Koorts maar lijkt geen last te hebben

Wat vervelend dat het een luchtweginfectie is. Hoop dat ze snel opknapt.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Hoe is de nacht gegaan?

Heel veel beterschap met de kleine meid!

Groetjes van Sascha en Senne

Hmm… vandaag nog steeds koorts helaas en ze heeft heel veel geslapen, bijna de hele dag en tussendoor werd ze wakker voor een fles en dan na een half uurtje op was ze alweer moe, ach zo sneu… Ik ben blij dat ze wel genoeg drinkt ondanks de koorts. Vanmiddag had ze zelfs 39.9. Ik moet morgen de dokter weer bellen als ze nog niet is opgeknapt. Nou ja we wachten eerst maar komende nacht af, gelukkig had ze afgelopen nacht wel heel goed geslapen. Ik ging net even bij haar kijken en toen stootte ik mijn voet tegen haar bed en schrok ze even wakker, maar toen lachte ze heel lief naar me, dus dat stemde me wel weer wat geruster .

Toch blijf ik een zesde-ziekte-gevoel houden als ik je verhaal zo lees.

Groetekes, Sje

Heel veel beterschap voor je kleine meisje.

Lilypie First Birthday tickers

Sje de dokter dacht er ook aan ,maar ze heeft (nog) geen vlekjes en dat zou dan de 4-e dag moeten zijn begreep ik. Vanmorgen had ze nog steeds koorts maar ze was wel heel vrolijk, heeft een uur liggen lachen en spelen. Voor de zekerheid toch de dokter gebeld omdat ik dat zou doen als ze vandaag nog koorts had. Vanmiddag gaan we erheen…ik denk dat ze antibiotica krijgt want dat zei de dokter al. Vind ik wel naar want ze heeft al twee keer een kuur gehad omdat ze oorontsteking heeft gehad twee keer… maar ja dit kan natuurlijk ook niet zo blijven…ZUCHT al die medicijnen in dat kleine lijfje. Maar ja als het moet, dan is het zo.

Wat vervelend dat de koorts maar blijft aanhouden.

Beterschap en ik hoop voor jullie dat het geen oorontsteking is ofzo.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Je zit nog niet op die 4 dagen koorts dus die vlekjes kunnen nog altijd komen.

Groetekes, Sje

Nou zucht nog steeds koorts… gisteravond leek ze bijna koortsvrij ( 37.7) maar nu weer 38.6 vanmorgen vroeg. Gisteren weer bij de ha geweest en die wil haar evt morgen weer zien, als ze dan nog koorts heeft. Ze vond dat ze er wel goed uitzag en heeft weer haar oren en longetjes gecheckt dit was allemaal in orde. Ze denkt dat het een griepvirus is en dus ook geen antibiotica omdat dat niet helpt bij een virus. Gelukkig lijkt ze ondanks de koorts wel op te knappen, zelacht weer vaker en huilt minder… nu die koorts nog…

mijn zoontje krijgt al vanaf zijn geboorte dagelijks antibiotica.het is inderdaad troep,maar zonder antibiotica kan hij niet en was hij constant ziek geweest.vroeger was antibiotica slecht voor het gebit,ik heb me door de tandarts laten vertellen dat dat tegenwoordig niet meer zo is.
heeft de huisarts toevallig de urine al onderzocht?
beterschap voor de kleine
groetjes

[img]http://b1.lilypie.com/ceb0p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Nee maar dat doen ze als het morgen niet over is. heb net al plaszakjes gehaald voor de zekerheid, maar hoop dat dat aanbrengen me lukt. nou ja misschien is het morgen beter, ik hoop er wel op natuurlijk.

Dat wou ik ook net vragen! Is haar urine al gecontroleerd? Urineweginfecties worden nogal eens over het hoofd gezien bij die kleintjes?

Als ik met een kind met koorts naar de huisarts ga, neem ik bij voorbaat altijd al ochtendurine mee.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Jul 2010 16:04:26

ik heb vorige week urine opgevangen met zon zakje.echt makkelijk ging het niet inderdaad,maar het is gelukt.alhoewel er meer in zijn luier zat dan in het zakje.maar aan een klein beetje hadden ze al genoeg.succes morgen
groetjes

[img]http://b1.lilypie.com/ceb0p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Tip: als je urine opgevangen hebt met zo’n zakje, doe dan geen gekke moeite de urine over te gieten in een potje, maar stop het gewoon met zakje en al in dat potje. Scheelt je een hoop gedoe en je verliest er geen urine mee.

Groetekes, Sje

Andere tip: je moet niet dat zakje aanbrengen en dan pas bij de volgende luierverschoning kijken of er iets in zit. Dan is de helft er alweer naast gelekt.

Na aanbrengen zakje, elk kwartier checken zodat die kleine mop die urine niet weer uit het zakje kan wurmen tijdens het spelen en bewegen.

Groetekes, Sje

Sje dank je voor die tip, had er vanmorgen een plaszakje opgeplakt om 0530 uur maar toen ik 8 uur keek waqs de luier nat en het zakje leeg! Ga een nieuwe opplakken en vaker checken. Misschien had ik hem ook wel te hoog geplakt, het is niet makkelijk met zo’n kleintje. Vanmiddag 1500 uur weer ha. Ze ligt nu heerlijk te spelen en te lachen, maar wel nog steeds 38.8… snap je toch niet…?