even een aantal vragen om zoiezo wat op een rij te krijgen.
Allereerst de kinderstoel.
Rico heeft zo’n zwaar ouderwets ding van hout.
maar hij kan heel goed zelfstandig zitten maar in dat ding zit hij gewoon niet lekker, hij schuift telkens weer naar voor en dat zn rug dan niet recht meer in dat ding zit. ik dacht dat een kind zoiezo nog tot zn 5e jaar een aparte stoel nodig heeft voor aan tafel, dus is het logisch dat ik nu nadenk over een andere eetstoel, en deze maar bij mijn ouders neer te zetten voor als ie daar is.
maar ik wil dus zo’n stoel met in het midden van het zitvlak zo’n witte bult weet je wel, die b.v. ook in de cradle swing zit.
heb je die stoelen uberhoudt wel? of is dat zo’n meegroei stoeltje ofzo? dacht dat ik er wel ooit 1 gezien had maar weet dus niet van welk merk e.d.
Het voedingsvraagje.
ik zit een beetje te klooien met zijn voeding zoals jullie weten.
hij krijgt ook vandaag weer een paar stukjes brood van mij, dus delen samen maar een boterham. rico vind het ook prettigo p die manier zovan: eerlijk zullen we alles delen in ieder geval wil ik het zo doen totdat ik zeker weet dat het hem goed valt en dan wil ik gewoon een bordje pakken voor zijn eigen boterhammen dath ij ook leert dat wat van hem is van hem is en wat van mij is van mij.
ook liga heeft ie gisteren gehad, en het smaakte hem goed. hij heeft wel de hele dag gehuilt en gedaan…hopelijk nasleep van de sprong.
mijn vraag is eigenlijk ook, ik heb het idee dat het arme schaapje veelste veel honger lijdt. hij krijgt in principe ook opzich best weinig
7:00 uur 165 cc
10 uur 100 gr. fruit
11 uur a 11:30 165 cc (en vooraf een paar stukjes brood sinds nu)
15:00 uur 200 gr. fruit
17:30/18:00 uur 200 gr. maaltijd
19:30 180 cc pap
het punt is dat ik vind dat hij in de middag te weinig krijgt
ik bedoel, alleen maar 200 gram fruit om 3 uur, en eigenlijk vanaf 11:00 tot 18:00 verder niks ik vind het eigenlijk weinig dus en hij volgens mij ook…omdat hij altijd s’middags vervelend is, en vooral nu met zn sprong.
ook twijfel ik over de juiste dosis van zijn omeprazol (is nu 10 mg, maar goed vanaf 10 kg moet ie over naar 20 mg…en denk dat ie daar wel tegenaan zit)
wat kan ik nu het beste doen m.b.t zijn eten? iemand toevoegingen ofzo? hij mag nog geen yoghurt dus…
laatste vraag: hij huilt CONSTANT als hij mij ziet. in de zin van; al loop ik weg gaat hij huilen, en daarna gaat ie rustig spelen kom ik weer terug gaat hij weer huilen.
is dit nou gewoon omdat hij constant aandacht wil? het is ook de hele dag: mama. en niet alleen 1x MAMA nee echt op deze manier: mamamamamamama…mamamammamaa.MMAMAMAMAMAMA!!!