Kauwen met de mond dicht

Er is perongeluk een 8+ potje in de kast beland, en ik had het niet door pas toen ik het aan het uitscheppen was, maar ik keek bij de ingredienten en er was niks anders bij dan wat ie met 6+ kreeg alleen dan stukjes he…

nou met de eerste hap keek ie me aan en deed PFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTT
ik zat onder de erwten
maar de 2e hap ging perfect en de rest eigenlijk ook! niet gehoest geproest of gekokt helemaal niks! en wel binnen 10/15 minuten had ie het op! een heel potje.
de eerste paar happen slikte hij het meteen door en ik dacht al van nou als ik dat doe denk ik dat ik toch ook wel stik neigingen krijg maar hij dus niet maar besefte wel van oh dit is t m nou ook weer niet…en ging vervolgens netjes kauwen met zn mond dicht nog wel! kei liefff! ben super trots op mn grote vent!
kon het ook niet laten even een nieuwe topic te openen hiervoor

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha nou ik deed het eigenlijk zwaar aso voor met mn mond open al smakkend
maar hij nam zelf het goede voorbeeld aan hahaha
ik ga even mn soaps kijken

hier wordt ook netjes gegeten. Moet zeggen netter dan mamma soms

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Wie leert het wie Inge
Wel knap hoor

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ja en vooral dat een 8+ potje ineens goed gaat
nouja volgens mij is het enigste verschil met 6+ de stukjes niet? ja oke en sommige smaken maar die mochten ze volgens mij ook al hebben met 6 mnd.
zit te denken om nu maar gelijk op 8+ te blijven? wat zouden jullie doen?

Keurig van Rico Inge! Misschien moet jij daar dan maar een voorbeeld aan nemen hahah

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Overleg even met je KA wat je zegt ze lijken het zelfde maar wees daar zeker van gezien de testen en zo waar jullie mee bezig zijn.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Inge, wat goed! Erik at ze pas met ruim negen maanden…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@Michele, hij had al gezegt dat het geen tomaat/vis kwa maaltijden mocht zijn, en geen sinaasappel, ananas en kiwi kwa fruit. dus dat heb ik ook niet gedaan
ohja en het is natuurlijk gluten vrij en koemelk eitwit vrij dus daar heb ik opgelet.

en de rest…ja ik weet het ik sta er gewoon versteld van, hij at het helmaal niet met lange tanden op hij vond het echt lekker ook
was tuingroenten met rundsvlees
hele erwten slikt die dolle zo door en daarna ging ie kauwen toen ie zoiets had van oh dat is wel erg groot

Wat goed Inge!

Groetjes,
Sandra

hihihi wat zal dat een grappig gezicht zijn geweest Grappig hoor, de meeste kids moet er weken aan wennen en die van jou past zich zo aan

Groetje Anouk

Wauw wat goed! Ik heb een maand lang 6 maanden potjes moeten mengen met 8 maanden potjes tot ik de 6 maanden kon weglaten! Wat fijn voor jou, geen gedoe !

Gewijzigd door - Linette1 op 15 May 2009 09:18:42

Wat goed van Rico! En dat kauwen echt lief hij geeft jouw het goede voorbeeld…hihihi

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Super zeg! en wat een manieren, hopen maar dat dat zo blijft haha
Lindsey eet ze wel maar echt niet van harte, ze vind t toch een stuk makkelijker als er niet zoveel stukjes in zitten. stom eigenlijk want brood eet ze wel hardstikke goed. de warme maaltijdpotjes gaan over het algemeen maar voor de helft op, tenzij het lasagne is daar is ze werkelijk helemaal gek op, ook andere pasta’s trouwens (lijkt op d’r moeder is ook een pastagek haha).
Maargoed ze groeit goed en d’r half 8 fles (200 ml) gaat ook practisch nooit helemaal leeg dus t zal wel goed zijn denk ik dan.

liefs,
Rinske

ja rico is al jaloers op mij dat ik wel pasta eet en hij het niet (meer!!!) mag hij was er DOL op die lasagne van friso die had ie binnen 5 minuten op (met stukjes dus) alleen daar zit koemelk in (vanwege de kaas weet je wel) en dat mag hij voorlopig niet hebben totdat de testen zijn afgerond.
helaaaaaaaas vind het wel zielig! ik hou echt van lasagne en pasta mijn vriend niet dus ik was al blij dat Rico het heerlijk vond zodat ik het toch kan klaarmaken dan eet mn vriend maar bij de frietzaak hahaha

En de macaroni van de ah, mag hij dat ook niet want ik denk dat het bij de lagsagna om de bechamel saus gaat.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

had ik al gekeken maar daar zit ook kaas in,
en kaas is koemelk blijkbaar want er staat:
allergene informatie: dit product bevat koemelk

he jammer zeg zeker omdat hij t ook zo lekker vond.
het is inderdaad die van friso waar ze zo dol op is.

wanneer zijn die testen zo’n beetje afgerond?

liefs,
Rinske

en zelf iet maken van pasta is dat geen optie?? Ik zal eens kijken in opperdepop of ik een pasta recept zie zonder melk.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

@Rinske: we moeten a.s. vrijdag naar de kinderarts en er wordt dan een datum voor opname geprikt. vind het op zn zachts gezegt Kaa uu tee!!!
vind het gewoon zielig mn mannetje in het ziekenhuis ongeacht wat er moet gebeuren hoor maar gewoon het hele verhaal eromheen…

@Michele, dan moet het ook zonder vlees want ik gebruik nog geen vlees uit de winkel, tenzij het uit zo’n bio winkel is zeg maar…dus…
maarja een Vega gerecht kan ook lekker zijn toch? moet er denk ik wel een soort vleesvervanger in…maar wat…