Knippen en plakken on topic

Ik wil niet te veel op het verhaal amanda in gaan word en ziek en misselijk van
Wil wel graag even zeggen dat
Lieke en Natalie ik vind jullie top moeders
Alles voor je kids heel belangrijk
En laat de wereld maar lullen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik kom misschien als nieuw over maar ken de familie armanda tegen wil en dank persoonlijk. De meesten van hier kunnen gelukkig de pc uitzetten of de topic overslaan. Helaas is ze in het echte leven net zo neurotisch en hysterisch als ze hier overkomt. Je zal dr maar aan de deur hebben… dan krijg je dr ook 1, 2, 3 niet weg. Ze blert gewoon via de brievenbus verder. Dat is dus ook de reden dat ik niet onder mijn achternaam hier ingeschreven ben. Flauw he? Jammer dan!! Ik heb geen zin meer in ellenlange verhalen, geneuzel, geklaag, gemiep en gepiep in het leven buiten de pc.

de enige reden dat ik mij hier inschreef gisteren, was omdat ik me enorm zat te verbazen. HOE kan iemand een andere moeder zo aanvallen?? En helemaal als je zelf zo’n ‘brandschoon’ verleden hebt van kinderbescherming en jeugdzorg omdat je je kinderen zou verwaarlozen.

Nogmaals SCHAAM JE!

Hoi margot, maar hoe kom je zo in deze topic terecht dan ,want ik start hem tenslotte, nergens in de titel komt het onderwerp of de naam naar boven, vind het frappant dat je dan juist de aanval zoekt in dit topic.
En ik heb de achternaam eruit gehaald, jij geeft je identiteit ook niet vrij en je hoeft ook niet die van een ander te noemen,het is jammer als je alleen maar op ikkeben komt om te rellen over een bepaald persoon.

quote:
hoi Armanda,

Hoe gaat het?
blijkbaar niet zo goed omdat je al je frustraties er nu wel uitgegooid hebt, maar geen enkele vraag hebt beantwoord.ik wens je heel veel geluk met je zoons en je man.

Ik houd het graag gezellig op dit forum, ik heb een tijdje aangezien. het is goed geweest, dag Armanda, al je postings op de site worden bij deze verwijderd,je schendt op allerlei manieren onze regels en helaas die waren heel ruim.

Mensen aanvallen op hun kinderen is misselijkmakend en je verweet het ons, wij dachten alleen maar aan de veiligheid van de kinderen , niet meer en niet minder,jij valt mensen hier persoonlijk aan .

ik wens je nog een heel gelukkig leven en hopelijk tot nooit weerziens want je hebt het wel zo mega verprutst

AMEN!!!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Net zo min als dat het niet netjes is van van Armanda om hier weer zo binnen te vliegen, zo netjes is het nog minder om als vreemde hier op ikkeben binnen te vallen en wel een zeer persoonlijke een aanval op haar te openen. Openbaar op dit forum dus nog wel met zeer persoonlijke informatie. Wij kennen Armanda al langer op ikkeben en er zijn andere redenen waarom ze hier niet langer welkom was/is. Uiteraard zijn wij ook zeer verbaasd en ook nijdig dat ze hier zo binnenvalt, maar mijns inziens geeft dat dan een ander die zowiezo verder met ikkeben niets te maken had, niet het recht om op deze manier zo persoonlijk uit te halen. Wij kunnen er allemaal niets mee dat je oude persoonlijke, prive koeien uit de sloot komt halen en blijkbaar een persoonlijk iets uit te vechten hebt. Hiervoor bestaan andere manieren. Op de vraag hoe jij eigenlijk op dit forum terecht komt en juist nu op Armanda reageerd terwijl deze de topic niet zelf geopend heeft, ben ik echter wel zeer benieuwd naar een antwoord!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Niks aan toetevoegen maar dat zou ik ook wel eens willen weten.

Gr Tries

ben ik ook wel benieuwd naar,en ook ik heb niks meer toe te voegen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja dat zal mij ook beniewen, 1 ding is zeker, margot kent armanda langer als vandaag!

En Heleen!! Bedankt, lief van je!!

Buiten het feit dat ik me toch niks aantrek over hoe armanda over me denkt, weet ik dat ik eenn hele goede moeder ben, en ik denk dat lieke dat ook wel van zichzelf weet! Maar zo´n compliment is altijd fijn, het geeft je een goed gevoel als GOEDE moeder

Groetjes Nathalie & Co

nathalie zo denk ik er dus ook over bedankt heleen.

krijg zelfs van anderen dat ik het goed doe en als je de medicijnen verkeerd gebruikt tja dan gaat het verkeerd.

Lieke en Nathalie,

Doe echt wat je zelf het beste vindt voor je kleine!! Jij weet het beste wat goed voor hem (of haar) is. Jij hebt hem tenslotte negen maanden bij je gedragen!! Dan kan een ander zeggen wat hij wil.

Succes!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Nou zeg, ben ik er ff niet zoveel, mis ik alle pret!!!

Dames, informeer me even van te voren als er iets leuks te beleven valt

Dikke kus voor een ieder die t kan gebruiken… ehm bijna een ieder… Els