Nee omdat het kindje van Danielle al weken erg onrustig is en dat voor die tijd veel minder is geweest. Gewoon even om de kleine door de prikkels die hij de hele dag krijgt heen te helpen…! Dus niet voor sprongetje hoor… weet niet of het dan zou helpen? je kindje moet toch kunnen ontwikkelen
Kindival tabletten bij onrust en slapeloosheid
Ik geef het morgan ook als ze onrustiger is. We hebben het ook een keer gehad dat ze zomaar uit het niks moeite had met haar prikkels. Nu geven we het alleen met drukke dagen. Enne ik weet niet of het voor sprongen zou helpen, het is niet echt een slaapmiddel of iets he.
Groetjes,
Michèle
haha deze is voor juup bedoelt omdat haar vriendin beetje aan het tobben is met de kleine!
Met mij alles goed hoor … geen zorgen!
Ah oke, ja ik weet alleen niet of dat de oplossing is, ik heb mee zitten lezen maar ik weet ook de oplossing niet. Kind wakker houden op de dag maar ja das gemeen.
Groetjes,
Michèle
misschien gemeen maar dat hij jouw snachts wakker houdt is ook gemeen …
Kinderen kunnen dit niet zelfstandig en omdat deze kleine er zo aan gewend is denk ik wel dat ze het radicaal om moet gooien?! Op die leeftijd slaapt hij té veel overdag en logisch dat het snachts dan mis gaat. Ook las ik dat die kleine erg onrustig is … dus die tabletjes is ook om de prikkels te kunnen verwerken. Zou het altijd proberen als ik die vriendin was…
ja das waar het is van vsm baad het niet dan schaad het niet. Enne inderdaad heel radicaal zijn nu. Dan zit je op de dag maar even met een vervelend kind, maar hij slaapt misschien wel op de dag. Jeetje en dan mopper ik als ik tullendienst heb.
Groetjes,
Michèle