Kinderstoel, voeding en huilen tegen mama vraagjes

ja wat rico nu had vind ik wel prettig
van 10 tot half 1 en van 4 tot 6.
hij heeft genoeg aan 2 slaapjes maar slaapt dan 2 uur a 2.5 uur. soms langer soms korter.
maarja wil ik dit schema zo houden moet ik gewoon voortaan hem na zijn fruit van 10 uur in bed leggen en even laten huilen, kijken of ie wil slapen of niet, en dan om 4 uur tohc weer op bed leggen. Rico laat vaak niet merken als hij moe is trouwens, dat merk ik pas als ik hem op bed leg, hahaha, dan gaat hij ineens oogjes wrijven en oren trekken.
gek mannetje he?

Heeft Dani ook vaak. Daarom hou ik altijd de tijd in de gaten. Meestal is Dani zo’n 3 uur wakker. Als hij dan nog geen moeheidsverschijnselen laat zien pak ik hem altijd even bij me ne geef hem kusjes op zijn hoofdje. Vaak begint hij dan al een beetje met zijn ogen te knipperen. Al ik zijn slaapzakje boven neerleg heeft hij het meestal door en gaat in zijn oogjed wrijven…zo schattig en dan dus lekker slapen.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ook dylano is meestal rond de 3 uur wakker

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nou, bij Seth is ook geen peil te trekken op zijn slaapjes, hoor!
De ene dag is het zo en dan weer zo.
En dan denk je eindelijk dat hij een ritme heeft, en dan zeg je tegen je moeder of schoonmoeder ofzo… Nou nu gaat het eigenlijk elke dag hetzelfde, en dan keert het weer 180 graden om.
Houdt je lekker flexibel’
Alleen wat lastig met afspraken maken.
Seth is trouwens vaak maar 2 uur wakker en dan gaat hij aan zijn oren trekken en in zijn ogen wrijven. Vaak is het het beste om hem dan zo snel mogelijk op bed te leggen, Alleen 's avonmds rekken we het iets langer, tot 8 uur, ben anders bang dat hij 's ochtends zo vroeg wakker is. Hij slaapt trouwens welo vaak maar een half uur/3 kwartier per slaapje.
En dan ineens slaapt hij bij de oppas 2 uur… grapjas!
Liefs, Anne

Lilypie

hoi
Dan heb ik zeker een uitzondering! Emma houdt erg van vast slaaptijden, alleen als ik me daaraan hou slaapt ze goed! dus hier geen flexibiliteit!
Fijn dat Rico het nieuwe eet en slaap patroon zo fijn vindt!

Groetjes gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier ook redelijk vaste tijden alleen in het weekend wijken we wel eens af want anders kunnen we nooit weg.

Groetjes,

Michèle