Kindival tabletten bij onrust en slapeloosheid

Hey Mini boy…

Ja, jij hebt me dat weleens verteld van het zoontje van je zus.
Maarre…sinds hij dus elke dag een tabletje krijgt slaapt hij voortaan door dan?
en wat is dat dan precies en waar haal je zoiets?
Niet dat ik het meteen wil gebruiken maar we gaan binnenkort op vakantie en stel dat hij snachts wakker is kan ik het op die dagen wel geven!

Groetjes Danielle

je kan het bij alle drogisten halen … of online bij VSM. als je googled dan zie je hele gebruiksaanwijzing etc.

Het is echt een middel die je helpt bij het verwerken van alle prikkels die ze die dag hebben opgedaan. Henrick (neefje) slaapt vanaf dat hij het gebruikt heel goed … ze heeft het een week continu elke dag (4 tabletjes per dag) gebruikt en is nu aan het afbouwen en … het gaat nog steeds goed!

Het is wel een middel waar kindjes een paar dagen aan moeten wennen voor het aanslaat. Henrick heeft er 3 dagen over gedaan voor het werkte!

Klopt ze moeten even een soort basis opbouwen. Morgan ook. Daarom begin ik altijd een paar dag en van te voren bij drukke dingen. Is het onverwachts druk geweest geef ik ook wel maar heeft ze een paar dagen nodig.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik heb voor deze dagen valdispert Rust voor kinderen. Werkt meteen.

Kun je dat ook aan baby’s geven loesie??

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hoi…

we gaan ze direct ook halen even naar de Etos toe…Johan geeft Aaron ondertussen de fles.
Het is de laatste week weer tussen de 5x en 9x bal per nacht dus…ik zit er doorheen!
Hoop dat ze snel aanslaan!

Groetjes…Danielle

Wat vervelend Danielle. Ik hoop dat het werkt. Hou je ons op de hoogte?

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

valdispert rust is voor kinderen vanaf 1 jaar.

Jeetje schiet niet echt op he. Gewoon meteen 4 per dag geven. Ze moeten even aan gaan slaan dus geef het 1 a 2 dagen.

Sterkte.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hoi,

Heb ze gehaald maar hij krijgt er vandaag maar eentje (straks door de laatste fles) dus het zal nog niet helpen.

Maar ik heb ene vraag aan Michele:
Michele…als jij ze aan Morgan geeft doe jij dan de eerste dagen er 4 geven en daarna eentje in de avond ofzo?

En een vraag aan mini boy:
Mini boy…jouw zus haar zoontje…krijgt die ze nu elke avond nog steeds of ook meerder tabletjes op een dag.

Maar Michele…als de kindjes die een tijdje hebben gehad is het dan niet zo dat ze dan weer niet meer slapen ofzo omdat ze dan niks kalmerends meer krijgen?

groetjes, Danielle

I geef ze aan Morgan alleen als ik weet dat de regelmaat verstoord gaat worden zoals met verjaardagen en met kerst en zo. Dan begin ik een week van te voren ongeveer en dan 4 per dag in het begin. Met de kerst en de drukte heb ik het op 4 gehouden maar anders minimaal 2 een 's morgens en 1 's avonds.

En ik ondervind eigenlijk geen problemen als ik er mee stop, maar ja dan is de regelmaat weer terug. Ik gebruik het niet voor sprongen omdat ze daar toch doorheen moet. Enne haar nachtrust is er eigenlijk nog nooit echt helemaal van verstoord geweest. Klop klop klop

Groetjes,

Michèle

Danielle… en merk je iets?

Mijn zusje haar kindje is tijdje behoorlijk ziek geweest, en had een kuur gekregen waardoor ze de kindival niet gebruikte en hij dus weer spookte snachts. Nu geeft ze het hem weer en elke dag 4 tabl. lees gebruiksaanwijzing maar. Dit is in begin erg belangrijk. Dit moet je ook afbouwen en niet opeens stoppen. Je merkt dan zelf of je kindje eraan toe is om het zonder te kunnen (net als de laatste fles zeg maar )…

Duim voor je!!

Hoi…

Heb er vandaag 2 gegeven…maar hij is vannacht ziek geworden en heeft net boven de 39 graden en heel kortademig.
Vannacht was gewoon (zoals we in Tilburg zeggen) 3x kut!
ik hoop echt dat het gaat werken maar ik heb nog geen dag gehad (nu 2 dagen bezig) dat ik er 4 heb gegeven.
Mijn tante zegt: ga ermee naar een homeopaat" dat heeft bij haar kleinzoon namelijk erg geholpen en sliep vanaf toen door.
Misschien dat ik dat eens moet proberen…het kan nooit kwaad of slechter worden lijkt mij!

Maar nu moet hij eerst beter worden.
Heeft vanmiddag een half uur geslapen en wil nu gewoon niet meer slapen ligt nu in bed gewoon te spelen hoor ik…met zijn 39…ongelooflijk…andere kindjes zouden ene hele dag allleen maar willen slapen…Aaron ene half uur en nu moet hij nog tot zeker half 7.
Ik snap echt niet dat dat manneke zo lang zonder slaap kan en zo weinig slaapt over 24 uur genomen.

Je gaat er zelf bijna aan onderdoor!

Groetjes, Danielle

persoonlijk zou ik er toch 4 geven ipv 2 oid want het heeft tijd nodig om aan te slaan en met homeopatische middelen moet je altijd wel stipt volgens gebruiksaanwijzing werken voor het optimale resultaat.

Homeopaat heb ik geen ervaring mee… wat doen die?

Is Aaron verder wel vrolijk / gezellig? of huilt hij veel etc?

psst zag in je eerdere reactie dat je ze door de laatste voeding doe… ZE MOGEN NIET DOOR DE VOEDING!.. een half uur voor of na de voeding! Dat hebben ze nl bij mij nog speciaal aangegeven toen ik ze voor zusje ging kopen… dus pas ermee op!

Doe ik ook een half uur voor of na. Dat is met alle VSM producten. Hou je daar ook aan want anders werken ze niet. En het is niet goed.

Groetjes,

Michèle

Hoi…
Bedankt voor de informatie…dat wist ik niet!
Voel ik me eigen alweer schuldig dat ik hem zelf misschien wel mede ziek heb gemaakt door het verkeerd te doen!
Ik ga morgen meteen 4x geven…het MOET gaan werken!

Gr, Danielle

Oh daar is ie niet ziek van geworden hoor, maar niet meer doen he En hoeveel voedingen krijgt hij??

Groetjes,

Michèle

Danielle… voel jezelf niet schuldig! enne … wij zijn er om met je mee te denken…! Maar geef hem er maar 4 en laat het minimaal 2 dagen de tijd hebben om te werken… je ben een huismusje toch? nu ook zeker lekker even doen zodat hij in zijn eigen bedje kan slapen…

Meid ik heb met je te doen… kop op he!! Laat die kleine wel weten dat jij de baas ben en niet hij…

wat ik niet begrijp waarom geven jullie die tabletten om een sprongetje door te komen?