Komt weer een groeispurt aan :(

Mamma mag ik brood, mamma mag ik appel, mamma mag ik banaan, mamma mag ik drinken, mamma mag ik eten. Ik hoor op het moment niks anders en het erge is als ik het geef gaat het nog allemaal op ook. Als ze haar zin krijgt eet ze 4 tot 6 boterhammen (!!!) per dag en alles er tussendoor nog. Ze eet echt als een bootwerker en ze slaapt als een beer in winterslaap en das echt niet meer omdat ze een weekend ziek geweest is (neem ik aan). Oke wel lekker dat ze zo goed eet, maar ik ben bang dat het heel snel weer winkelen wordt en ik ben blij dat het van 92 naar 98-104 gaat want anders kunnen we binnen no time weer. Oh der spraak is ook ontzetten vooruit gegaan ineens weer. Wel jammer dat ikke ben geen geluid op neemt, ze staat nu haar chinees te oefenen met ni hou kai lan en dat gaat nog heel goed ook. Maar het lijkt wel of ze niet kan wachten tot ze peuter af is.

Groetjes,

Michèle

Lekker dat het zo goed gaat. Dat gaat echt in rappe sprongen hè? Tof!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh hier ook zo`n groeispurt zeg… Joël heeft van de luiers maat 2 overgeslagen… hij heeft nu maatje 3 en qua kleren 62/68
en Noah is van 92 naar 104 gegaan… pfffffffffffff

Liefs, Melanie

@ Melanie dus jij bent ook zo blij dat het 98/104 is zeg maar…

@ Mriek het gaat inderdaad met sprongen, al mag ze van mijn nog wel even peuter blijven hoor

Groetjes,

Michèle

zo herkenbaar!! rico eet ook veel alhoewel het nuiets minder is geworden tijdens zn oorontsteking. maar heb 2 setjes gekocht van cars bij de zeeman. zo’n singlet en een short die in de aanbieding waren.
had mt 92 en 98/104 gekocht en ik zou dan laten passen.
nou 92 is bijna te krab hoor! het is echt een “net-net” geval. dus we gaan voor die 98/104 die zat een tikkie te groot dus ik hoop dat hij die dan wel past nog in de zomer

Hier nog een die opeens de oren van je lijf af eet als het ware…
Normaal is 's ochtends 2 broodjes normaal, en soms blijft het ook maar bij 1 maar nu: vanmorgen: 4 broodjes ( wel zonder korst want dat accepteerd ie niet ) 'smiddags ook 2 broodjes, bakje appelmoes en bij oma nog wat andijvi een mandarijn, en rozijntjes, en vanavond en grote bord aardappelschotel met shoarma vlees…

Hij eet echt onwijs veel gewoon… zou dat ook een groeispurt zijn?
Hij heeft al maat 86-92, maar als hij zo door gaat dan kan hij denk ik ook wel 98-104 aan!
qua voeten vind ik dat hij wel erg kleine voetjes heeft, net maat 21 nog steeds… of is dat normaal?
En rond welke leeftijd gaat de " bolle" buik eraf?

Nathanael is van 10-06-09

Morgan heeft schoenmaat 25 dus die heeft aardige voeten zeg maar enne dat bollige buikje heeft ze ook nog wel een beetje. Maar hoe oud is jouw mannetje nu?

Groetjes,

Michèle

Mijn mannetje is nu bijna 21 maanden…
Maar toen ik nog in de tijd van ziekenhuis in ziekenhuis uit zat, 2 wk geleden toen vroeg die arts ook van heeft ie altijd zo’n bolle buik? maar idd dat heeft ie altijd al gehad! Maar ik had hem begin van de avond gewoon even in zn hempt lopen en toen keek ik hem aan en toen dacht ik joh je kon wel zwanger zijn zo buikje heb je!
natuurlijk is dat niet zo, maar het lijkt veel boller dan andere kindjes van zijn leeftijd…
En ik heb zelf ook niet zulke grote voeten hoor, mt 36 dus misschien heeft ie dat ook wel van mij

Aan de ene kant heel leuk om nieuwe kleren te shoppen, aan de andere kant vliegt het geld eruit… zeker als ze in de grotere maten komen. Zo had ik voor Nikki in oktober (2010) voor de herfst/winter alles in maat 128 gekocht, 2 weken later (!) was alles al te klein en moest ze naar 134/140 en nu in januari moest ze al in 146 gehesen worden… dat vond mijn bankrekening echt niet leuk Ze heeft ook al maat 35 van schoenen, maar ik hoop dat die ff stilstaan…

@ Nathanaelmyboy Nou ja dan heeft jou mannetje heel kleine voetjes of mijn meisje hele grote En dat buikje ja dat heeft morgan niet zo, als het je zorgen baart gewoon eveb navragen bij de ha of ka.

@ yavahn Ik know ik vond het al een aanslag toen ze van 86 naar 92 ging. Maar als ze in dit tempo doorgaat kunnen we wel snel naar de CC jr

Groetjes,

Michèle

Nou Michèle ik ben eerlijk gezegt wel blij met maatje 104… heb je echt leuke jongens kleding… en niet altijd het babyachtige nog…
zo heeft mijn moeder 2 super gave broeken gekocht… 1 maat 110 en 1 maat 116.
116 is veeeeeel te groot, maar er zit elastiek in, en je kan de pijpen leuk oprollen, dus dat was geen probleem…

Van schoenen zit Noah op maat 24 geloof ik…

Liefs, Melanie

Ha ha ha dat vind ik dus ook Melanie daarom vind ik het niet zo erg, maar moet het dan allemaal zo duur Enne Cool Cat is mijn favo zaak geweest altijd toen ik jonger was en voor kinderen hebben ze zulke gave dingen, maar pas vanaf 110.

Groetjes,

Michèle

Thx! Ja ik denk het zakt vanzelf wel af neem ik aan tot een “normaal” buikje na mate ze ouder worden…
Mocht het na zijn 2e verjaardag nog zo dik zijn dan vraag ik het idd wel even na!
En inderdaad denk dat hij gewoon kleine voetjes heeft, maar goed scheelt mij weer geld voor nieuwe schoenen haha!
Kan hij deze gewoon lekker helemaal uitlopen
Maar goed misschien komt het ook wel na zijn 2e verjaardag dat hij ook opeens een groeispurt krijgt met zn voeten…
We zullen zien!!

Kan heel goed hoor. Hier is het overigens andersom. Pappa is nie groot (1.83) met maatje 46 en mamma 1.60 met maatje 38.

Groetjes,

Michèle

Dat bolle buikje is typisch voor een peuterlichaampje hoor. Dat komt vooral door hun houding: holle rug, dus bolle buik. Erik wordt in juni 3 jaar en heeft het (nog). Verder is hij prima qua gewicht, dus ik maak me niet druk. Zou ik ook niet doen, als ik jou was.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nee nou ja het verbaaste me er gewoon over dat de arts het vroeg toen…
Net of nathanael dan een te extreem dikke buik heeft ofzo…
Dus vandaag dat ik het hier ook vroeg
Maar goed ik zie het probleem er ook niet van in hoor, het is gewoon deel van hem en hij is even mooi met of zonder dikke buik

Inderdaad Michèle het is allemaal zo duur…
maar zelfs voor Joël even een jasje kopen… 9 euro… nou is dat niet veel, maar over een maandje past ie hem niet meer…
Cool Cat ging ik voormezelf ook altijd heen, totdat ik van Noah zwanger werd, daarna niet meer geweest… vindt de styl hier een beetje appart geworden haha…
ga liever naar de C&A, H&M

Liefs, Melanie

rico heeft nu ook schoenmt 25 Michele maar het ligt eraan welk merk schoen het is. een merkschoen heeft hij nunamelijk en die vallen altijd iets kleiner uit dus daarom 25. terwijl hij in een normale schoen 24 ook nog gewoon zou passen

@ Melanie, ik kan niet alles van de CC aan naar me werk dus daarom kom ik er wat minder, maar ik zou straks wel in dezelfde outfits als Morgan kunnen gaan lopen, zij CC Jr en WW

@ Inge Morgan kan niet alle merken aan want die heeft vrij brede voeten. Ze heeft echt de voeten van der vader.

Groetjes,

Michèle

Kan je Morgan niet even hier naar toe sturen, hier is het eten helemaal niks Nou het avondeten dan, De rest gaat wel. Alleen heeft hij net maar halve boterham op (normaal 2) maar is weer ziek Word er zo moe van. Arm ventje. Ik hou geen mannetje meer overHij is nu net een week van 2 puffers af en het begint alweer bah bah en nog eens bah.

Dylano zit de hele winter al op 98-104.
Sommige broeken 92 gaan nog maar das maar een enkeling en truien 92 zijn echt gewoon te klein.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers