Kinderstoel

Morgan is nu 5 maanden en met een goede stoelverkleiner zou ze al even in een kinderstoel mogen zitten. Nou heb ik geen wippertje, alleen een doomoozak. En morgan snapt het idee van loungend eten nog niet helemaal, Om nu een wipper te halen voor die korte tijd lijkt me ook zo zonde dus we willen voor de kinderstoel gaan.

Wat is nu een goede kinderstoel. En nu weet ik dat er een paar mamma’s heel enthousiast voor stokke gaan, maar ik wil ook weten of er goede betaalbaardere modellen zijn

Groetjes,

Michèle

geen idee michele ik heb er 1 gekregen die al HEEEEEEEEEEEEEL oud is, je weet wel van hout maar wel verstelbaar is een hele stevige maar moet er nog wel een nieuwe verklein kussen voor halen want deze is echt oud haha. wilde er 1 met camouflage print voor mn stoere mannetje.
maar die hadden ze eerst bij prenatal en ik dacht deze maand: ik ga die nu kopen! hadden ze m nie meer

maarre kijk is op deze site: http://www.kinderstoeltje.nl/kinderstoelen/kinderstoelen-cat-1487.htm

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

1x per jaar heeft kruidvat leuke stoeltjes. Ze lijken veel op de stokke en ze hebben hier prima dienst gedaan ( en doen dat nog ) de prijs lag ergens rond de 30 euro of zo geloof ik.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

1x per jaar? en weet je ook rond welke datum? of is dat verschillend

hoi

wij hebben de stoel van kruidvat gekocht voor 39,95 prima stoel
en stevig
alleen voor hele kleintjes lijkt hij me nog niet echt geschikt
wij hebben voor onze jongste 7mnd nog z,on oude stoel met tafel gedeelte en dan een stoelverkleiner erin
wij zetten haar daar wel is in ik kreeg alleen van dea rts van het cb te horen dat dit nog niet mocht , dit mag pas vanaf 8mnd als ze helemaal zelfstandig kunnen zitten
het schijnt heel slecht voor de rug te zijn

groetjes jessij

ja oke maar voor dat kleine kwartiertje ook zo slecht dat ze even hun eten kunnen eten?

hier ook de doomooseat maar daarnaast toch een wipstoeltje gekocht (via marktplaats 15 euro) en … absoluut geen spijt. Die 10 minuten (ivm ontwikkeling van hun ruggetjes) dat ze in de kinderstoel mogen is toch niet zolang … en in de wipstoel is Jurian heel actief. Ook daarin erg makkelijk om groente of fruit te geven. Dus wil eigenlijk zeggen tot 8/9 maanden kan jullie morgan nu nog in een wipstoeltje waar ze meer plezier aan beleeft dan in een kinderstoel.

Ben hier blijer met de wipstoel dan de doomooseat… daar was Jurian altijd beetje passief in…

hee mini-boy ook nog wakker
moet wachten tot rico’s laatste voeding pff.

enne wipstoel hier sucks
rico draait zich er constant uit is van dat gladde stof en dan schuift ie zo hij blijft niet stil zitten en zit elke keer scheef haha in zn cradle swing begint ie dat nu ook te doen ligt ie echt scheef mee alles erin te chillen hahaha
maar ik zet m weer recht want ik vind dat niks dat scheefzitten

Ik heb je een link gemaild.

ooh tnx
dat is wel een goeie mag je die link hier niet neerzetten dan?

Tja de naam van de winkel is hier al gevallen dus even verder zoeken en je komt er vanzelf wel bij uit ook. Lijkt me overbodig om dan nog een link te plaatsen eigenlijk.

haha ja ik dacht dat dat misschien niet mocht hier linken plaatsen.
ik doe dat soms wel namelijk stout he hahaha
ooh was het maar kwart over 11
wil slapen

Aangezien ik deze site modereer weet ik prima wat ik wel of niet kan plaatsen, leek me domweg beetje overbodig.

nou ja ik ben bang dat als ze in een wippertje zit ze omver gelopen wordt door de katten. Maar we kunnen wel even kijken want als ik jullie goed begrijp mag ze dus NIET in een kinderstoel nog.

Groetjes,

Michèle

quote:
Aangezien ik deze site modereer weet ik prima wat ik wel of niet kan plaatsen, leek me domweg beetje overbodig.

ik corrigeerde je ook niet hoor, het was maar een “vraag”

Dames rustig aan op de zondagmorgen

Groetjes,

Michèle

hmm ja michele ik weet het ook niet helemaal zeker maar ik denk persoonlijk dat die 10 minuten / 15 min dat ze een hapje krijgt niet zo heel veel kwaad kunnen. het is niet zo dat ze er nu al de hele dag in moet zitten toch?
maar ja dat DENK ik alleen. want b.v. in het groeiboek staat volgens mij ook iets van dat je moet opletten om met je kleintje te fietsen omdat ze de schokken niet goed op kunnen vangen en dan beter te wachten tot 9 maanden.
maar wat ik wil zeggen; dan zitten ze in principe “het zelfde” als in een kinderstoel en een kinderstoel hoeft geen schokken op te vangen

Nou lievies, ik voelde me verder ook zeker niet aangevallen of zo, dus ik denk dat mijn opmerking anders over gekomen is dan bedoeld.

Tja de stoeltjes zijn dus nu verkrijgbaar, persoonlijk zou ik deze gaan halen alvast, want snel genoeg zal je kleine boef erin kunnen zitten. Als je kleintje dit nu nog niet zo goed kan, hou het dan inderdaad even op 5 min of zo.

zit wel goed asje, maar kwam idd anders over.
zal is overleggen met mn vriend want we hebbe er in principe 1 maar is echt oud

Erik zit nu pas echt goed in de kinderstoel, dat ging bij zes maanden toch een stuk slechter. Moesten hem stutten met handdoeken enzo, haha. Zelfs mét stoelverkleiner. Nu zit 'ie erin als een koning op z’n troon. Zo leuk!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker