Zo raar, Neeltje was gisteren in de ochtend heel vroeg wakker en pieperig. Ze bleek, ik temperatuurde haar even, koorts te hebben 38,8 dus best pittig. Meteen paracetamol gegeven. Ze moest even huilen en ging toen slapen. Vervolgens werd ze om 10.00 uur vrolijk wakker, at haar hele fruithap op en de hele dag ook alle flessen keurig leeg. s middags had ze 37,3 dus ik toch maar een paracetomol gegeven 6 uur later na de eerste en s avonds gisteren had ze weer koorts 39,9! Daar schrok ik best van. Maar toch; ze lag vrolijk te kraaien toen ik haar wakker maakte en dronk de fles leeg. Vanmorgen 38,3 ( dus al lager dan gister!) en weer verder helemaal niet “ziek” in dat ze uit haar doen is. Ik vind het zo raar dat ze wel koorts heeft maar verder gewoon vrolijk is, de thermometer doet het gewoon hoor… maar zo raar. Zou ze gewoon snel met koorts reageren ofzo? 39,9 gisteravond is toch echt heel hoog! Al moet ik zeggen ze was gisteravond ook heel warm omdat haar kamertje net een sauna is, die krijg ik amper afgekoeld. maar daar heb je geen 39,9 van… Nou ja vandaag kijken we het goed aan, ik temp haar elke paar uur even en blijf sowieso vandaag paracetamol geven.
Ik begreep dat je dit 3 dagen kan aankijken ( koorts) zolang ze goed drinken en verder alert zijn en niet uit hun doen, dus hoop dat t vandaag of morgen afzakt en weg blijft!
Gewijzigd door - Linette1 op 05 Jul 2010 09:02:09