ik ben het met michelle eens ik praat lees en oefen veel met de kleine, gaat naar de psz en logepedie, praten doet hij steeds iets beter, maar door zijn langdurige ziektebed is hij gewoon achter komen te staan.
maar omdat hij half buitenlands is word er dus vanuit gegaan (niet alleen hier hoor)dat het de schuld bij de ouders ligt en dus het oneerlijk is dat hij een dagdeel vergoed krijgt??hij spreekt geen woord van zijn vadertaal net als de andere twee kids , wat ik trouwens best wel jammer vind , maar hier hebben we bewust voor gekozen aangezien we in nl wonen is die taal belangrijker.
tips voor een snellere vooruitgang zijn van harte welkom, maar ik ben blij als hij indd eerder naar de basisschool mag en als dat blijkt te helpen
en sommige moeders hier weten dat ik het al ontzettend moeilijk heb gehad om de babytijd voorgoed achter me te laten , met name michele die mij toen goed heeft geholpen, dus dit komt in mijn ogen dan ook best aanvallend over terwijl ik alles aangrijp om het te helpen met zijn achterstand .
before you judge me, try hard to love me