Kinderstoel

Nou dan gaan we morgen maar even een wippertje halen in iedergeval en van de week of volgende week (salaris week) een kinderstoel. Wij zijn dan vrij en Morgan kan naar de creche dan hebben we meer onze handen vrij.

Groetjes,

Michèle

Hey Michele

Ik heb ook ergens gelezen dat ze pas in een kinderstoel mogen zitten tot ze zelfst. kunnen zitten. Maar goed ik heb een kinderstoel bij de kruidvat gekocht, zo’n mooie mee groeistoel van bambino. Echt een fijne stoel (heb hem al vaker gebruikt bij kinderen van vrienden van mij). Deze koste toen rond de 40 euro volgens mij.
En ik heb een wippertje en een schommelstoeltje die je ook als wipper kunt gebruiken en die ze later als hun eigen stoel kunnen gebruiken tot hun 4e leeftijd. Dat is van fisher price de smart stages 3 in 1. Deze is ook helemaal geweldig.

Dus kijk maar even wat je doet. Het is ook per kind verschillend wat ze fijn vinden.

Groetjes Jolanda

en wat is het geworden?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
Morgan is nu 5 maanden en met een goede stoelverkleiner zou ze al even in een kinderstoel mogen zitten. Nou heb ik geen wippertje, alleen een doomoozak. En morgan snapt het idee van loungend eten nog niet helemaal, Om nu een wipper te halen voor die korte tijd lijkt me ook zo zonde dus we willen voor de kinderstoel gaan.

Wat is nu een goede kinderstoel. En nu weet ik dat er een paar mamma’s heel enthousiast voor stokke gaan, maar ik wil ook weten of er goede betaalbaardere modellen zijn

Groetjes,

Michèle

hey
onze zoon is 4 maanden en zit ook in de kinderstoel met een kinderstoel verkleiner die van ons is van de ikea en een opblaasbaar zitverkleinertje hij is echt super mijn vrienden gebruiken het allemaal zelfs 1 van mijn vrindinnen gebruikt hem nog voor haar zoontje van 5 jaar.
groetjes

Your the best thing that ever happned to me!!!

Ik heb een wippertje nu en dat gaat ook goed gelukkig, ik moet zo ie zo tot volgende week wachten tot mijn geld binnen is enne zit Ikea nu net zo om de hoek als bij ons. Weet dat Ikea uit zweden komt, maar dan vraag ik me altijd af heb je er dan op elke hoek een zeg maar of is het echt meer export product?

Groetjes,

Michèle

Hoi Michele

Ik weet dat producten van ikea behoorlijk goed zijn en als er iets mee is kun je er altijd mee terug en 9 van de 10 keer krijg je meteen een nieuwe ervoor weer.
Het is alleen de vraag zit hij bij jou in de buurt.
Ik weet dat een vriendin van mij die ook van de ikea gebruikt en de kleine is nu 2,5 en die heeft er nog nooit wat mee gehad.
Maar ja het is een gevoel wat je erbij hebt tenminste ik.
Ik ben van die producten van de ikea nooit zo enthousiast, maar dat ligt meer aan mezelf denk ik.
Maar goed fijn dat het wippertje wel goed bevalt. Ik heb er nu ook al plezier van.

Groetjes Jolanda

Ha ha ha wij zijn ook lid van de Ikea Familie, dus dat zit wel goed. Maar daar kunnen we inderdaad ook even gaan kijken. Morgan zat gister helemaal uit haar dak te gaan op haar wippertje. Ze heeft door dat als ze heel erg heen en weer gaat ze ‘stuitert’ en dat vind ze prachtig

Groetjes,

Michèle

Nou dat is dan wel helemaal geweldig. Hebben jullie in ieder geval een goeie aankoop gedaan.
Leuk is dat dan he als kinderen door krijgen dat als ze iets doen dat ze er dan een reactie op terug krijgen.
Zo heeft Jesse een arm rammelaar (die kun je om de pols doen) en die heeft nu ook door als hij met zijn arm heen en weer zwaait dat dan geluid geeft.
Echt leuk om te zien. Alleen al als ik dat dingetje pak wordt hij al hieper.

Groetjes Jolanda

hoi
ja indd zitten er hier wel veel op 1 plaats en wij hebben een iets exclusievere collectie van iets maar verder is het helemaal hetzelfde. je moet het zo zien dat bij ons men ikea neemt als men net begint of wat minder te spenderen heeft nou hier heeft ieder een ikea rijk arm echt alles en je kunt hier noooit rustig door de ikea wandelen het is er altyd sterfes druk. maar wel leuk en ze hebben een gebakje wat helemaal top is en ik moet nemen als ik er ben het is het lekkerst wat ik ooit gegeten heb het heet prinsessengebak en het is een taart uit zweden met marsepein en slagroom met cake zoooooo lekker.

Your the best thing that ever happned to me!!!

Hmm die heb ik hier nog nooit gezien of niet op gelet. Mijn vriend wil wel altijd de zwedish meatballs Dus het rrestaurant passeren we altijd wel

Enne ja het is wel waar, als je heel veel geld heb ga je minder snel naar Ikea hier. Hoewel de laatste keer heb ik wel John de Wolf daar gezien… Maar ja die heeft dan ook een ex vrouw en drie kinderen

Groetjes,

Michèle