Hier houden de muggen helaas ook alleen van mij en niet van mijn man.
Hij wordt nooit geprikt en ik wordt altijd helemaal lekgeprikt
Groetjes,
Sandra
Hier houden de muggen helaas ook alleen van mij en niet van mijn man.
Hij wordt nooit geprikt en ik wordt altijd helemaal lekgeprikt
Groetjes,
Sandra
we zullen het er maar op houden dat die muggen een goede smaak hebben hahahaha… (hoezo eigendunk)
grrrrrr… hemeltjes, klamboes… hier taboe in huis
en waarom?
omdat ik zelf op 5 dagen oude leeftijd mezelf er heerlijk ingewikkeld had en blauw aangelopen in mijn wiegje lag…
en dan hebben we het niet eens over een 5maaaaaaand oude baby nee over een heel hulpeloos wormpje… mijn moeder kan er nu 36 jaar later nog steeds niet over praten…zo mooi hemeltje zo mooi stofje voor haar dochter… gelukkig ben ik er nog…
lang leve autan.deet,citroenplanten etc… maar noooooooooit nooit losse onderdelen bij baby’s cq peuters
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Oh phoe Kim, wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je moeder stevig geschrokken is en dat jij daardoor ook extra voorzichtig bent met losse dingen bij bedden.
Groetekes, Sje
Nee ik kan me dat goed voorstellen dat de schrik er goed in zat. Ik heb ook nog steeds moeite met Morgan die heel veel hoest hoor. Daar is ze twee keer ingebleven bijna.
Groetjes,
Michèle
Jeetje Kim wat een verhaal. Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat bij je moeder en natuurlijk ook bij jou.
Tim lag in het begin in een wieg en daar hadden we wel een hemeltje boven hangen, maar daar kon hij niet bij. Toen hij wat ouders was ging hij naar een ledikant en hebben we er niets meer boven gehangen.
Groetjes,
Sandra
Oooooo, ik ga hem meteen weghalen! Julia trekt het ook tussen de spijlen door, of ze ligt schuin in bed en dan ben ik bang dat ze er in verstrikt raakt. Doodeng verhaal Kim, brr! Hij hangt er nu nog, alleen dan met de stof helemaal naar achteren zodat ze er niet meer bij kan, maar ja, dan kan 'ie beter helemaal weg. En nu we mooi behang hebben, heeft ze toch al een tof kamertje!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wacht maar als ze kan zitten of staan, dan pakt ze hem ook hoor. Gewoon weghalen inderdaad.
Groetjes,
Michèle
Jeetje pff wat een verhaal,daar sta je toch ook niet bij stil als je een hemeltje ofiets koopt!
Gelukkig heb ik er al geen een want vond ze veeeeeeel te duur voor een lappie stof(tenminste diegene die ik leuk vond lol)