Komt weer een groeispurt aan :(

Dan is ie al groter dan Morgan Michelle alleen weegt ie net zoveel?? Morgan weeg 14 kilo nu. Gisteren heeft ze nog op de weegschaal gestaan.

Groetjes,

Michèle

Ne geloof niet dat Dylano dat haalt, weet het wel zeker eigenlijk hahahaha. Bij de digitale zijn de batterijen leeg maar zal hem straks is op de gewone zetten, en even meten.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Michele: rico had hele brede voeten maar ze zijn smaller geworden gek genoeg. ze zijn niet in de breedte gegroeit.

@Michelle: Rico’s truitjes 92 zijn vaak ook aan de kleine kant merk ik.
maar Rico weegt 13,7 kg.

Jeetje wat een maten zeg! Hihihih hier nog een minimensje, van 92 en heel af en toe 98!

@Michèle: wat is WW??
Zou wel stoer zijn, mama en Morgan dezelfde outfit hahaha

Liefs, Melanie

En ja…ook Eef eet nog steeds als een bouwvakker! Ik herken het helemaal. Zij at altijd 2 sneetjes tussen de middag, maar ze wil nu steeds vaker meer. En meer vla en meer dit en dat. Dan zegt ze: ‘Nog hommer’ en ja, ik ga haar geen honger laten leiden! En gisteren had ze koorts, maar de Dora-koeken lustte ze dan toch wel…Als ik haar haar gang laat gaan, eet ze de hele dag! Ze groeit natuurlijk wel, maar lang niet zo snel als ik dat hier lees. Ze heeft maat 92 van boven, 86 van broek en maat 22-23 van schoen. Ik had voor de zomer wat 98 gekocht, maar daar zwemt ze in, de naadjes van de schouders zitten dan op de verkeerde plek…En ik had laatst een supergave tuniek gekocht met van die vleermuismouwen…Ach germ, die viel zo van haar schouders! Terwijl ze niet dun is ofzo? Gewoon, normaal. Wel ook met zo’n bolle buik, die ze af en toe nog eens extra naar voren drukt! Ik moet 1 maart weer met haar naar het CB. Ik schat dat ze tussen de 11 en 12 kilo is en iets van 89 cm?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha hier nog zo’n vreetzakje op t moment.
2 boterhammen 'smorgens en 2 'smiddags (en die zijn dan ook echt op voordat je je omgedraait hebt!
En 'savonds ook een flink bordje vol.
Tussendoor eet ze nog niet zo veel want dan slaapt ze meestal alleen soms een mandarijn of een koekje ofzo… maar de maaltijden zijn nu sinds een week zo’n beetje verdubbeld van wat ze eerst at!

Ben benieuwd of ze nu ook weer eens een maatje groter gaat, want ze zit nu al ruim een half jaar in maatje 80, en 86 zwemt ze echt nog in.
Zou wel fijn zijn als we zomerkleding lekker meteen 86 aan kunnen doen, anders moet je idd halverwege het seizoen alweer vanalles nieuw gaan kopen…

De oudste eet nog steeds niet veel beter, maar is nu (na 2 jaar maat 110) eindelijk toe aan 116

@nathanaelmyboy, mijn dochter is even oud, heeft ook maat 21 van schoenen. Is alleen wel wat kleiner dan Nathanael.

Schoenmaat is nog steeds 25. We waren even in de Van haren vanmiddag en Morgan wilde heel graag de Hello Kitty gympen uit de folder hebben. Ik wat toch nog op zoek naar leuke gympies dus ze mocht ze hebben. En goddank maatje 25 is nog steeds groot genoeg.

Groetjes,

Michèle

koopzondag??

Bij ons in Den Haag en op de scheveningse boulevard altijd Inge.

Groetjes,

Michèle

Hier nog zo’n bouwvakker met eten. Vrijdag was mijn man laat uit het werk en dus had ik alvast met Rens gegeten. Had hij een flink bord andijviestampot op en een groot stuk rookworst. Daarna ook nog een flink schaaltje joghurt en vla. Toen mijn man thuis kwam wilde hij nog een hapje. Daarna was het steeds meer meer meer! Mijn man had niet zoveel honger maar Rens at zowat zijn hele bord leeg en dat was niet weinig.
Met brood at hij altijd al goed, hij eet sowieso 4 sneetjes per dag al vanaf dat hij 6 maanden is. Maar nu is dat ook niet voldoende meer. Helaas geld dat ook voor koek en snoep, daar krijgt hij ook nooit genoeg van. Maar nu hij ook al zoveel eet let ik daar toch wel een beetje op dat hij niet ook nog eens heel veel snoept.
Van broeken draagt hij maat 92 en die zitten nu precies pas terwijl die aan het begin van de herfst nog 2 keer omgeslagen moesten worden.Hoop dat 92 nog even blijft passen tot hij z’n zomerkleding aan kan.
Shirtjes past hij 92 nog wel maar aangezien die nu echt precies pas zijn koop ik nu toch zijn nieuwe shirtjes maar alvast in 98 en dat kan ook al best al is het wel wat ruim. Maar dat vind ik voor een jongetje niet zo’n ramp.
Van t-shirts met korte mouw past 104 ook al heel goed en aangezien ik geen zin heb om halverwege de zomer weer nieuw te moeten kopen koop ik die maar alvast in 104.
Hier heb ik wel vaak het probleem dat de mouwen te lang zijn. Rens heeft een vrij lange romp maar niet zulke hele lange armen. Tegen de tijd dat de mouwen goed zitten is het shirtje veel te kort dat vind ik dan wel weer minder.
Vind sowieso dat de ontwikkeling nu heel hard gaat hoor, zowel lichamelijk als mentaal. Hij gaat ook steeds beter praten al zijn het nog geen zinnen. Maar wat hij zegt zegt hij over het algemeen wel goed zoals bv mandarijntje en koelkast wat toch geen makkelijke worden zijn.
Ook gaat hij steeds meer echt spelen. Als hij 's avonds op bed ligt dan hoor je heel de dag voorbij komen, die speelt hij dan na met zijn knuffels.

groetjes Ramona

[img]http://lb3m.lilypie.com/X8bBp1.png" width=“200” height=“80” border=“0”

Lilypie Pregnancy tickers</

Over de dag naspelen, ik hoorde vanmiddag morgan in bed tegen der poes zeggen stil mamma is giiriiteerd… Ik had dat eerder tegen haar gezegd doe dat niet dan raakt mamma geiriteerd Ik moest hard lachen om wat er uit de babyfoon kwam, gelukkig kon ze me niet horen

Groetjes,

Michèle

Idd humor. Soms hoor je echt je eigen praten.

groetjes ramona

Afgelopen week heeft Seth inderdaad ook gegeten als een bouwvakker!!
Nu is het weer wat minder, maar Seth heeft nooit echt veel gegeten.

Hij heeft nu maat 86 van broek, en 92 van truien en blouses, verder schoenmaat 22-23. Verder is hij ongeveer 88 cm en 11,5 kg.
Wel heb ik voor het voorjaar polo’s in maat 98 liggen, want dat kan wel bij een jongen, vind ik.

Binnenkort moeten we gaan kijken voor nieuwe spijkerbroeken, maat 92, dat zal wel weer leuk worden, want Seth heeft een te smal kontje (en dan heeft hij wel een luier aan, wrdt helemaal leuk, als hij zindelijk wordt)

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

@Michele: wow relaxed! dat wil ik ook!
enne haha Morgan heeft dr hart dus op dr tong?

@ Inge wat wil je ook?? Enne ja hoor morgan piept het er wel uit

Groetjes,

Michèle