Krampen terug van weggeweest

Hey hoi,

Mijn dochter Lotte is nu 8 weken, ze had ook heel veel krampjes, ze sliep er gewoonweg niet van. Ik heb direct toen ik vernam dat ze last van krampjes haar Cinababy gegeven. Maar ik had gevoel dat dit domweg niet helpte, ze bleef huilen naar de borstvoeding. Ik ben vorige week naar de drogist geweest en zij gaven mij infacol. En je raad het nooit, ja ja Lotte heeft geen pijntjes meer in haar darmpjes. Het is gewoonweg wonder spul!!!

Probeer INFACOL ook eens, ieder baby reageert weer anders op toedienen van spul. BIj mij werkte VSM niet, misschien bij jou baby wel. Ik stap in ieder geval niet meer van Infacol af. Ik vind het een uitkomst. Ze slaapt nu veel beter en meer en is veel rustiger geworden!

Ik hoor het wel.

groetjes Jane

Gewijzigd door - jane73 op 26 Nov 2008 08:24:48

hee hartstikke bedankt,
wat kost dat spul?
ik zal het is vragen hopelijk hebben ze het hier ook

(K)Kuzjes!

quote:
hee hartstikke bedankt, wat kost dat spul? ik zal het is vragen hopelijk hebben ze het hier ook

(K)Kuzjes!

Het kost 7,99, dus het is ook nog helemaal niet duur. En echt meid bij mijn kleine Lotte helpt het uitstekend!!

Jane Snijder

quote:
quote:
hee hartstikke bedankt, wat kost dat spul? ik zal het is vragen hopelijk hebben ze het hier ook

(K)Kuzjes!

Het kost 7,99, dus het is ook nog helemaal niet duur. En echt meid bij mijn kleine Lotte helpt het uitstekend!!

Jane Snijder

hee, ze hebben het besteld kan het morgen ophalen. pff want het wordt echt ONDRAAGLIJK zowel voor hem als voor mij.
daarbij heeft ie ook nog zn 1ste prikjes gehad eergisteren en heb het idee dat sindsdien zn krampe ook NOG erger zijn en zn winderigheid. ik wordt er echt wanhopig van, doe echt mijn best zn pijn weg te nemen en hem te troosten maar soms huilt ie echt een uur ontroostbaar aan 1 stuk en echt gille en trille met zn stemmetje onder het huilen zo erg gewoon, wordt er af en toe gewoon duizelig van vooral als ik moe ben ofzo.
hij is vandaag 9 weken… en ze zegge dat het met 6 weke het ergst is en dan afneemt nou, keb het idee da het na week 8 juist weer erger is geworden, week 6 was al bijna nie te doen. toen 5 dage weggebleven ( af en toe nog 'n krampje maar ja dat was echt wel te doen) en nu sinds 'n week pff echt hoor. het is nog erger dan in week 6.

(K)Kuzjes!

quote:
quote:
quote:

(K)Kuzjes!

Jane Snijder

hee, ze hebben het besteld kan het morgen ophalen. pff want het wordt echt ONDRAAGLIJK zowel voor hem als voor mij.
daarbij heeft ie ook nog zn 1ste prikjes gehad eergisteren en heb het idee dat sindsdien zn krampe ook NOG erger zijn en zn winderigheid. ik wordt er echt wanhopig van, doe echt mijn best zn pijn weg te nemen en hem te troosten maar soms huilt ie echt een uur ontroostbaar aan 1 stuk en echt gille en trille met zn stemmetje onder het huilen zo erg gewoon, wordt er af en toe gewoon duizelig van vooral als ik moe ben ofzo.
hij is vandaag 9 weken… en ze zegge dat het met 6 weke het ergst is en dan afneemt nou, keb het idee da het na week 8 juist weer erger is geworden, week 6 was al bijna nie te doen. toen 5 dage weggebleven ( af en toe nog 'n krampje maar ja dat was echt wel te doen) en nu sinds 'n week pff echt hoor. het is nog erger dan in week 6.

(K)Kuzjes!

Ja ik weet het, het is voor jullie beiden alle 2 niet draagzaam. Ik weet hoe jij je voelt!!!
Ik hoop dat het ook bij jou kindje helpt, bij Lotte in ieder geval wel. Ze slaapt sinds een klein week hoe een baby hoort te slapen!! Lekker rustig! En als ze nu huilt dan weet ik dat ze moe is en graag naar bed wil.
Bij haar hielp het direct de eerste dag, zal mij benieuwen hoe het bij jullie gaat.
Laat je het mij weten??

liefs Jane

Jane Snijder

heee , ja ik zal het laten weten ik krijg het morgen dus hopelijk werkt het idd meteen.
wat jij al zegt soms weet je gewoon niet meer waarom ze huilen, ik heb dat met honger. zijn het krampjes of is het honger??? je hoord zn buikje/darmen 1 van de 2 hoor je rommelen. maar ja dat kan ook van de honger zijn EN van de krampjes. hij huilt ongeveer het zelfde bij alle 2 en trappelt ook met zn beentjes. dus ik zit elke keer van. zou ie dan toch al 3 kwartier eerder wille eten dan normaal? of zijn het krampjes…moet ik m nou eten geven of niet. als ik m eten geef krijg ie natuurlijk meer krampjes…is het niet na het eten is het wel een uur of 2 later…"" zo zit ik dus CONTINU ik wordt er gek van! ik wil het beste doen maar alles lijkt verkeerd op dat moment.
als ik nou gewoon weet dat hij huilt OF van de honger OF van de slaap OF om aandacht. want die 3 huiltjes herken ik uit duizenden maar krampjes tja, dat lijkt op slaap en honger… zit je daar weer mee te kijken

nou ik ben benieuwd
ik had het CB nog gebeld of ze het kende en of ik het mocht gebruiken zegge ze: nou we mogen daar geen uitspraak over doen over medicijnen. we mogen dat alleen over homeopatische middelen. OOK FIJN heb je wat aan:S
nouja ik doe het gewoon en ik zie wel

xx

(K)Kuzjes!

quote:
heee , ja ik zal het laten weten ik krijg het morgen dus hopelijk werkt het idd meteen. wat jij al zegt soms weet je gewoon niet meer waarom ze huilen, ik heb dat met honger. zijn het krampjes of is het honger??? je hoord zn buikje/darmen 1 van de 2 hoor je rommelen. maar ja dat kan ook van de honger zijn EN van de krampjes. hij huilt ongeveer het zelfde bij alle 2 en trappelt ook met zn beentjes. dus ik zit elke keer van. zou ie dan toch al 3 kwartier eerder wille eten dan normaal? of zijn het krampjes..moet ik m nou eten geven of niet. als ik m eten geef krijg ie natuurlijk meer krampjes..is het niet na het eten is het wel een uur of 2 later.."" zo zit ik dus CONTINU ik wordt er gek van! ik wil het beste doen maar alles lijkt verkeerd op dat moment. als ik nou gewoon weet dat hij huilt OF van de honger OF van de slaap OF om aandacht. want die 3 huiltjes herken ik uit duizenden maar krampjes tja, dat lijkt op slaap en honger.. zit je daar weer mee te kijken

nou ik ben benieuwd
ik had het CB nog gebeld of ze het kende en of ik het mocht gebruiken zegge ze: nou we mogen daar geen uitspraak over doen over medicijnen. we mogen dat alleen over homeopatische middelen. OOK FIJN heb je wat aan:S
nouja ik doe het gewoon en ik zie wel

xx

(K)Kuzjes!

Van het CB moet je helemaal niks van aantrekken wat ze zeggen, die hebben mij helemaal niks geadviseerd, ja wachten tot ongeveer 3 maanden dan word het minder. Wat heb je daar nou aan.
Bij de drogist (die mevrouw ken ik) was heel erg te spreken over dit product, is nog niet zolang op de markt maar bij heel veel baby’s helpt dit.

En ja ik ken jou verhaal precies. Je zult denk ik merken dat als je het gebruikt je baby veel meer scheetjes laat, dat is teken dat het los komt!!
Ben echt heel erg benieuwd!!

xxx

Jane Snijder

In het tijdschrift Kinderen werd Infacol laatst zelfs als tip genoemd om te gebruiken bij krampjes. En dat zou niet gebeuren als het schadelijk zou kunnen zijn, dus lekker gaan gebruiken.

Succes!
Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

bij rico is het zo dat ik zn beentjes omhoog tegen zn buik dan moet houden, DAN pas kan hij scheetjes laten die zitten hem altijd ZO dwars…gaat dat ook makkelijker door dat spul? want dan begint hij kei hard te huilen, en pas als die beentjes zo zitten dat hij kan ontluchten dan pas gaat het effe weer redelijk (30 seconden) want daarna zitten ze WEER dwars. ook zijn boertjes komen moeilijker.
is dit spul een beetje te vergelijken met sab-simplex?

(K)Kuzjes!

quote:
bij rico is het zo dat ik zn beentjes omhoog tegen zn buik dan moet houden, DAN pas kan hij scheetjes laten die zitten hem altijd ZO dwars..gaat dat ook makkelijker door dat spul? want dan begint hij kei hard te huilen, en pas als die beentjes zo zitten dat hij kan ontluchten dan pas gaat het effe weer redelijk (30 seconden) want daarna zitten ze WEER dwars. ook zijn boertjes komen moeilijker. is dit spul een beetje te vergelijken met sab-simplex?

(K)Kuzjes!

sab-simplex ken ik niet, ik weet wel dat infacol bij Lotte helpt voor scheetjes vrij te maken.
Op de verpakking staat dan ook: helpt bij: darmkrampjes, buikkrampen, vastzittende lucht bevrijden.
Gewoon proberen meid! Ik denk wel dat jij er baat bij zult hebben.

xx

Jane Snijder

Sab Simplex (Infacol)
Infacol wordt met veel succes gebruikt bij babydarmkrampjes. Bij een voeding uit melk kan tijdens de maag/darmpassage schuim ontstaan. De ingesloten lucht kan niet ontsnappen en dit veroorzaakt pijnlijke buikkrampen. De werkzame stof van Infacol lost het schuim op, en zo kan het darmgas ontsnappen. Infacol heeft geen invloed op de gewone werking van de maag en darm. Het wordt niet in het lichaam opgenomen. Storende bijwerkingen zijn daarom niet bekend.

VOOR DE NEDERLANDSE MARKT IS SAB SIMPLEX HEDEN VERKRIJGBAAR ONDER DE NAAM INFACOL!

Ja dus, het is Sab Simplex alleen heeft het nu een andere naam.
zie link http://zutt.nl/index.php?cPath=187&osCsid=460d2bb796cd3683aa74edd48fa71157

Jane Snijder

ooohh bedankt hee maar ze belde net da t toch pas morge binne is…pfffffffffff.
heb ook nieuwe flesseset besteld van Bfree, schijnt op nr 1 te staan met dhr brown maar deze staan nog net iets beter aangeschreven. hoop zo dat t werkt xxx

(K)Kuzjes!

Ik heb voor Morgan de Dr Brown fles, kon die andere niet vinden zo snel. Maar bij ons werkt ie geweldig. Minder lucht, minder boeren en ze drinkt een stuk rustiger. Ik heb hem daarom genomen, Andere flessen zijn met 6 minuten leeg.

Groetjes,

Michèle

hahaha, of niet! rico ook hoor die kloekt het weg alsof het papa is (met 'n fles bier hahahaha)
maar mocht je die toch nog willen bestellen.
heb je hier de de link waar ik die info vandaan heb en naar onder scrolle kun je het merk aanklikke
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ikbenmama/?menu=category&categoryID=137066

succes

(K)Kuzjes!

Dank je maar de Dr brown bevallen prima. Ze heeft er nu ook een voor op de creche en de tuitbekers voor in de toekomst zijn ook al besteld. Enne Morgan’s pappa drinkt alleen maar koffie. Zullen we hier maar niet doen, slaapt ze helemaal niet meer.

Groetjes,

Michèle

quote:
Dank je maar de Dr brown bevallen prima. Ze heeft er nu ook een voor op de creche en de tuitbekers voor in de toekomst zijn ook al besteld. Enne Morgan's pappa drinkt alleen maar koffie. Zullen we hier maar niet doen, slaapt ze helemaal niet meer.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

wat zullen jullie daar niet doen?
haha wat ik bedoelde duide meer op n cadeautje wat ik voor de grap voor mn vriend had gekocht. een slabbertje waarop stond. ik lijk op papa die drinkt ook uit de fles
vond m wel grappig.
en achja 'n biertje op zn tijd is niks mis mee toch?
zijn de krampjes bij morgan minder geworden sinds je die fles hebt?

(K)Kuzjes!

Morgan koffie geven. En nee hoor een biertje is niet slecht, moet je er alleen wel van houden

En zo’n slap is ook leuk. Morgan heeft er verschillende met tekst…

Ja ze waren minder, maar ik heb hem vooral gekocht omdat ze te snel dronk en daardoor op bleef geven. Volgens mij kun je niks doen om krampjes 100% weg te krijgen.

Groetjes,

Michèle

nee inderdaad maar beperken kan wel en als we iets kunnen doen vind ik dat iedereen die kans moet grijpen. niet voor nix dr brown flesjes gekocht toch
rico drinkt ook echt TE snel hopelijk werkt dit…
ohhjaa das leuk he die teksten. ik had ook een shirt gezien met:

ik heb 9 maanden vastgezeten

hahha lol

(K)Kuzjes!

Hoi,

Wij gebruiken dus ook al sinds het begin de dr. brown’s flessen, echt superdingen. Zei de crèche gisteren (moet ff spuien hoor, haha): “Met die flessen hoeft je kindje veel minder hard te zuigen en zuigen is juist goed voor de mondmotoriek en de spraakontwikkeling.” Ja, tuurlijk hoeven ze minder te zuigen. Dat is juist goed voor de oortjes etc. Zucht. Word ik moe van. Wilde ik ff kwijt…

Groetjes!

Volgens mij houd je die betweters overal Mriek. Bij mij vandaag op de creche (eerste dagje) waren ze juist heel enthousiast juist omdat ze zo rustig drinken en minder gehaast zijn. Ach joh als wij het maar weten toch?? Enne Morgan zuigt genoeg die is soms vergroeid met haar speen

Groetjes,

Michèle