Kinder-sta-kruk?!

Hallo allemaal,

Wie heeft er of kent een kinder-sta-kruk? (of hoe het ook heten mag)
Ik ben op zoek naar iets waar mijn kleine van 16 maanden in kan staan om mee te kijken als ik bv. aan het koken ben. Vorig jaar was zoiets het beste idee van Nederland.
Wie heeft er ervaring mee en waar zou ik het kunnen halen

Groetjes,
Patchouli

Gewijzigd door - Patchouli op 05 Oct 2009 22:21:05

Ik ken het niet, moet de kleine man ermee staan terwijl hij dit nog niet zelf kan ? In dat geval vind ik het niet zo`n best idee. Ik zette ze altijd gewoon in hun trip trap stoeltje naast me in de keuken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Jij bedoelt zeker de boxstoel. Heb ik gezien bij het beste idee, maar ik wist niet dat ie al op de markt is, want die wil ik ook wel hebben

Groetjes,

Michèle

ik hoorde laatst dat die op de markt was, maar ik zou niet weten waar…
succes

Groetjes Gytha

Hij is te koop, zie boxstoel op Google.

Groetekes, Sje

@Sje ik zie hem nergens te koop staan, zie alleen filmpjes van sbs 6 over die box stoel en iets van party flock,maar nergens waar je hem kunt kopen

Ik vind het ding trouwens zo onveilig als de pest. rico duikt er toch meteen uit aangezien hij dat met de box ook al deed, en die is hoger dan dat rare ding die die gozer ontworpen heeft…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Er staat 1 resultaat tussen over een beurs waar die stoel te koop is geweest.

Groetekes, Sje

Volgens mij heeft prenatal hem ook hoor…

Ik heb er zelf een gemaakt

Te beginnen met een keukenkrukje (BEKVÄM, kost een tientje) van die grote Zweedse woonwinkel,
en wat houtwerk bij de bouwmarkt vandaan.

Wat schroeven en een druppie houtlijm, en de nodige tijd om te klussen…

1 nadeeltje: tot zo’n 80 cm kon hij nog niet op het aanrecht kijken
vanuit de kruk.
Dat is eventueel op te lossen door de poten van het krukje langer te maken.

M.

Wanneer kunnen we de bestelling doorgeven Marsel

Leuk al jullie reacties!
Ja zelf maken is ook een optie natuurlijk…
Die kleine van mij kan al goed lopen, maar hij wil vaak kijken hoe ik aan het koken ben en de kinderstoel is te laag, op mijn arm erbij vind ik niet veilig bovendien onhandig en zo’n sta-box lijkt me dan wel wat. Ik ga even checken op google. Thnx!
Groetjes,
Patchouli

??? Ik heb even gegoogled op ‘boxstoel’, maar ik zie alleen een plaatje van een soort box die bij een aanrecht staat? Het is geen stoel? Als dit het is, vind ik het maar een raar ding?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het is ook geen stoel rainbow het is een kruk met een hek erom zodat ze je kunnen helpen met koken en zo zonder meteen van een krukje te vallen

Groetjes,

Michèle

ja dat ding is vast makkelijk als je kind weet wat nee betekend dus: nee niet eroverheen kukelen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Okeeee dan. Maar dan nóg vind ik het een raar ding hoor, een beetje nutteloos. Bij Eva zou dat ook niet helpen, want zij zou, net als Rico, meteen het aanrecht op duiken. Ze klimt ook uit de kinderstoel, dus ze zit nu vast met een klein tuigje. Ze heeft ook allemaal nog niet geduld om te kijken, ze wil dan meehelpen denk ik. Ik vind Marsels idee dat net zo handig…Eva vindt het ook leuk om de klep van de vaatwasser mee dicht te doen. Dat vindt ze heeeel ruig!

ik heb er een, gekocht via www.baby-s.nl
Het ding heet een funpod en als je hierop googled dan kom je hem ook tegen.
Best heel prijzig maar ik heb hem gekreven en heb er echt heeeeeel veel plezier van! Het is een hele veilige plek en ik ben erg blij dat ik hem heb.

@ Inge en Rainbow, wilde jullie zeggen dat jullie kindjes nog niet helpen met het bakken van koekjes, taarten en andere lekkers. En dat ze de deegroller nog niet kunnen hanteren???

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor de link, ik zal eens kijken, want ik heb geen idee wat het voor iets is!

@ MIchele: nee, dat doet ze dan weer niet. Dom he? Ze had laatst wel een kruk van een wijnfles gehaald op een feestje en ze ging rond met de hapjes, die ze zelf had gesmeerd. Dat dan weer wel. En ze plast op het potje he en ze gooit het ook zelf weg in de wc. Remember Oei-ik-groei? Inge en ik moeten er nóg om lachen!

Hmmm, ik vind het nog steeds onzinnige dingen. Je kunt je kind dan net zo goed in een doos zetten? Bij wijze van dan. En dan voor dat geld! Nee, die ga ik zeker niet kopen! Maar aangezien het een prijs heeft gewonnen, zullen veel ouders 'm misschien superhandig vinden?

Op de site stond wel een stoeltje. Wij zijn nog steeds op zoek naar een stoel/feautui (sorry, ben van het padje en kan niet op de spelling komen haha) waar Eva in kan zitten als ze bv even drinkt. Ik wil haar niet allen maar in de kinderstoel hebben. Nu drinkt ze meestal zittend op de grond. Ze hadden daar superhandige stoeltjes, maar die leken dan weer net op pootjes…Dat was dan weer jammer, dan gaat iedereen vragen waarom wij Eva nu al zindelijk willen maken en waarom er een po in de kamer staat?

• Rainbow ; Ik heb voor Jurian een leren stoel besteld … jajaja zie je meneertje er al in zitten. Met een kussen met zijn naam erin. Zal de site hierbij zetten dan kan je eens kijken. Is echt kei leuk!

Gewijzigd door - mini-boy op 07 Oct 2009 15:12:16