa (of hoe die dan ook heet) alleen ik spaar wel alle disney films onder het mom is voor Morgan.

Ik heb er trouwens vannacht naast gestaan. Mevrouw had al 3 dagen maar 700cc gegeten, kon niet goed blijven gaan natuurlijk en ja hoor om 2 uur was het krijsen en brullen, niet stil te krijgen. Ze was woest van de honger. Dus met tegenzin 100cc gemaakt, kan haar moeilijk honger laten lijden. Die dronk ze zo weg en toen was ze boos dat er niet meer was. Maar ze was wel weer zo vertrokken en vanmorgen heeft ze in alle rust haar fles leegedronken zonder zich compleet af te laten leiden door de poezen. Dus vingers gekruist dat na drie dagen het vervelen met de flessen voor bij is want ik heb echt geen trik in nachtvoeding weer.

Groetjes,

Michèle

Nee teletubbies is ook mijn ding niet. Maar genoeg andere leuke programma’s voor kinderen.

Vervelend dat je er vannacht weer uit moest voor een voeding. Ik hoop voor je dat het eenmalig was en dat ze vannacht weer lekker doorslaapt.

Groetjes,
Sandra

Ja ik hoop het ook want ik ga toch echt niet terug naar die 5e voeding of de 4e splitsen, Ze mag al 2 voeding dus ze zal straks nog minder aan flessen krijgen. Ze eet trouwens wel haar fruitje en groente en zo goed op, het is alleen klooien met de flessen.

Groetjes,

Michèle