Kindival tabletten bij onrust en slapeloosheid

hallo allemaal kindival tabletten wie heeft daar ervaring mee ik heb het gekocht maar wil graag wat reacties horen of het positief werkt groetjes chantal

Hoi Chantal.

Ik heb sinds 2 weken Kidival tabletten van vsm gebruikt tegen onrust en
slapeloosheid.
Onze zoon was altijd een goeie slaper en dat veranderde ineens.
na twee dagen gebruiken begon hij rustiger te worden, en gelukkig ook
s’nachts.
Gisteravond hebben we het een keertje niet gebruik en hij heeft vanacht
dan ook eventjes gehuilt.
Dus ik ben er zeer positief over.
en zal ze vanavond gewoon weer door de laatste fles doen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ok dank je ik ga het ook proberen groetjes chantal

En?..was even benieuwd hoe het vanacht verlopen was.
Kan zijn dat ze even de tijd nodig hebben om aan te slaan.
Maar ik heb ze voor afgelopen nacht wel weer gebruikt.
en vanacht blijf het hier stil, dus ze helpen blijkbaar dus toch.

het was tot 5 uur rustig ik ga gewoon door normaal was het al 3 uur dus verbetering het is best vermoeiend zoveel je bed uit maar ja hoort erbij groetjes chantal

Het word vanzelf wel minder.
voor je het weet schrik je staks eens om 7 uur wakker.
maar vind het fijn voor je dat het vanacht al een stuk beter ging.

Is dat alleen voor babies?
Kan het ook voor peuters?
Groetjes Maaike

het is voor de leeftijd van 0 tm 6 jaar

ik gebruik ook die tabletten. Nu niet, alleen als hij weer een periode heeft dat het niet lekker gaat, nadat hij ziek is geweest, of als we het druk hebben gehad. Het zijn wel homeopathische tabletten, dus je mag ze eigenlijk niet door de fles doen! Een half uur voor of na de maaltijd. Vond ik altijd lastig, want dat vergeet ik! Maar ik heb ze nu bij de commode staan, en dan gaat het prima. Luca eet ze ook gewoon heel op! Op het begin niet hoor, toen maalde ik ze fijn tussen twee lepeltjes. Succes ermee!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Kindival tabletten, weet iemand waar deze tabletjes nog meer te koop zijn dan bij kruidvat? Bij kruidvat zijn ze nl uit de collectie gegaan…!

etos???

weet iemand waarom ze eruit gaan? (ze zijn niet voor mij maar voor mijn zusje) die heeft er mega veel baat bij… kindje van haar is 1 jaar geworden en had nog nooit een nacht doorgeslapen… nu met die kindival slaapt hij hele lange nachten… echt de klok rond! vind het zo fijn voor haar… maar niet aan Etos gedacht … ga ff informeren…

je kan ook op de site van de leverancier kijken…ik heb ook nog een potje staan…

hoe is jouw ervaring ermee?
hoe vaak gebruik je het? wanneer moet je gaan afbouwen?

Etos heeft ze en de DA ook. Eigenlijk heeft elke drogist ze en apotheek ook soms. Ik heb voor Morgan ook Kindival. Ik gebruik ze als ik weet dat ze drukke dagen gaat hebben, zoals nu met de kerst. Dan begin ik een aantal dagen van te voren tot een dag of twee nadat alles over is. Werkt perfect en het kan geen kwaad.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik heb ze een aantal dagen gebruikt. puck werd helemaal hyper ervan. ben gestopt. hoor wel vaker dat kinderen hyper ervan worden. ik zou het zeker niet te lang gebruiken. wellicht dat je zusje eens langs de dokter moet met haar kindje…

misschien een hele stomme vraag… maar helpt het ze ook makkelijker door hun sprongen heen te komen?

zou heel goed kunnen…ik heb geen goeie ervaring met kindival omdat ze er alleen drukker van werd…wanneer het bij jouw neefje/nichtje wel werkt is hij/zij vasdt ook rustiger tijdens een sprong…

Geen idee mini-boy, daar heb ik ze eigenlijk nooit voor gebruikt. Komt omdat Morgan eigenlijk wel goed slaapt. Dus het was meer om haar niet zo neurveus te maken. Ze is in het begin altijd heel schrikachtig geweest door de Kiss.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

tja we zullen het eens gaan bekijken als ons ventje weer in een sprongetje zit haha nee hoor … hij komt er heus wel doorheen… en zolang hij er niks voor hoeft krijgt hij het niet ook… ben niet zo van pilletjes… maar wel super voor diegene waarbij het helpt… de kleine van mijn zusje slaapt er nu alle nachten op door! anders kwam hij soms wel 3x terwijl hij toch al 1 jaar is!