Beetje knip en plakwerk. dit hoorde niet thuis in de topic maxicosi
dus jullie reacties zijn hier zo te lezen.
Gepost - 24 Mar 2008 : 15:09:48 Armanda
Waarom reageren jullie altijd zo neerbuigend op anderen??? Heleen heeft het zo aangepakt, moet ze zelf weten… Ik zou het ook niet doen en heb dat ook nooit gedaan, ook al vertrouwde ik mijn goedgekeurde maxicosi ook niet echt. Maar goed, zij heeft het wel gedaan, haar keus… Destijds bij mij reageerden jullie ook altijd al zo neerbuigend dat ik niet goed wijs was… Nou het enige wat ik nodig had was een goede kinderarts en geen psychiater. Dat heeft de toekomst wel uitgewezen.
En dan is er nog iets wat compleet tegen de draad van deze topic druist. Jullie vinden Heleen onverantwoord met haar gedrag maar anderen moedigen jullie wel aan hun kind aan de ritalin te doen omdat een psychiater dat nodig acht. Terwijl er op internet verslagen te googlen zijn uit Amerika waar allang bekend is dat op lange termijn je daar leverkanker van krijgt en tevens staat dit middel op de opiumwet… OOOOH, mensen je geeft je kind toch geen drugs!!! Nou hier in Nederland wel… En jullie weten vast de moeder kwestie, waar ik het over heb…
En dan die regeltjes in Nederland over die zitjes… Kinderen van een ander mogen kennelijk, volgens onze wetgeving, wel tegen de voorruit vliegen, want als je de buurkindertjes meeneemt incidenteel, dan hoeven die niet in een zitje… Wie bewijst wat incidenteel is of niet… Terwijl iedereen als het goed is een zitje heeft voor zijn kind en overzetten van dat zitje duurt een minuut 5…
Gepost - 24 Mar 2008 : 15:42:50 Lieke
armanda toevalig ben ik zo’n moeder wiens kind ritalin gebruikt omdat ie dat nodig heeft wat heeft dit trouwens met het topic temaken.
mijn kind kan niet zonder de ritalin
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:09:29 armanda:
Zeg Lieke, we hebben het hier over onverantwoordelijk gedrag of dat nu gaat over hoe jij je kind in de auto vervoert of wat je je kind toestopt om het rustig te krijgen zoals in jouw geval drugs… Het is allebei onverantwoordelijk, maar jij hebt wel je oordeel klaar over een ander.
Wij hebben zelf ook dat advies gekregen hoor in het verleden, sterker nog, we hebben zelfs bureau Jeugdzorg en de kinderbescherming op bezoek gehad om ons te dwingen ons kind medicatie te laten geven maar ik heb voet bij stuk gehouden en vindt het onverantwoord om je kind dit middel te geven. Inmiddels is het al niet eens meer aan de orde dat ons kind dit middel zou moeten slikken… Maar nogmaals, deze topic die begon over een maxicosi schijnt nu te zijn beland in een discussie over ontverantwoordelijk gedrag…
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:19:30 Lieke33
ik ben niet onverantwoord bezig om mijn zoon medicatie te geven dat zeg jij
mijn zoon heeft het nodig en ik zeg echt nodig.
wat jij doet moet je zelf weten maar als je mijn zoon in huis had piep je wel anders
kan iedere moeder wel onverantwoord bezig zijn omdat hun kids medicatie krijgt ja dit topic gaat over heleen en haar bak dat is gewoon onverantwoord maak er verder meer geen woorden aanvuil
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:21:56 Lieke33
ik weet wat het beste is voor mijn kind ik weet wat ik doe hij is getest en moet die medicatie krijgen als hij het niet krijgt stuiterd hij door de hele woonkamer en op school.
hij word regelmatig onderzocht en alles is goed en nogmaals ik ben niet onverantwoord bezig
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:25:24 ianca4
@ armanda gaappppppppppppppppppppppppppppppp
het gaat hier over het vervoeren en niet over jou verleden met die jeugzorg en dat kinder bescherming en het gebruiken van ritalin
wat jij niet goed vind
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:28:08
Lieke niet op haar reageren
Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:29:05 Gytha
pffffffffffffffffffff wordt steeds gekker in dit topic
groetjes Gytha
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:34:04 Armanda
@ dame’s gaaaapppp het gaat hier over onverantwoordelijk gedrag. gaaaapppp… En Lieke, gaaaapppp, mijn kind stuiterde ook in huis en vooral op school. gaaaappp, maar desalnietemin, heb ik voet bij stuk gehouden omdat ik mijn kind simpelweg geen drugs ga geven. gaaaaapppp… En Lieke, gaaaappp, ik weet precies waar jij het over hebt. Heb hetzelfde meegemaakt. gaaaaappp en met mijn uitspraak over mijn verleden van de kinderbescherming en bureau Jeugdzorg, gaaaaappp, wil ik alleen aangeven dat ik zeeeeeer zeker weet wat er bij Lieke binnenshuis afspeelt… gaaaappp… Want zou een bureau Jeugdzorg of een kinderbescherming z’n vingers branden als er bij mijn kind niets had afgespeeld… gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppp.;’)
maar Lieke, jij moet ook helemaal zelf weten hoor als jij je kind drugs wil geven, maar vel dan niet zo’n hard oordeel over een ander…
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:49:50 Lieke33
ik bepaal zelf wel wat ik zeg armanda en je weet helemaal niet wat er bij ons afspeelt wij hebben met jeugdzorg te maken gehad ja maar niet van wege de medicatie en wat doet dat er toe
Gepost - 24 Mar 2008 : 16:54:16 Armanda
Lieke, heb jij nu wel door wat je doet. Jij oordeelt continu over een ander, maar als een ander wat zegt wordt je gepikeerd… Oke, dan weet ik niet wat erbij jouw thuis afspeelt… Ik weet wel wat erbij mij thuis heeft afgespeeld en dat was ook een vliegtuig die door de klas en in huis vloog… Maar die ik bewust niet aan de medicatie heb gedaan en die nu ook niet meer aan de medicatie hoeft omdat wij het anders hebben aangepakt… Maar nogmaals, het is jouw kind en dat moet je zelf weten… Ook al blijf ik het onverantwoord vinden.
groetjes Kim,
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”