Klamboe/hemeltje boven bed?

We hebben de kamer van Julia gepimpt. Ze heeft nu heel mooi rose behang met libelles en vogeltjes. Heel hip, maar ook lief. Ze had een hemeltje boven haar ledikant en dat past ook heel mooi bij het behang. Maar de laatste tijd trekt ze steeds de stof van het hemeltje door de spijlen heen! Best gevaarlijk volgens mij! Of niet? Hebben jullie (met 7 maanden) ook nog iets van een hemeltje of een klamboe boven het bedje hangen? Ik vind het zo leuk staan, maar het moet natuurlijk wel veilig zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dat moet je eraf halen hoor rainbow was hier met 4 maanden al weg veels te gevaarlijk. Kunnen ze in stikken.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

ow…ruben heeft ook een hemeltje…
dus als de tijd daar is dat meneer gaat rollen en draaien en dergelijke moet ie eraf…
ik vind het ook zo leuk…!

groetjes!!

karin

rainbow er gauw afalen zodra ze dat gaan doen weghalen hoor

Sofie ligt nu nog in een wiegje met een hemel van stof. We gaan over anderhalve week verhuizen!!! joepie!!! jeeeeehhhhh!!!
en dan gaat ze in een ledikantje zonder hemel, ben veel te bang dat ze de hemel naar binnen trekt en dan er mee gaat spelen. Ik vind het eigenlijk ook wel heel erg leuk staan, is er geen oplossing voor??

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik zou ook zeggen: weghalen. Hoe leuk het er ook uitziet…

Groetjes!

Tim heeft niets boven zijn ledikant hangen.

Hoe lief en schattig het ook staat, ik zou het zelf weghalen voordat er echt iets gebeurd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Bij Morgan is de klamboe al weg sinds ze 4 maanden was. Ze t rok hem haar bed in. Dus weg dat ding. Ik gebruik hem wel voor mezelf van de zomer

Groetjes,

Michèle

Hier ook nog een hemel, gelijk maar weg halen nu hij met z’n armpjes los ligt

Liefs

Hier ook niks in / om het bedje… nooit gehad. Ik wilde het van de zomer als de muggen er weer zijn wel doen… maar manlief was er geen voorstander van. En misschien heeft hij wel gelijk. Hij heeft als mening dat als er een mug onder zit zonder dat je het weet deze ook niet eruit kan… dus dan is ons ventje volgende dat toch nog aangevallen door die rot mug… dus hier nooit niks over in om bedje heen!

Ik denk dat ik wel een citroengeranium in haar kamer zet. Dat houd de muggen ook weg…

Groetjes,

Michèle

Ja, weghalen die klamboe. Levensgevaarlijk voor een kindje van die leeftijd. Brrrrrrrrrrr…

Groetekes, Sje

citroengeranium??? mmm misschien wel idee… maarre stinkt dat niet te erg? ja citroen lucht … maar bedoel voor de luchtwegen niet te irri … net als sommige andere geuren waar je misselijk van wordt (kan effe niet op de naam komen)

Nee hij ruikt voor ons maar heel licght tenzij je over de bladeren wrijft. Anders geeft het gewoon een frisse geur. Ik heb er jaren 1 op me kamer gehad en ik ben heel gevoelig voor citroengeuren.

Groetjes,

Michèle

Hier heeft nooit een hemel of klamboe boven een bed gehangen.

Wij hebben wel voor alle ramen een hor zitten.
Werkt beter dan een klamboe.

M.

Wij hebben ook overal horren. Ideaal!

Groetekes, Sje

hier ook een hor… maar dan nog… ze kunnen echt wel binnen komen …

ik heb ook nog nooit van een citroengeranium gehoord…
ik wel iets voor ons om te proberen!

groetjes!!

karin

Ja hier komen ze ook binnen als we bijv. visite in of uit laten en we laten de voordeur te ver open staan, maar dwars door horren heen heb ik ze nog niet meegemaakt. En ik ben panisch voor muggen dus als ik horren niet zou vertrouwen, sliep ik niet zo rustig.

Groetekes, Sje

haha ik ook… en als ze er zijn moeten ze mij altijd hebben… grr…