Klas 0

quote:
ben ik helemaal met je eens michele , achterstand is achterstand of je nou nederlands bent of niet , ik ga er ook vanuit dat dat ook wel de bedoeling is van de regering , dat elk kind met een achterstand recht heeft op deze subsidie en niet alleen de allochtonen.

Ik hoop het wel want het is niet leuk om te zeggen maar het zal niet de eerste keer zijn dan allochtonen iets wel krijgen en autochtonen niet.

Groetjes,

Michèle

hihi als dat zo is worden mijn kids toch echt als hollanders gezien!
aan de andere kant word je als buitenlander ook vaak benadeeld , als ik naar mijn man kijk iig

before you judge me, try hard to love me

@ mamma van 3 jongens het ligt inderdaad aan de situatie en het geslacht. Ik heb ooit bij het UWV gevraagd als ik mijn geloofsoverthuiging en naam zou veranderen ik wel binnen 4 ipv 12 weken antwoord zou krijgen op mijn ww aanvraag. Ze zeiden letterlijk dat dat wel kon helpen, maar een kennis van me werd nergens aangenomen alleen vanwege zijn achternaam, toen hij zijn naam in de brieven veranderde in Jansen mocht hij ineens wel op gesprekken komen…

Enne Mervin is een paar jaar terug onverzekerd in het ziekenhuis terecht gekomen en moest de volle mep aan het ziekenhuis betalen, maar als hij allochtoon wat geweest was er een potje. Kregen we ook zo letterijk te horen. Was overigens niet compleet zijn schuld dat ie niet verzekerd was. Lang verhaal, maar heeft ons een smak geld gekost.

Groetjes,

Michèle