Koninginnedag

Wij gaan vanmiddag met Morgan naar Delft. Haar eerste koninginne dag. Kijken hoe onze eigen kleine prinses dat gaat vinden. Misschien dat mamma nog met haar in de carousel gaat. Ha ha ha op schoop in een autootje. Van haar vader zijn er ook foto’s op die leeftijd in de carousel maar pappa past denk ik niet meer in zo’n bakkie.

De Nach wachten we overigens nog wel een paar jaar mee

Vroeg me af wat jullie vandaag allemaal gaan doen op zo’n dag.

Groetjes,

Michèle

Zo als elk jaar es effe zien of we nog iets leuks op de kop kunnen tikken

Fijne koninginnedag allemaal!!

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Oranje boven!

Wij gaan gewoon even het dorp in ofzo, vrijmarkt en allemaal activiteiten.

Iedereen veel plezier vandaag!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wij gaan eerst mee met de fiets optocht met een versierde fiets natuurlij, daarna gaat ze voor het eerst mee doen met de spellentjes, en kijken of er nog wat leuks is op de vrijmarktje…allemaal leuke dag het weer zit in ieder geval mee vergeleken met vorig jaar

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

ja wij gaan op zoek zegt tanja naar leuke boeken ahahahahahah
fijne koningingendag

groetjes marielle mama van tanja

hier ook even over de markt

allemaal fijne koninginnendag gewenst

groetjes gytha

Hier op het winkelcentrum is het een en ander te doen aan speelgoedmarkt, festiviteiten, kermis dus vanmiddag even heen. Aansluitend gaan we BBQ-en bij mijn zus en zwager.

Groetekes, Sje

Even iets anders. We zitten hier nu net de intocht van de koningin te kijken of hoe dat dan ook heet. En een of andere idioot is op de mensen ingereden op het moment dat de familie langskwam. 14 gewonden waarvan 3 gereanimeerd. Dit geeft toch meteen een ander gevoel aan konininnedag.

Groetjes,

Michèle

Oh wat een schok he?! Onze meisjes hebben de hele ochtend zitten kijken en nog geen halve minuut voor het ongeluk zeiden ze dat ze boven wilden gaan spelen. Ik ben zo blij dat ze er niks van meegekregen hebben.

Het kan toch niet anders dan opzet zijn? 10 seconden nadat die koninklijke bus die kruising gepasseerd had!

Groetekes, Sje

Bizar hè? Ik zag het gebeuren en het leek wel een film. Je hoopt op een ongeluk, maar dat kan haast niet…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nee damens ik vind het geen ongeluk dit is echt een aanslag
zover we nu weten zijn er twee doden .
ik vind dat ze in het hele land koninginnedag afgelast moet worden want met dit nieuws is het geen feest mee.

gr de mama van leyla

veronique daniels

belachelijk ja, daar zijn toch geen woorden voor!?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoorde net dat hier in rotterdam alles is afgelast

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

echt heel verschrikkelijk hier is het wel erg stil, dus ook afgelast…

Wij zouden eigenlijk naar het winkelcentrum gaan en daar zou een en ander te doen zijn. O.a. speelgoedmarkt, kermis en in het park allerlei activiteiten.
We hebben besloten om niet te gaan. Geen zin om daar nu feestelijk te gaan lopen doen.

Maar nou reed ik daarstraks langs het winkelcentrum omdat ik ergens anders in de wijk moest zijn: een drukte! Alles gaat daar gewoon door blijkbaar! Ik snap dat niet. Nou gaat het leven gewoon door natuurlijk, en ze hoeven niet alles helemaal te stoppen, maar aangepast verder gaan met de activiteiten zou toch wel het minste zijn wat ze kunnen doen. Je zou op z’n minst verwachten dat het veel minder druk is omdat mensen thuisblijven vanwege dit drama.

Zijn wij dan te meelevend ofzo? Of ben ik een te emotioneel sentimenteel mens? We hebben bijv. ook onze vlag binnengehaald. Hij kan niet halfstok en helemaal feestelijk buiten laten hangen klopt niet. Dus opgeruimd die vlag. Zo’n feestelijke dag is het niet meer. Ook buren die de vlag binnengehaald hebben.

Groetekes, Sje

Wat wij doen met koninginnedag?
Dat is ieder jaar hetzelfde!
Mijn vader is jarig dus daar gaan we altijd even naar toe. Verder niks bijzonders gedaan en mijn vriend moet vanavond gewoon gaan werken en ligt daarom nu in bed en later op de avond mag ik weer personeel ontvangen die ook aan het werk moet…Voor mij is het dus een hele doorsnee donderdag vandaag

pfff sje nee niks medelevend, ik niet in ieder geval hou het vandaag ook bij thuis blijven, wij hoorde het via iemand toen we daar waren en hebben besloten om toen naar huis te gaan, terwijl we nog niet eens wisten hoe ernstig het was.

kom na een leuk dagje thuis, en plof voor de tv neer, soapy tijd!!
is er een extra nieuwsuitzending.
Schijnt 1 of andere idioot bewust op de menigte ingereden te zijn, in de hoop de bus te raken, met zo’n mini auto’tje!! echt ziekelijk gewoon…heb er geen goed woord voor over.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Ja ik wilde ook ATWT kijken maar dat was er niet. Wij zijn nog wel even naar delft geweest. Daar was ook niks afgelast. Wel heel druk dus ik denk dat alles van Rotterdam daarheen gekomen was. Morgan had het gelukkig wel naar der zin maar ja die snapt dit alles niet. En ik moet zeggen Sje. Mensen die al heel vroeg op de been waren hadden er weinig tot niks van meegekregen nog.

En ik vind het ook verschrikkelijk maar alles in een keer stil leggen kan ook niet. Dat hebben ze in Apeldoorn ook niet in een keer gedaan want dat kan ook ongelukken geven dan. Maar hier in den haag zijn wel alle vlaggetjes van de trams gehaald en alle openbare vlaggen zijn ook weggehaald.

Inmiddels zijn er 4 doden en 6 zwaargewonden. 17 slachtoffers in totaal. En wat dacht je van de koningin als je je realiseerd dat iemand je familie iets aan wil doen. Er staat nog steeds levenslang op landverraad en daar valt dit onder. Ik geloof dat het zelfs de doodstraf was die het langst op deze misdaad stond. Maar goed dat zal niet meer uitgevoerd worden. Maar wat bezielt zo iemand. En dan nog een Nederlander ook. Maar ja het was ook een Nederlander die Pim doodschoot toen.

Groetjes,

Michèle

Toen ik mijn reactie plaatste wist ik nog helemaal niet wat er allemaal gebeurd was.
Ik vind het vreselijk voor de slachtoffers, diep triest dit.