Nou, precies! Die speen is hier ook hot stuff, haha. Ik schaf ook echt geen nieuwe flessen aan hoor en ze bedoelen het goed, maar ik dacht stiekem toch: “Zeur niet zo.” Haha.
Groetjes!
Nou, precies! Die speen is hier ook hot stuff, haha. Ik schaf ook echt geen nieuwe flessen aan hoor en ze bedoelen het goed, maar ik dacht stiekem toch: “Zeur niet zo.” Haha.
Groetjes!
Ach ja zo heeft iedereen wat te zeuren. Ik kreeg vandaag weer eens de vraag of ik niet een beetje te jong was toen ik met Morgan in de draagzak liep. Nee mevrouw ik ben 29. Gek genoeg trekken ze altijd wit weg en mompelen ze sorry…
Groetjes,
Michèle
Jee, wat zijn sommige mensen brutaal hè? Nou ja, je moet het maar zo zien: je ziet er nog lekker jong uit! Alleen maar voordelig…
Oh ja daar doe ik ook niet moeilijk over, maar inderdaad wat je zegt de brutaliteit. Voor hetzelfde geld was ik wel 20 geweest en met een kindje dan is het toch mijn keuze geweest.
Groetjes,
Michèle
Ja, precies. Wie zijn andere mensen om daar een oordeel over te geven? De meeste mensen zijn alleen zo dom dat ze niet nadenken over wat ze zeggen. Ik denk graag dat ik wat dat betreft slimmer ben…
Ha ha ha ik had een collega en niemand mocht haar omdat ze zo was. Ach zei ik altijd ze heeft 1 voordeel, ze doet mij ontzettend slim lijken… Zelf snapte ze die niet eens toen ze het een keer hoorde.
Groetjes,
Michèle
quote:
Oh ja daar doe ik ook niet moeilijk over, maar inderdaad wat je zegt de brutaliteit. Voor hetzelfde geld was ik wel 20 geweest en met een kindje dan is het toch mijn keuze geweest.Groetjes,
Michèle
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
haha
ik was 21 toen ik zwanger raakte en 22 toen ik beviel.
en ik heb er ook schijt aan wat iedereen daarvan vind.
ik heb altijd al graag jong moeder willen worden en dus een gezinnetje huisje boompje beestje. hou niet zo van stappen zuipen feesten (op zn tijd natuurlijk) wat veel mensen van mijn leeftijd doen.
lekker zo dus:D
(K)Kuzjes!
Ik wilde wel zo jong, maar mijn ex wilde niet. Achteraf maar goed ook dat dat niet gebeurd is. De relatie daarna wilde ik niet. Althans niet met hem en daarna duurde het heel lang tot ik mijn huidige vriend tegenkwam. En toen ging alles in sneltreinvaart. Bijna meteen samenwonen, en binnen een jaar beide een vaste baan, een ander huis en ik was zwanger… Ik wilde altijd voor mijn 30ste en dat is gelukt.
Groetjes,
Michèle
vind het super dat je nu wel de ware hebt gevonden
geluk is het belangrijkste wat er is toch?
ik heb vandaag die inflacol gehaald EINDELIJK. en die flesjes binnen gekregen ik moet zeggen, hij BRABBELT en LACHT weer echt ik zie ook geen luchtbellen in die fles en ja hij gaf wel 'n mondje melk terug en een klein boertje maar hij zit nu vollop te buurte
hopelijk is dit blijvend…
(K)Kuzjes!
Ha ha ha ja daar ben ik ook alleen maar blij mee.
en das mooi. Heerlijk he als ze ineens wel aan de verwachting voldoen. Dat had ik met morgan ook met haar nek, toen ze eindelijk sliep in haar eigen bedje zonder huilen en pijn.
En een beetje teruggeven en boeren zul je altijd houden, dat heb ik ook nog steeds. Wij mochten van het cb naar 200 cc, dat hebben wij zo enthousiast gedaan dat Morgan helemaal overliep dus ook weer spugen, of eigenlijk leeglopen. Gewoonlijk geeft ze niks meer terug door de AR maar nu dus wel. Nou ja even rekening mee houden (afwisselen van hoeveelheid) en ze loopt weer als een zonnetje
Groetjes,
Michèle
okee…ja dat is ook bij kruidvat comfort volgens mij. ik heb gewoon kruidvat extra care en die doet het ook goed denk ik
en ik wordt vanochtend wakker (hij slaapt nog langs mij in zijn bedje natuurlijk) omdat hij me wakker aan het brabbelen was, hij had gewoon echt lol met zichzelf hahaha echt heeerlijk:D en hij was allemaal aan het lachen en waartegen ja…tgen zichzelf denk ik. echt een fijne ochtend zo om op te staan. hij huilt sinds kort wel als we hem in bed leggen als hij begint te gapen. deed ie voorheen ook nooit en na 5 a 10 min slaapt hij dan. toch vreemd. zoveel indrukken doet ie niet op in de vroege ochtend. maar ja, hij doet het wel goed vind ik zo. dan leert hij ook is om zelf weer in slaap te komen.
slaapt morgan al door in de nacht?
rico wordt steeds op een later tijdstip wakker. in het begin werd ie om half 2, 2 uur wakker. paar weken daarna 2 uur half 3. en toen tot vorige week van 3 tot half 4 en sinds vorige week dus tegen 4 uur (soms is het tegen half 5 maar komt niet veel voor) volgens mij als dat zo doorgaat slaapt ie vaneigens een keer tot 7 uur (1ste voeding) toch? en nu ligt t wel wat in de war want ik hield eerst altijd wel aan 7 uur 1ste voeding en 11 uur laatste. maar dat gaat nu niet meer aangezien hij lekker lang doorslaapt. wat is het ook een schatje:D
eindelijk gaan er is dingen echt goed. waren we allemaal wel aan toe.
(K)Kuzjes!
Morgan sliep door, toen ze bij ons lag. Nu ligt ze sinds een week weer in haar eigen bedje en is het op en af zeg maar. Ze wil zo ie zo haar tul terug hebben dus mamma staat er zo ie zo 2 tot 4 keer per nacht naast. En dat is dan een rustige nacht. Maar het kan ook zijn dat ze ineens een voeding wil (ze krijgt dan 90+2), maar meestal is het vanaf 4 uur zo ie zo rommelen op het moment. Dus ik moet eigenlijk iets vinden om dat gat te dichten zeg maar. Tussen 4 en half zeven. Tuurlijk had ik het liefste dat ze van elf tot half zeven doorsliep maar ja dat lukt niet op het moment.
En Morgan maak ik wel elke dag om half zeven wakker (ze valt namelijk meestal rond 5 uur half zes weer in slaap) want ik moet werken dus het ritme is bij ons vrij strak. In het weekend leg ik haar wel terug in bed en duik in ook nog terug.
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />