Kauwen met de mond dicht

Tofu zou denk ik wel kunnen dan Inge, maar ik zal even kijken en dan mail ik het wel naar je.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Jeetje Inge, je moet wel gestudeerd hebben om allemaal te weten wat je wel en niet aan Rico mag geven! Best ingewikkeld hoor en ook goed opletten geblazen. Zielig dat hij geen lasagna meer mag voorlopig…Eva is daar ook dol op. Enne…die eet lang niet altijd met een dicht mondje hoor en als je niet oplet laat ze daarna ook nog een dikke boer! Nee, mijn vrouwtje heeft nog geen manieren!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha das diva gedrag Rainbow… Zo van kijk mij eens en geen mij aandacht… Hier ook zo’s gemanierde bouwvakker.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Over dat boeren gesproken daar had ik het laatst met Inge over en wat zei zij klonk eigenlijk wel vrij logisch zij laat rico na het fruit en groente ook boeren omdat ze dan nog meer lucht binnenkrijgen als met de fles. Ik deed dat dus niet, doen jullie dat?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja, na alles boeren. En er komt ook elke keer eentje, dus geen overbodige luxe hier.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier boert ze soms wel na fruit en groente en soms niet, maar we houden haar wel even rechtop.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Eh nee…ik laat Evan niet standaard meer boeren, zelfs niet na de fles. Fout eigenlijk! Ze laat die boer toch wel, soms een paar minuten later! Enne…vanochtend was zo druk naar de plant aan het sjezen, dat ze wat spuugde. Er lag opeens een wit drapje op de vloer en wat denken jullie? Net schone kleertjes aan en HUP gewoon dwars door de derrie heen jakkeren he! Soms ‘schrijft’ ze er ook iets in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha dat ken ik hier ja. Zo mag morgan niet meer na het avondeten bajeren. Enne 's morgens ook niet want dan kan ik haar weer omkleden

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

wat dat betreft is het toch nog wel makkelijk dat lindsey nog niet kruipt…
lindsey laat na de fles (melk en sap) wel altijd nog een boertje na fruit/groente af en toe maar laat ze ook wel nog even rechtop zitten.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik laat hem meestal inderddad wel recht opozitten maar dan komt er meestal niets vandaar jah een kwartier later ofzo. bij de fles doe ik het altijd nog wel.
en dat doorheen banjeren doet dylano ook al grrrrrrrrrrrrrr

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

vanochtend een keer 8+ potje van olvarit genomen (fruit dus)
maar damn die stukjes zijn toch best wel flink vergeleken bij die maaltijd potjes van 8+…deze keer vond ie het minder leuk want zn medicatie zat er natuurlijk ook tussen dus hij was wel een beetje aan het proesten maar goed…ook hier went ie wel aan.
Gisteren had ie weer gezellig bij ons aan tafel gegeten (doen we voortaan zo veel mogelijk als hij tenminste wakker is rond de tijd dat wij eten) en jullie hadden het net over boertjes laten… ik laat rico zowel boeren met fruit/maaltijd/melk en gewoon normaal drinken. Dit zoiezo in verband met zn reflux en zn bijbehorende krampjes.
Maar gisteren in die eetstoel hoefde ik hem niet te laten boeren…haha door het rechtop zitten deed ie dat vanzelf vond het wel komisch

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik laat hem boeren na de fles… Na de hapjes hoeft hij meestal nooit te boeren…

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/prSRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

ooh haha nee rico wel dat is net een bouwvakker en net zn papa
(hmm die is overigens ook bouwvakker haha)
maar zoiezo tijdens het happen van de lepel hapt ie ook lucht mee dus vandaar dat ik m echt moet laten boeren

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker