Ben het met de meiden eens
En lieke je doet het Top hoor meid
Knippen en plakken on topic
Top meis dat je het dan toch weer bespreekt wordt je alleen maar wijzer van
Ik heb die verhalen die armanda opnoemt dest gelezen hoor, en ja er zijn zotte die ze in discotheken verkopen, ritalin slikken als je geen adhd hebt geeft namelijk juist het tegen efect maar ja zotten hou je altijd, en ook zijn er kinderen en volwassenen die er niet goed op reageren en inderdaad het lijkt ze steeds meer nodig te hebben, daaron tegen zijn er ook genoeg die niet goed op andere medicijnen reageren en daar bij zijn er ook genoeg die de medicatie verkeerd in nemen. Mij zal je nooit horen zeggen dat het goed is want als het niet nodig is natuurlijk liever niet, niemand zit er op te wachten je kind medicijnen te geven,
tis zoooo makkelijk praten soms voor mensen, ohhh je wilt zeker een lekker makkelijk rustig kind pffffffff schei toch uit, als het bleef bij alleen druk zijn waar hebben we het dan over helaas komt er heeeeeeeel veel andere dingen bij kijken.
Meis zo lang je blijft knokken voor je kids doe je het uitstekend!
liefs Tries
quote:
En jullie weten vast de moeder kwestie, waar ik het over heb...
Ach gut, kon je het niet laten weer naar mij uit te halen, wat ben je toch een zielig schepsel armanda!!!
Ja ik geef mijn kind ritalin, ik kan haar hier niet hebben zonder!! Ik zal ze een week bij je brengen, dan piep je wel anders!
Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer weer mijn bloed te laten koken!
Ik zou Demi trouwens geen week bij je brengen, want dan word ze misschien net ze geschift als jij!
Idd, het is toch wel toevallig, altijd als er een heftige discussie over wat dan ook is hier op ikkeben, dan zit jij er weer tussen, en je kunt het dan nooit laten naar mij uit te halen, maar goed, ik heb liever dat jij het doet, dan iemand met vol verstand!
Ik vind je een onruststoker, bah!
Groetjes Nathalie & Co
nathalie wij geven ons kind ritalin dus we zijn onverantwoord bezig volgens madam armanda
wij weten wel beter heb gister contact gehad met de psychiater verhaalleesje op de vorige bladzijde
Ja dat had ik gelezen idd, ach ja lieke, je zult maar zo’n moeder als ons hebben he??
Groetjes Nathalie & Co
armanda waarom moet jij weer gelijk hebben zijn wij zo slecht omdat wij onze kinderen ritalin geven weetje wat mijn vriendin zei je komt over als iemand die het allermaal zo goed weet en wil weleens weten wat jou kind mankeert en waarom jij het wel allemaal zo geod op de rails heb en dat zonder medicatie kan
quote:
quote:
Misschien omdat je zelf ook weet dat ik gelijk heb…
whahahah laat me niet lachen armanda
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Armanda,
Kom je hier alleen maar om je gelijk te halen???. Kun je niet gewoon op topics reageren?? Zonder andere moeders erbij te betrekken of zwart te maken??
Diep triest hoor!!!
Laat de moeders hier met rust en laat ze doen wat hun denken dat goed is.
En respecteer dat toch zeg !!
Pffffffffffff wordt een kinderachtig topic zo hoor.
Groetjes Gytha
Heb eigenlijk niet zoveel verstand van ADHD en Ritalin, maar de dicscussie en de frustraties volg ik wel!
Natuurlijk moet je je kind niet onnodig medicijnen geven, geen Ritalin en zelf geen paracetamolletje als het niet nodig is. Iedereen heeft het recht voor alternatieven te kiezen, maar in hemelsnaam HEB RESPECT VOOR EEN ANDER ZIJN (OF HAAR) KEUZES!!! En hou elkaar in zijn (of haar) eigen waarde.
Als kinderen baat hebben bij Ritalin of andere medicijnen, dan is dat je goed recht! Rust in het gezin is heel wat waard. Als je kind hierdoor beter in zijn vel zit en het goed doet op school dan zou ik geen reden weten deze medicijnen te geven.
Je moet medicijnen altijd onder begeleiding en behandeling geven. Vooral als het om een langere termijn gaat. Het is voor mij misschien makkelijk praten omdat Anna nog zo jong is, maar sommige dingen gaat mij hier te ver. En dan heb ik het over de reacties van Armanda!
Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.
nou ja zeg nu ga je echt te ver Armanda!!!
Mijn neef slik al weet ik hoe lang ritalin!! Is nu 26jaar
En anders flipt hij gewoon, nou als het zo opgelost is is het toch prima!
Hij voelt zich er prettig bij en zijn omgeving ook.
Ongelooflijk zeg respecteer toch eens keuzes!!
Maar goed dringt toch niet door!!! Je vindt het volgens mij gewoon leuk als er iemand hapt, nou het visweer is bij mij over en hoop bij de rest ook.
groetjes Gytha
zeg armanda,
Ik denk dat jij maar weer moet gaan verhuizen of zo
Want dit slaat alles, nogmaals jij kan niet zien wat er in een huis gebeurd
en je weet niet of ze ook verdedr aan theraphie doen of what ever…
zoals gewoonlijk kom je weer eens erg betweterig over…
helemaal geweldig voor jouw kind dat het op jouw manier werkt ik zou zeggen ga zo vooral door.
Ga alleen geen dingen lopen roepen waar JIJ totaal geen verstand van hebt
en verwijten lopen maken naar nathalie nogmaals jij weet niet wat ze verder nog doet…
Tries
Armanda,
ik heb diep medelijden met je. De hele héle wereld is tegen je! Mens, ga eens leven en pak de problemen bij de oorzaak aan in plaats van te vluchten voor de werkelijkheid en jezelf te wikkelen in het dekentje van zelfmedelijden. En maar schreeuwen en te roepen hoe goed jij bent en de rest tegen je is. De oorzaak van alle problemen ben jijzelf.
En dan durven te beweren dat andere moeders hier slecht voor hun kind zijn doordat ze hun kind medicatie geven. SCHAAM JE!!
Weet je wat pas een slechte moeder is… een moeder die enkel op hysterische toon kan communiceren met haar kinderen… een moeder die door buro Jeugdzorg en de Kinderbescherming in de gaten wordt gehouden omdat er klachten uit de woonomgeving zijn gekomen en zelfs de basisschool aangeeft dat er iets niet goed zit in het gezin. Je kan dan wel op stel en sprong verhuisd zijn naar een andere plaats, in de hoop op een nieuwe start. Maar helaas … ook hier was iedereen tegen zielige sneue Armanda… Er zit niets anders op dan blijven verhuizen… tip: ga ver weg, zo ver waar er geen internetverbinding is!!
Maar nee, het ligt niet aan jou want jij masseerde maandenlang de kaken van je zoon hahaha… Moet je nu zelf niet enorm lachen als je je eigen onzin leest??
quote:
Nou Asje, ik zie dat je alles weer eens compleet verkeerd interpreteert.. Inderdaad ja, 2 jaar geleden zat ik compleet in de rats en wat jij zegt over laat het verleden achter je. Inderdaad destijds zei je dat ook, maar destijds was dit geen verleden, destijds zaten wij er middenin.. En dan komen we precies op het punt waar dit forum over gaat. Jullie oordelen, oordelen en oordelen.. Om nu tegen iemand die compleet er doorheen zat, net als Tries dat op het moment ook heeft met haar kind, ga je niet zeggen, laat het verleden rusten.. Welk verleden. We zaten er middenin.. En dat bedoel ik dus ook wat betreft Heleen.. Jullie gaan zo fel erop in.. De boodschap was echt wel overgekomen dat jullie het er niet mee eens waren.. Moesten jullie daar nu zo over door draven....En ik vind dat ik met mijn verhaal best mag zeggen dat er andere wegen zijn om het probleem op te lossen… Hoe kan je beter wat verwoorden dan met je eigen ervaringsverhaal… Wij hebben hier een gigantisch succes story, zonder medicatie… En ook al weet ik dat psychiaters het niet met mij eens zijn, het enige wat ik heb is mijn kind en dat is het bewijs dat het zeeeeeer zeker anders kan… Ook al willen jullie het niet horen… Een gewaarschuwd mens gaat hier heel erg op…
Ik wou dat mensen mij destijds al hun verhaal verteld hadden. Dat had ons jaren ellende bespaard gebleven… Dus waarom zou ik mensen niet mogen helpen met mijn verhaal??? Nee hoor, Asje, dat zie je compleet verkeerd…
</BLOCKQUOTE id=quote>Ja hoor, droom verder. Van mij mag je zeggen wat je wilt hoor maar ik weet dondersgoed hoe het zaten zit want anders zou ik deze gedane uitspraken van mij nooit gedaan hebben. Boeit me ook niet eigenlijk, het was destijds goed bedoeld en nu weer, maar je wilt het niet. Oke, jouw leven juffrouw hysterica!
aha en blijkbaar een nieuw iemand die jouw ook al langer kent.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
.als je denkt dat je leuk bent heb je het mis .kap met dat gedoe
groetjes marielle mama van tanja
Gewijzigd door - Marielle van tanja op 27 Mar 2008 09:42:14
Gewijzigd door - Marielle van tanja op 27 Mar 2008 09:43:40
quote:
quote:
Misschien omdat je zelf ook weet dat ik gelijk heb…
Wat ben je toch een zielig mens armanda!!
En zo te lezen kent margot jou ook langer als vandaag!!
En je hebt GEEN GELIJK!! Jij kent mijn kind niet, ook al denk je van wel!
Wel is dat je me pisnijdig maakt, leuk he?? Geniet je daarvan?? Is dat waar jij je genot uithaalt?? Je bent nog zieliger dan ik dacht!!
Groetjes Nathalie & Co
quote:
Het enige wat ik al eerder heb gezegd, medicatie of niet, zoek verder en zorg voor die tijd de boel op de rit te krijgen...
jij hebt makkelijklullen armada madam betweter zoek verder wij hebben al vanalles gedaan met onze zoon en de boelo op de rit was dat maar zo makkelijk als het ging.
wat mankeert jou kids was een vraag van mijn vriendin.
geen antwoord op gekregen je zoekt het maar leker verder uit en laat mij en andere moeders in hun waarde als ik of andere moeders onze kids geen ritalin geven is het hek van de dam
Trouwens Armanda
quote:
Waarom reageren jullie altijd zo neerbuigend op anderen???
De enige die ooit neerbuigend is naar anderen op ikkeben ben jij zelf
Tries
Jeetje…
Ik begin er steeds minder van te begrijpen…
Als jij(Armanda) je kind geen ritalin wil geven, PRIMA!! Jouw keus!!
Maar als een ander het wel wil, of geen andere uitweg kan zien, dan is dat ook goed…
Hier in nederland, hebben mensen gelukkig de vrije keus, om te doen en laten wat ze willen, maar ook om een mening te geven, over iets wat ze kwijt willen…
Verbeter de wereld, begin bij jezelf…!!!
Liefs Wendy
hoi Armanda,
Hoe gaat het?
blijkbaar niet zo goed omdat je al je frustraties er nu wel uitgegooid hebt, maar geen enkele vraag hebt beantwoord.ik wens je heel veel geluk met je zoons en je man.
Ik houd het graag gezellig op dit forum, ik heb een tijdje aangezien. het is goed geweest, dag Armanda, al je postings op de site worden bij deze verwijderd,je schendt op allerlei manieren onze regels en helaas die waren heel ruim.
Mensen aanvallen op hun kinderen is misselijkmakend en je verweet het ons, wij dachten alleen maar aan de veiligheid van de kinderen , niet meer en niet minder,jij valt mensen hier persoonlijk aan .
ik wens je nog een heel gelukkig leven en hopelijk tot nooit weerziens want je hebt het wel zo mega verprutst
het is niet eerlijk om een topic te sluiten dus bij deze is hij weer open voor iedereen.
de keerzijde van openheid is namelijk dat er ergens wel iemand is die je onderuit haalt.