Dani is sinds een week echt een het klooien met eten. Het was altijd een grote eter, maar nu is dat toch echt anders.
Toen we over zijn gestapt van af en toe met de pot meeeten ipv een potje at hij bij het avondeten al minder goed.
En nu dus sinds een week gehannes met eigenlijk al het eten. De pap 's ochtend gaat er half in en dan nog met moeite, fruit vindt hij op dit moment alleen banaan maar lekker. De rest laat hij staan, spuugd hij uit of plukt het zelf al van zijn bordje en gooit het op de grond (de dondersteen!). Brood gaat ook niet altijd goed en avondeten…ja…zelfs potjes lust hij niet helemaal meer op.
Wat kan ik hier nou het beste mee doen? Ik probeer er al geen drama van te maken, niet willen eten dan maar even niet. Probeer het nog wel een paar keer, maar als hij blijft weigeren dan heeft hij pech. Hij krijgt tussendoor ook niets anders dan normaal.
Moet ik gewoon doorgaan en hopen dat het vanzelf weer beter gaat? Als fruit op dit moment door meerendeel banaan geven en af en toe weer eens wat anders erbij leggen en kijken of hij het eet?
Vind het wel lastig hoor!
Drinken gaan overigens gewoon prima.